Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Laura schreef:Ik kom net de trein uit. Dat was dringen geblazen, niks reed meer tussen Utrecht en Arnhem, en dus ging iedereen via Amersfoort. Wel erg gezellig trouwens, iedereen had wel een praatje.
runningkawa schreef:Maar van alleen een accu hou je hem niet warm
Maaike schreef:meiske16 schreef:Dat denk ik ook wel. Als het dan niet aan de benzine ligt dan ligt het wel aan de Accu,die kan ook nog leegraken.
zolang je motor blijft draaien, raakt je accu niet leeg![]()
Hier is het tijdelijk gestopt met sneeuwen. Mijn moeder heeft er 3 uur over gedaan om mijn vader op te halen van zijn werk, hier 5km verderop, aan de andere kant van Apeldoorn. Heel Apeldoorn staat vast, best erg
meiske16 schreef:runningkawa schreef:Maar van alleen een accu hou je hem niet warm
Hoezo niet? Je draait de sleutel iets om voor contact,en de verwarming,en radio doet het dan al!(op de accu)
Draai je de sleutel verder op,dan maak je contact met de motor,en draait de motor.(dan kost het je benzine!)
runningkawa schreef:Ik heb geen airco, misschien dat dat scheelt
Maar zonder draaiende motor heb ik geen warme auto

zolang je lekker binnen zit ik het toch echt wel leuk hoor.
griebels schreef:Ik heb begrepen dat alle wegen naar Apeldoorn zijn afgesloten, klopt dat?
Maar heel Apeldoorn staat vast, is niet te bereiken dus het zal allemaal wel waar zijn gok ik zo 
evitatinkle schreef:wat erg he, hier in leeuwarden kunnen we er geen voorstelling van maken. Hier is het de hele dag stralend weer geweest!
Wat verschrikkelijk als je nu met je paard in de trailer in de file staat...
Mlies schreef:Hier droog
Ik wil ook sneeuw. *pruillipje
... BounceBabe schreef:evitatinkle schreef:wat erg he, hier in leeuwarden kunnen we er geen voorstelling van maken. Hier is het de hele dag stralend weer geweest!
Wat verschrikkelijk als je nu met je paard in de trailer in de file staat...
Vooral als het dan ook een dier is die toch wel enige angst heeft voor de trailer.
Apollo schreef:@ laura: dat is altijd zo typisch he; rijd de trein 'normaal' dan staart zowat iedereen in de trein dood voor zich uit. en is er vertraging oid dan gaat iedereen praten
Annetje schreef:Apollo schreef:@ laura: dat is altijd zo typisch he; rijd de trein 'normaal' dan staart zowat iedereen in de trein dood voor zich uit. en is er vertraging oid dan gaat iedereen praten
Klopt! Vertragingen en omleidingen zijn gezellig
Natasja91 schreef:Mlies schreef:Hier droog
Ik wil ook sneeuw. *pruillipje
Idem...
Windkracht 2, droog droog droog...![]()
meiske16 schreef:
Het was toch "niet toegestaan"om met aanhanger of trailer de weg op te gaan!
Is vanochtend vaak vermeld op de radio. Dus,voor de beetje dierenvriend,zal dat ook wel heus niet doen.
Apollo schreef:ik hoorde net dat bij ons de provinciale weg is afgesloten..pfft pfft wat een drama's
dus ik wou graag weten waar het precies is afgesloten
)