Ik had die van mij altijd buiten

Als hij maar genoeg sto en spul heeft een een plekje heeft om lekker in te gaan, en er een dak/zeil boven zin.
Moet er niks aan de handzijn denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enid schreef:Ik zie hierboven iets over een konijnen hok... zou ik mijn konijn binnen moeten halen? hij staat dag en nacht buiten in zijn hok..en we hebben er een deken voor gespannen dus hij kan schuilen..
Ik zal heel hard blazen...
wendyelst schreef:achja volgens mij komt der meer natte sneeuw dan echt sneeuw wat blijft liggen, want ik had indd ook gehoord dat het ook overgaat in regen
enid schreef:Ik zie hierboven iets over een konijnen hok... zou ik mijn konijn binnen moeten halen? hij staat dag en nacht buiten in zijn hok..en we hebben er een deken voor gespannen dus hij kan schuilen..
Ik zal heel hard blazen nikkiej_86...
Citaat:Jeeeeeee, in mijn jeugd (jaren 70 en 80) sneeuwde het volgens mij veel vaker dan tegenwoordig en ik kan me niet herinneren dat er destijds zulke toestanden (zoals bv. een weeralarm) omheen gemaakt werden. Knipoog Tong uitstekenToen was er ook nog geen kip op de weg
Nadya schreef:Jeeeeeee, in mijn jeugd (jaren 70 en 80) sneeuwde het volgens mij veel vaker dan tegenwoordig en ik kan me niet herinneren dat er destijds zulke toestanden (zoals bv. een weeralarm) omheen gemaakt werden.![]()
flyinglady schreef:Zoon belt net ......... school stuurt alle kinderen naar huis ........ ivm de sneeuw die er nog niet ligt![]()
Ben wel blij dat hij straks veilig hier is
terorita schreef:Nadya schreef:Jeeeeeee, in mijn jeugd (jaren 70 en 80) sneeuwde het volgens mij veel vaker dan tegenwoordig en ik kan me niet herinneren dat er destijds zulke toestanden (zoals bv. een weeralarm) omheen gemaakt werden.![]()
nou toevallig zat ik daar ook net aan te denken,
kan me niet herinderen dat er toen een alarm werd afgegeven.
kan me wel herinderen, dat ik met de schaats of slee naar school ging
woonde als klein meisje langs de vecht, klein weggetje, werd niet gestrooid.
kon je niet op fietsen, dus dan maar met de slee,
of als de vecht dicht gevroren was, over het ijs