Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misja schreef:Miep.. ten eerste wil ik wel even kwijt dat ik het knap vind dat je het wel op tijd opgebiecht heb, waarschijnlijk zat je zo verstrikt in je leugens dat je wel moest, maar toch..
AnneOmie schreef:Sorry hoor maar ze blijft gewoon liegenzelfs in de pb liegt ze dus.. ik geloof haar ook absoluut niet meer
vind het gewoon walgelijk dat ze zo de spot drijft met ziektes... er zijn verdorrie mensen die echt heel erg ziek zijn.... Ik heb hier gewoon geen woorden voor en de pb dan hoe die geschreven is.. zo koel en doordacht.. halllo bokkers..
![]()
die heeft een gigantisch bord voor haar kop hangen
frostwood schreef:Holly: Als ze werkelijk niet helemaal in orde is, en wel wil stoppen, amar het niet kan, is het toch echt wel verstandig dat ze om hulp gaat vragen, ipv het gewoon blijft doen.
holly schreef:Wat ik het naarste van alles vind, is dat Miep zo koel op de schopstoel is gezet. Iedereen vind haar een vreselijk mens en dit en dat.
Ben ik dan de enige die verder kijkt als dat?
Stel je nu voor dat Miep idd een kronkeltje heeft waardoor ze steeds vreemde dingen opschrijft, of verteld. Sommige liegen een kleintje omdat ze dat beter over vinden komen, andere liegen omdat de hersens het zo sturen. Willen wel stoppen maar kunnen niet.
Ben ik dan de enige die in haar laatste woordje aan ons, toch een meisje zie, die het er moeilijk mee heeft, en het zo niet bedoelt heeft, maar het gewoon niet kon stoppen. Iemand die niet zo wil zijn, maar niet weet hoe er van af te komen. Iemand die wel graag hulp heeft, maar niet goed weet hoe ze erover moet praten met een ander? Iemand die zich ellendig voelt.
Waar zijn de bokkers die elkaar steunen in moeilijke tijden?
Waarom geld dat niet voor Miep?
Echt helpen kunnen we niet doen, maar wel steunen.
Mocht ze nu idd hulp mogen krijgen met dit, dan is dat een hele moeilijke periode.
Omdat we gekwest zijn, moeten we dan iemand maar laten vallen die graag anders zou willen zijn?
Het is een moeilijk iets eigenlijk he, als je ook gaat denken aan waarom Miep zo fout is gegaan....