ArwenLune schreef:Maar begrijp je dat als iemand 10x zegt "Kinderen interesseren me gewoon niet, ik heb andere plannen met m'n leven" en 10x variaties hoort op het bekende "Wacht maar", "het is het mooiste in de wereld" "Je gaat ervan houden als het er is" "dat komt nog wel" "Zo dacht ik vroeger ook, en nu zou ik niet anders willen" "Je weet niet wat je mist" etc etc, dat diegene de 11de keer misschien wel zegt dat ze een hekel aan kinderen heeft? Dat vinden mensen erg, maar dat voorkomt wel die ontzettend irritante opmerkingen.
ik kan me best voorstellen dat dit voor iemand die echt bewust kindvrij is heel erg frustrerend is, je hebt boompje beestje tuintje en iedereen vraagt zich af van, en euu waar blijft het kindje en dan krijg je de opmerking! moest ik van jullie zijn, ik zou gewoon ja knikken en denken van banketstaaf jullie maar, het is mijn eigen leven of je kan inderdaad minder schijnheilig doen en zeggen waar het erop staat maar dan krijg je inderdaad die flauwe reacties, maar alk je zegt dat je kinderen haat dan krijg je dit, dus waar doe je goed aan? ik weet het echt niet, het zijn jouw principes die tellen voor jouw eigen, en als jij geen kindje wil, dat moet je dat toch zelf weten arwen, meid, je bent niemand verantwoording schuldig het is jouw leven en jij doet ermee wat je wil en het niet omdat de helft zo ouderwets is dat kinderen er gewoon bijhoren dat jij ook zo moet denken, tegenwoordig zijn er wel meer mensen die geen kinderen willen.
Laatst bijgewerkt door isabelle op 17-10-04 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt