Nu op Ned 1. Rondom 10 over 'kindervrijen'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:53

Lovely schreef:
Heb je ook begrepen waarom sommige mensen geen kinderen willen en heb je ook begrepen dat dat eigenlijk altijd zeer weloverwogen beslissingen zijn, soms met een heel verdrietige aanleiding?
Helder?

is het je misschien al eens opgevallen dat ik in dit hele topic niemand aanzet om kids te krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 23:54

Ik vroeg iets en ik ben benieuwd wat je antwoord daarop is.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:00

Lovely schreef:
Heb je ook begrepen waarom sommige mensen geen kinderen willen en heb je ook begrepen dat dat eigenlijk altijd zeer weloverwogen beslissingen zijn, soms met een heel verdrietige aanleiding?
Helder?

zeker wetenn lovely kan ik dat begrijpen maar dat zijn dan meestal niet de mensen die kinderen haten zoals dit topic nu al 23 paginas loopt!

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:07

Maar begrijp je dat als iemand 10x zegt "Kinderen interesseren me gewoon niet, ik heb andere plannen met m'n leven" en 10x variaties hoort op het bekende "Wacht maar", "het is het mooiste in de wereld" "Je gaat ervan houden als het er is" "dat komt nog wel" "Zo dacht ik vroeger ook, en nu zou ik niet anders willen" "Je weet niet wat je mist" etc etc, dat diegene de 11de keer misschien wel zegt dat ze een hekel aan kinderen heeft? Dat vinden mensen erg, maar dat voorkomt wel die ontzettend irritante opmerkingen.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:12

ArwenLune schreef:
Maar begrijp je dat als iemand 10x zegt "Kinderen interesseren me gewoon niet, ik heb andere plannen met m'n leven" en 10x variaties hoort op het bekende "Wacht maar", "het is het mooiste in de wereld" "Je gaat ervan houden als het er is" "dat komt nog wel" "Zo dacht ik vroeger ook, en nu zou ik niet anders willen" "Je weet niet wat je mist" etc etc, dat diegene de 11de keer misschien wel zegt dat ze een hekel aan kinderen heeft? Dat vinden mensen erg, maar dat voorkomt wel die ontzettend irritante opmerkingen.

ik kan me best voorstellen dat dit voor iemand die echt bewust kindvrij is heel erg frustrerend is, je hebt boompje beestje tuintje en iedereen vraagt zich af van, en euu waar blijft het kindje en dan krijg je de opmerking! moest ik van jullie zijn, ik zou gewoon ja knikken en denken van banketstaaf jullie maar, het is mijn eigen leven of je kan inderdaad minder schijnheilig doen en zeggen waar het erop staat maar dan krijg je inderdaad die flauwe reacties, maar alk je zegt dat je kinderen haat dan krijg je dit, dus waar doe je goed aan? ik weet het echt niet, het zijn jouw principes die tellen voor jouw eigen, en als jij geen kindje wil, dat moet je dat toch zelf weten arwen, meid, je bent niemand verantwoording schuldig het is jouw leven en jij doet ermee wat je wil en het niet omdat de helft zo ouderwets is dat kinderen er gewoon bijhoren dat jij ook zo moet denken, tegenwoordig zijn er wel meer mensen die geen kinderen willen.
Laatst bijgewerkt door isabelle op 17-10-04 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:13

isabelle schreef:
lovely, ik zou zeggen jij bij mijn ook maar toch gaf ik je die nog maar goed, wat je zei in pagina 2 is bij mijn te diep blijven hangen denk ik

Oh ja en dan wil ik ook nog wel even weten wat er zo diep is blijven hangen vanaf pagina 2???

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:15

Lovely schreef:
Oh ja en dan wil ik ook nog wel even weten wat er zo diep is blijven hangen vanaf pagina 2???

het fokken lovely, dat is me diep blijven hangen , jouw zus fokt ze zei je, maar dat heb ik al meerdere keren aangegeven maar euh we zeuren er niet meer om, ik denk dat ik nu al wel duidellijk genoeg ben geweest en misschien moet ik het woord fokken van je maar ff uit mijn hoofd zetten, je bedoelde het vast niet helemaalzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:18

Whahaha, klopt, mijn zus fokt ze. Gelukkig maar, anders moest ik nog voor de kleinkindertjes zorgen.
Afbeelding
Dat zo'n opmerking zo diep gaat zitten, ligt echt aan jezelf. Dat je er 20 pagina's over doorgaat, ligt ook aan jou.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:20

dit gaat inderdaad diep want kinderen worden niet gefokt, hopelijk zorgt je zus er goed voor en zijn ze uit liefde gekomen maar fokken hoort bij dieren niet bij mensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:22

Dat ik iets zeg over mijn zus is tot daar aan toe, ik raad jou aan om verder niks over haar te zeggen.

Kinderen worden niet gefokt zeg je? Tja, als je het per sé met een negatieve klank wilt horen dan kan ik je wel van dienst zijn hoor, kom eens in Amsterdam kijken, dan verander je wel van gedachten Lachen.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:24

Lovely schreef:
Dat ik iets zeg over mijn zus is tot daar aan toe, ik raad jou aan om verder niks over haar te zeggen.

Kinderen worden niet gefokt zeg je? Tja, als je het per sé met een negatieve klank wilt horen dan kan ik je wel van dienst zijn hoor, kom eens in Amsterdam kijken, dan verander je wel van gedachten Lachen.

ik geloof niet dat ik iets over je zus gezegd heb persoonlijk, ik zei alleen, ik hoop maar....
dus daar uit ik geen mening over, ik ga niet familier praten, dit is een discussietopic niet een familietopic toch? dus jouw bedreiging is niet echt nodig vind ik maar laten we het wel netjes houden ok?

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:25

Nou als ik hier in Veenendaal om me heen kijk dan is het bij vlagen toch wel gelijk aan een soort massaproductie hoor... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:28

Ja, zorg maar dat je het netjes houdt, ik gaf slechts een tipje. Ik hoop ook dat jij goed voor je kindjes zorgt en dat ze niks aan liefde te kort zullen komen Lachen.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:28

ik vind het allemaal nog wel meevallen, gezinnen met 10 kinderen is gelukkig nog steeds zeldzaam, toch in mijn buurt

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:29

Lovely schreef:
Ja, zorg maar dat je het netjes houdt, ik gaf slechts een tipje. Ik hoop ook dat jij goed voor je kindjes zorgt en dat ze niks aan liefde te kort zullen komen Lachen.

mijn kindjes komen niks aan liefde te kort, dus maak je daar maar geen zorgjes over en of het nu een tipje was of niet, je hoeft me niet te bedreigen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:29

Het is fijn om te weten dat de geboortebeperking ook in Terneuzen is doorgedrongen .
Elders in t land zie je nog wel grote gezinnen hoor Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:30

isabelle schreef:
mijn kindjes komen niks aan liefde te kort, dus maak je daar maar geen zorgjes over en of het nu een tipje was of niet, je hoeft me niet te bedreigen

Deed ik niet hoor mopje Ach gut .
Je voelt je wel snel aangevallen hoor Scheve mond .

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:31

je ziet ze wel maar toch zelden, jo in deze maatschappij is het bijna geneens meer mogelijk om veel kids te nemen, je moet ze ten slotte ook eten geven en een opleiding! enz enz

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:31

Lovely schreef:
Deed ik niet hoor mopje Ach gut .
Je voelt je wel snel aangevallen hoor Scheve mond .

ok dan, ja ben prikkelbaar, ik verga van de tandpijn, sorry meis.... Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:33

Neem dan een dikke ibuprofen of een paracetamol, het is niks om met pijn te blijven zitten, nergens voor nodig.

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 00:35

heb ik net gedaan hopelijk gaat het snel wat beter, ik ga mijn mandje in anders ben ik morgen een wrak, welterusten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:43

isabelle schreef:
volgens mijn kun je beter tegen een muur discuteren dan tegen jouw, ik ekn niemand die zijn leven voor een dier geeft

Mag ik hier ff op gaam kotsen Misselijk
Wat heb jij een ongelooflijke plaat voor je kop

Als ik zeg dat ik mijn leven zou geven voor mijn dieren, dan meen ik dat
Dat jij dat niet doet en niemand kent zegt meer over jou en de mensen waarmee je omgaat!!

Bah, hier houd het voor mij op, want je bent een smerige...
Ga je maar eens inleven in iemand anders dan alleen in je eigen leventje met je kids rond te dwalen, bah bah an nog eens bah

je hebt me in dit topic al te vaak gekwetst en het is maar goed dat ik je nu niet door het beelscherm heen kan trekken\
eigenwijs stuk..

Zo meteen einde discussie voor mij, want zulke mensen haat ik wel (en dat woord heb ik nog niet eerder gebruikt) en hoop maar dat ze betere kids afleveren!!
Maar dat lijkt me stug!!!!

Misselijk

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:52

nou nou nou zeg.... gaat dit niet een beetje ver ?
Ik ken ook niemand die zijn leven geeft voor zijn dier. En durf eens te zeggen dat dat meer over mij en de mensen waarmee ik om ga zegt. Want dat maakt jou geen haar beter. Je schiet nogal uit je slof.
En ik moet zeggen dat ik wel vaker tijdens dit topic heb gedacht dat je beter tegen een muur kunt dicussieren dan tegen jou want jij redt constant je eigen hachje en bent helemaal niet voor rede vatbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 09:54

En jullie wel, komop zeg
kijk idd maar eens naar jezef
Ik word daar simpelweg uitgemaakt voor een leugenaar omdat mijn bericht niet zou kloppen
En als er iemand is die nooit liegt en eerlijke antwoorden geeft..

Ik kan ook verschillende mensen aangeven die hier een plaat voor mijn kop vind hebben
En ja, ik schiet nu, imo , terecht uit mijn slof
Want voor leugenaar uitgemaakt worden pik ik niet!!!!!!
En ik red niks mijn hachje, ik zeg wat ik voel en meen, dat is wat anders!!!!
Dat jullie dat niet kunnen inzien, prima, maar wens niet zo aangesproken te worden, want dan doe ik hetzelfde terug, zoals in deze 2 berichten dus!!!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:23

Zo hee, het was een twintigtal pagina's redelijk netjes maar nu... Is het nou echt zo moeilijk om gewoon de mening van een ander te respecteren en niet steeds het laatste woord te willen hebben? Iedereen heeft allang door dat de ander proberen te overtuigen toch geen zin heeft, blijf daar dan ook niet mee doorgaan want die frustratie roep je over jezelf af hoor...

Ik droomde trouwens vannacht zelfs dat ik zwanger was, zo hield me dit topic blijkbaar bezig Bloos! Haha!