Ik zag de vraag voorbij komen of het adres op pagina 1 nogsteeds klopt; ja dit klopt nogsteeds
het kamernummer hoeft er niet perse meer op te staan want ik lig telkens in een andere kamer/tegenwoordig ook wel op zaal maar met mijn naam erop weten ze me te vinden 
Het boek 'Het meisje met de negen pruiken' van Sofie heb ik hier inderdaad liggen en ik ben er vandeweek ook in begonnen; een aanrader voor iedereen die zich meer wil kunnen voorstellen wat er met een kankerpatient gebeurd (voorzover je dat 'wil'), al is het natuurlijk voor iedereen anders 
@ Imaginary ; ik heb ook jouw kaartje ontvangen hoor
inmiddels zijn het er 287 
Nou, zoals jullie misschien wel een beetje merken heb ik vandaag een hele goede dag, het is de laatste van mijn 3 'bijkomdagen' dus ik ben inderdaad wat bijgekomen van de chemo's. Ik geniet nog maar wat extra want morgen ben ik weer een hele dag in het AMC. Vanmorgen ben ik even langs mijn school geweest om te overleggen met wat leraren, maar ook om gewoon in de pauze even lekker te kletsen met klasgenootjes enzovoorts
was weer erg fijn! net heb ik wat schoolwerk gedaan en zodirect komt er weer visite, er zijn nog zoveel mensen die ik al die weken niet gezien heb en die nu pas langs willen/kunnen/durven komen
ergens ook wel begrijpelijk..