Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:46

Sypheron schreef:
Mensen ik ben op het moment Lovely's advies op aan het volgen en een persbericht aan het schrijven, just in case! Als iemand nog belangrijke gegevens heeft, pb deze dan aub!!!

Oké cool!!! Stuur het anders nog even langs Karin voor je het de ether in schiet.

AnneOmie

Ik sluit mij verder bij Karin aan... we moeten idd niet als kippen zonder kop met zijn allen dingen gaan ondernemen.. straks maken we het alleen maar erger op deze manier. Ik heb hier ook een heel naar gevoel over Scheve mond

Ik hoop echt dat het gaat lukken om Lotte zo snel mogelijk terug te krijgen naar nederland waar ze thuishoort! Sjokkemeule zet hem op en verder idd top wat jullie allemaal voor Lotte doen!

Manon 2

Ik ben bang ook dat zij misschien niet meegenomen is naar het buitenland maar gewoon ergens in Nederland zit. Is die broer niet op 1 of andere manier te bereiken?

Als haar vader haar in Nederland ergens bij Omnicum verstopt, tsja...... hoe vind je haar dan?

Wat een drama dit!

Anoniem

Jacq, Winschoten is iets uit de buurt helaas.

Dennis

Ik lees nu net dat ze vertrokken is. Ik vind het echt verschrikkelijk. Lotte is zo'n geweldig gezellige meid en dat haar dit moet over komen!

Als ik iets kan doen moet iemand het maar even zeggen hoor. Ik blijf dit topic iig in spanning volgen.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:47

*hangt hoofd*
Ik had gisteravond een sterke impuls om haar adres te vragen en in de auto te stappen. Had ik het maar gedaan...

Sjokkemeule, is het een goed idee om politie op het dak van die Omnicum lui te sturen? Laat ze die Maria eens goed aan de tand voelen, want het is al lang duidelijk dat die een stevige vinger in de pap heeft bij alles wat die man doet. Zij is misschien een goed aanknopingspunt om erachter te komen waar ze heen zijn en wat daar gaat gebeuren? (als je het eruit krijgt... maar van mij hoeven ze daar niet zachies over te doen..)

De politie moet van Schiphol kunnen achterhalen of zij gevlogen zijn en zo ja waarheen. Dus als ze niet op een vliegtuig gestapt zijn is het dichter bij huis te zoeken, en dan lijkt het me heel waarschijnlijk dat dat bij Omnicum mensen is.

Dik kans dat Omnicum allang bekend is trouwens. Dat zou wel helpen.
Laatst bijgewerkt door 796285 op 04-06-04 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:47

En thuis springt hij op het antwoordapparaat, mits ik het goede nr heb gebeld maar dat kan bijna niet missen.

Zou er geen instantie zijn die ons meer gegevens over die oom in Brazilië kan verstrekken? We weten dat hij uit Nederland komt, en priester is in Brazilië.

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:50

Misschien proberen contact te leggen met de familie, meestal hebben die wel een adres ofzo voor de tuisblijvers ?

sjokkemeule

Ik heb het koud en warm tegelijk
Bah

Karin

Bij het lezen van die Omnicum-site kreeg ik een heel onbestemd gevoel. Wat moet Lotte zich machteloos voelen, het is haar woord (van een 'lastige puber') tegen dat van een vader die zich met gladde praatjes overal uit weet te l*llen.

Jacques, ik had gehoopt dat je nu in Almelo was geweest, dan was ik nu direct naar je toe gekomen. Maar Winschoten gaat mij helaas niet op korte termijn lukken. Hopelijk zit er een Bokker in het noorden die jou kan bijstaan bij deze actie, lijkt me prettiger dan dit in je eentje aanpakken.

Ann

Misschien heeft Nathalie een naam of evt. adres van de tante van Lotte, die zal ook meer weten over de oom in Brazilië.

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:51

Ik heb het hele topic gevolgd, alleen tot aan blz. 16. Ik was wel benieuwd hoe het zou aflopen, maar ik d8 dat het zo'n vaart niet zou lopen. Helaas, Scheve mond . Ik ben echt geschriokken van alle dingen die ik heb gelezen, ik herken zoveel uit mijn eigen situatie! Ik keek net waar het topic was gebleven, en toen las ik dat ze al opweg is naar Brazillie. Ik hoop dat het goed met haar gaat en dat er verder geen nare dingen gebeuren. Hopelijk laat ze zo snel mogelijk iets van zich horen..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:51

Manon 2 schreef:
Ik ben bang ook dat zij misschien niet meegenomen is naar het buitenland maar gewoon ergens in Nederland zit. Is die broer niet op 1 of andere manier te bereiken?

Als haar vader haar in Nederland ergens bij Omnicum verstopt, tsja...... hoe vind je haar dan?

Wat een drama dit!

Daar heb ik ook al aan zitten denken.. wie weet zitten ze gewoon in Nederland en was dit om iedereen zand in de ogen te strooien.. Brazilie.. ik vind het maar een vreemd verhaal... is die broer nou ook mee Verward weet niemand die te bereiken. Haar vader zal haar mobiel wel hebben afgepakt en internetten zal wel helemaal verboden zijn Scheve mond

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:52

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
ik had eergisteren al, een beetje op eigen houtje een mail gestuurd bureau jeugdzorg van lotte's regio met de link van dit topic....
maar daar heb ik geen antwoord op gekregen, en weet niet eens of ze er uberhaubt naar gekeken hebben....
las net dat de politie haar ook gewoon heeft laten gaan....
ik wou dat ik iets doen kon, ik wou dat ik kon toveren, ik wou dat iemand lotte kan bereiken zodat we weten hoe het met haar gaat...
ik wou ik wou ik wou...
maar we staan met lege handen, ik ben zo verdrietig voor dat lieve sterke mooie meisje.....

Nathalie

Ik heb helaas niets van familie van Lotte.
Ik kan wel proberen hier achter te komen maar of dat gaat lukken?

Ze zijn trouwens wel echt naar Brazillië, om 5 over 7 is de vlucht vertrokken via Parijs. (als ik me niet vergis)

Cody

Nathalie, weet je wel of Lotte familie in Limmen heeft wonen?
Er is nl nog een vermelding in het telefoonboek van iemand met dezelfde achternaam.

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:54

Maar als ze ergens is, kan ze wel proberen om ergens te vragen of ze mag bellen ofzo.. toch?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:55

Ben even sprakeloos, heb gister nog met Lotte zitten pb-en en daarin bevestigde ze dat ze écht NIET ging (pb heb ik bewaard trouwens, als iemand hem nodig heeft roep maar).

Wat een hel moet dit voor haar zijn, eerst haar moeder, dan haar pony en haar vader die compleet doordraaid en haar weet ik veel waar naar toe brengt.

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:57

Ik heb ook nog msn-gesprekken waar bepaalde dingen instaan. Dat ze bang was ed. Van gisteravond.
Tuurlijk kunnen ze niet garanderen bij de politie dat het Lotte zelf was. Maar ik weet het zeker!
Dus als iemand die nodig heeft...?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:58

Ze is nu of nog in parijs, of in het vliegtuig van Parijs naar Brazilië...
Dan heeft de politie zo'n 12 uur om actie te ondernemen, dat ze daar meteen wordt opgehaalt en weer terug op het vliegtuig

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:59

Ik heb net met Jacques gebeld, wij (ook FennekeR) zitten vlak bij Winschoten en indien nodig gaan wij straks mee naar de politie in Winschoten.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:59

MarijeR schreef:
Ik heb net met Jacques gebeld, wij (ook FennekeR) zitten vlak bij Winschoten en indien nodig gaan wij straks mee naar de politie in Winschoten.

Hopen dat ze jullie verhaal geloven.
Heel veel sterkte straks!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:00

Lijkt me handig om een eventueel persbericht ook aan de lokale kranten in Noord-Holland te sturen. Heb hier al een rijtje e-mailadressen liggen. Syph, tof dat je met een bericht bezig bent! Ik wil het zo best nog even voor je bekijken voor je het gaat versturen, heb ook e-mailadressen van nieuwsredacties (online & geschreven pers) voor je klaarliggen.

Cody

Top Marije en Fenneke OK dan!

Nathalie

Ik weet niet of ze wachttijd hebben in Parijs, maar ik denk dat ze al onderweg zijn naar Brazillië.
Parijs is niet lang vliegen.
Als ze een paar uur wachttijd hebben daar zit ze nu dus in Parijs.