condoleance register Lavanta

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margo

Re: condoleance register Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 17:50

Veel sterkte en moed voor alle familie en bekenden!!
Rust zacht!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 18:49

Idd, ik wil iedereen die haar gekend heeft ontzettend veel sterkte wensen!

Rust Zacht!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 18:57

ook ik wil iedereen die haar gekend heeft sterkte wensen...

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 21:19

Heel veel sterke voor familie, vrienden en iedereen die haar kende.

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 22:10

Ik heb lang getwijfeld om deze reactie te plaatsen. Ik heb Lavanta niet persoonlijk gekend, en het voelde een beetje als een inbreuk in haar omgeving om met steun te komen. Daarom heb ik me de laatste dagen verdiept in haar laatste topics, die over haar toestand. Ze kwam over als een sterke persoonlijkheid, met veel levenslust. Ondanks dat ze baalde van haar toestand ('een denderende kudde bizons over je heen') klonk ze hoopvol en genoot ze van haar dagen ('lekker naar de paardjes kijken').

Nu ik me heb ingelezen kan ik me voorstellen wat een gemis het moet zijn. Ik wens iedereen veel sterkte met het verlies. En, Lavanta, 't ga je goed!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 23:24

Ik heb je niet gekend, maar het verhaal heeft me zo ontzettend aangegrepen dat ik hier even wil reageren.

Ik wens alle familie, vrienden en bekende van Lavanta heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd.

Lavanta: Rust zacht....

Sarah88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 00:18

Pas in het afgelopen weekend hoorden wij als ouders van Neeltje dat er op internet ook een condoleance register was, waar een groot deel van haar bokt-kennissen hun medeleven betoonden. Van bokt hadden wij niet eerder gehoord of gezien. Bokt behoorde bij haar privé-leven. Werkelijk ontroerend was het wat wij daar lazen en hoe het beeld van haar op bokt zo erg leek op wat wij zelf vonden. Vol vitaliteit, humor, strijdvaardigheid en krachtige wil om te leven met een gebrekkig functionerend hart vanaf haar geboorte gaf ze niet op, maakte allerlei plannen voor de verre en nabije toekomst, niet wetend dat haar einde dichterbij sloop. Ook voor ons kwam haar dood op dat moment als een verrassing, een punt achter een veel te kort maar intens en intens beleefd leven. Een onherroepelijk verlies en gemis, maar met al ons verdriet kunnen we heel goed ervaren dat zij bij ons blijft in onze herinneringen.
De steun voor ons als ouders, broer en zusje en alle andere naasten was voor ons werkelijk hartverwarmend en hielp mee om haar begrafenis in Adorp in haar stijl te laten plaats vinden. Inderdaad met een zwarte lijkkoets met 2 friese paarden ervoor in stap van ons huis in Groningen over het platteland naar het dorp waar ze graag en veel kwam en waar onze paarden staan.
Pas nu, een dag na de begrafenis vinden wij de rust om de bokkers te bedanken voor hun medeven bij haar overlijden, maar vooral ook voor wat ze betekenden in haar leven en haar mee in leven hielden tot aan het onvermijdelijke moment.
Wij stellen ons voor jullie over enige tijd nog eens te mailen.
vriendelijke groet, Klaas en Janny van Tuinen, pa en ma van LAVANTA.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 01:11

Wat ontzettend lief en moedig deze reactie van u hier!

Het leven is medogenloos, maar door mensen zoals u is het toch fijn hier even op aarde rond te kunnen dwarrelen.

Uw dochter is er een om trots op te zijn!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 02:07

Ik vindt het echt super dat u heeft gerageerd.
Ik vondt Neeltje ook een vechter ook al kon ik haar dan niet persoonlijk.

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 09:37

Ik vind het ook lief en moedig dat u heeft gereageerd.
Ik kende neeltje vrij goed ik msnde elke dag wel met haar, ik hield haar topicsen bij op bokt, het deed me hel veel dat ik in dit topics las dat u dochter er niet meer was. Maar neeltje was een echte vechter.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:41

Ook ik vind het heel erg moedig en lief van u dat u in dit topic gereageerd heeft, ik kende Neeltje verder niet, maar als ik haar topics las kwam ze toch over als een meisje dat het beste uit het leven haalde ondanks dat haar hart niet meewerkte. Ik wil u nogmaals heel veel sterkte wensen de komende tijd!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 11:53

Ik wens iedereen heel veel sterkte met dit verlies ,Die haar gekend hebben.en vooral haar ouders broer-zus erg ,moedig dat u dit geschreven heeft op bokt...

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 12:31

Hier sluit ik me bij aan...
Nogmaals heel veel sterkte!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 12:35

Ik krijg een brok in mijn keel bij het lezen van de reactie van Sarah88...

Heel erg veel sterkte, ik hoop dat jullie de steun kunnen vinden bij de mensen die dat kunnen geven en dat dat de pijn ietsje kan verlichten...

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 13:07

Heel veel sterkte met dit grote verlies!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 13:07

Vader en moeder van Tuinen, ongelooflijk dapper dat jullie een stukje hier op Bokt hebben geschreven. Ik wens jullie en al Lavanta's verdere familie en vrienden bijzonder veel kracht toe om haar verlies een plaats in jullie leven te geven. Jullie mogen trots zijn op haar, ze was een krachtige en dappere meid. Lavanta, rust zacht.....

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 14:09

ik kende haar ook niet persoonlijk..alle nabestaanden sterkte ..heel veel sterkte..

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:24

Lieve ouders van Lavanta (neeltje)

Ik net zoals elke mede bokker vind het erg sterk van u en uw man dat u hier heeft kunnen reageren. Na 23 bladzijden vol, hebben u en uw man heel veel goede en medelevende bokkers leren kennen. Zij die haar bij elk topic steunen, zij die er achter kwamen door dit topic, en zich gingen verdiepen in haar topics. Waarin ze haar ziekte beschreef.

Weinig van ons kennen haar, maar het verlies is begrijpelijk. Iedereen hier heeft kippenvel gekregen, met tranen gezeten. Velen kennen haar waarschijnlijk niet in het dagelijks leven, maar wat was ze geliefd.

Hopelijk biedt dit topic u heel veel steun! Tevens voor uw man, en niet te vergeten uw kinderen. We wensen u heel veel sterkte toe, en dat u en uw familie het rustig beetje voor beetje kunnen verwerken!

Heel veel sterkte! Namens mij, maar ook namens heel bokt!

Rust zacht lieve Lavanta, rust zacht!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:34

Heel erg veel sterkte. Fijn dat u als ouders ook steun van Bokt kunt hebben. Ik heb zelf weinig meegekregen over Lavanta en haar ziekte. Juist in die periode is mijn moeder ook overleden (22 juli).

Nogmaals, heel erg veel sterkte gewenst!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:54

Aan familie en vrienden van Lavanta veel sterkte toegewenst.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:03

BounceBabe schreef:
Lieve ouders van Lavanta (neeltje)

Ik net zoals elke mede bokker vind het erg sterk van u en uw man dat u hier heeft kunnen reageren. Na 23 bladzijden vol, hebben u en uw man heel veel goede en medelevende bokkers leren kennen. Zij die haar bij elk topic steunen, zij die er achter kwamen door dit topic, en zich gingen verdiepen in haar topics. Waarin ze haar ziekte beschreef.

Weinig van ons kennen haar, maar het verlies is begrijpelijk. Iedereen hier heeft kippenvel gekregen, met tranen gezeten. Velen kennen haar waarschijnlijk niet in het dagelijks leven, maar wat was ze geliefd.

Hopelijk biedt dit topic u heel veel steun! Tevens voor uw man, en niet te vergeten uw kinderen. We wensen u heel veel sterkte toe, en dat u en uw familie het rustig beetje voor beetje kunnen verwerken!

Heel veel sterkte! Namens mij, maar ook namens heel bokt!

Rust zacht lieve Lavanta, rust zacht!

Dit heb je perfect omschreven

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:10

Lavanta,ik heb je niet gekend,heb heb wel je topics gevolg en ik vond je ontzettend dapper hoe je ermee omging.
Ik had niet verwacht dat het zo zou aflopen en ben geschrokken.

Ik wens haar familie heel erg veel sterkte toe,en vind het knap dat ze op bokt hebben gereageerd,wij denken aan jullie!

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:25

Ik wens iedereen heel veel sterkte....

Wat een vreselijk verlies... Ik hoop dat zij nu rust heeft en wellicht in de " andere" wereld ook naar de paardjes kan kijken.

Gecondoleerd....

tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:41

ik heb Lavanta niet persoonlijk gekent.
wel heb ik haar verhaal hier op bokt gelezen en wil toch nog haar familie, vrienden en iedereen die haar gekent heeft heel veel sterkte wensen.

en Lavanta rust in vrede

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 22:50

Ik lees dit toppic nu pas omdat mijn intenet er een poosje heeft uitgelegen, maar wat raakt dit mij seg, een meisje dat 1 jaar ouder is als mij dat er niet meer is, nog zo jong en nog een hele toekomst voor haar, pfff dat doet me echt iets hoor!

Heel veel sterkte aan haar ouders en iedereen die haar graag zag toegewenst!