Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:18

Nu wel :D

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:22

Ik moet zo de hond uitlaten . Maar het is koud en nat buiten . En ik zit nog lekker. Comfy in mijn xl badjas.

En ik moet ook nog wat formulieren doorlezen voor werk ter voorbereiding van morgen . Ook totaal geen zin in .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:39

Absolem schreef:
Ik moet zo de hond uitlaten . Maar het is koud en nat buiten . En ik zit nog lekker. Comfy in mijn xl badjas.

En ik moet ook nog wat formulieren doorlezen voor werk ter voorbereiding van morgen . Ook totaal geen zin in .

Normaliter is de teckel het met mij eens dat we op zondag urenlang in een badjas onder een dekentje hangen.

Vandaag wilde hij om 10:00 al wandelen. Zucht. Beter verwend dan verwaarloosd hè.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:43

haha1995 schreef:
Mijn grootste ergernis is dat ik net hoor dat Belgie mee doet aan het eurosong festival....Waarom hebben wij inwoners daar niks over te zeggen...Belachelijk hypocriet gedoe.... -:(-

Mijn grootste ergernis is dat Nederland niet aan het songfestival mee doet, hypocriete zooi. Ze zijn zeker vergeten dat Hamas hoofden van baby’s afhakt…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:44

hahahatsjoe schreef:
haha1995 schreef:
Mijn grootste ergernis is dat ik net hoor dat Belgie mee doet aan het eurosong festival....Waarom hebben wij inwoners daar niks over te zeggen...Belachelijk hypocriet gedoe.... -:(-

Mijn grootste ergernis is dat Nederland niet aan het songfestival mee doet, hypocriete zooi. Ze zijn zeker vergeten dat Hamas hoofden van baby’s afhakt…

Israël is geen haar beter. Scratch that. Netanyahu en zijn goons zijn geen haar beter.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:47

Buitenrit terwijl het zo nat is en we op klei/veen zitten, paardlief en ik komen allebei zwart terug :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:51

Bladeren harken in de tuin...

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:52

Zebrastreep schreef:
Ik ga al naar de psycholoog maar nog maar net begonnen. Emdr staat op de planning. Daar is al mijn hoop wel op gevestigd. Anders weet ik het ook niet meer.

Ik snap dat het lastig te plaatsen is voor mensen die nog nooit last hebben gehad van angst en paniek. Ik gun het ook niemand.

Maar verder zal ik er over op houden. Heb ook geen zin om mij helemaal te moeten verantwoorden.

Je hoeft je niet te verantwoorden, gewoon alles er hier uit gooien als het nodig is.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:53

hahahatsjoe schreef:
haha1995 schreef:

Daarom mag Hamas ook niet meedoen met het Songfestival }:)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:55

Mijn moeder heeft een opruimbui gehad, en dan besluit ze altijd dat mijn medicijnen bakje, met elke dag van de week een andere kleur van de regenboog, te druk is om op het aanrecht te staan. Wat gebeurt er dan in mijn adhd hoofd? Als ik het niet zie bestaat het niet, ik vergeet compleet mijn medicijnen te nemen. Echt bijna elke maand weer.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:55

_San87_ schreef:
hahahatsjoe schreef:

Israël is geen haar beter. Scratch that. Netanyahu en zijn goons zijn geen haar beter.

Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:12

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:15

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

Niet stom: gisteren verhuisdozen op de kop kunnen tikken voor net iets meer dan een euro per stuk.

Wel stom: degene waar ik ze vandaan hebt rookt zo te ruiken in huis. Hele kamer waar ik ze nu heb staan stinkt nu. Kom daar veel want er staat vanalles zoals kledingkasten. Helaas ook geen andere ruimte waar ik ze neer kan zetten...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:36

hahahatsjoe schreef:
_San87_ schreef:

Jij wel dan? Was je erbij?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:36

hahahatsjoe schreef:
_San87_ schreef:

Jawel. Genocide. :j

Maar fijn dat jij genocide van kinderen en burgers goedkeurt omdat Hamas geweld gebruikt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:02

denisesilver schreef:
Mijn zonlichtlamp en boek welke ik bij Bol heb besteld zijn op ons oude adres geleverd. Ik word zo ontiegelijk gestoord van die poedersuiker van Bol hè.

Je vult toch zelf je gegevens in? Of je controleert ze als er voorinstellingen zijn?

Zullen we die oliebol over hamas ed in het topic houden wat daarvoor is?
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op Gisteren, 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Nyaleti schreef:
Ah kijk, een heel topic over dit onderwerp.

xAppelmoes @ [NM] Oorlog Israël

_/-\o_

Het weer en dat ik daardoor Fresku in m'n kop heb :+

Jo, normaal stel je dat in en blijft het zo staan, net zoals met betalingen, maar nu stond met bestellen alles in eens in default modus. Dus oud adres en achteraf betalen. Ligt ook aan mij hoor. Had moeten controleren. Heb heel het adres er ook gewoon uitgegooid. De vorige keer toen ik dat probeerde, kreeg ik dat niet voor elkaar.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:05

Ah dat is wel oliebol, ik snap dat je je ergert, maar het ligt niet aan bol in dit geval :knuffel:

Kan je je spullen ophalen wellicht?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Ja, als het goed is heeft mijn vader het telefoonnummer van de nieuwe bewoners. banketstaaf is het wel. We zijn ondertussen al drie jaar of zo verhuisd.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Ik wilde zoveel doen vandaag. Nu lig ik snotterend, hoestend en proestend op het logeerbed met een of andere docu op. Mn kiezen doen gewoon zeer van m’n volgelopen hoofd ^)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

denisesilver schreef:
Ja, als het goed is heeft mijn vader het telefoonnummer van de nieuwe bewoners. banketstaaf is het wel. We zijn ondertussen al drie jaar of zo verhuisd.

Oeps...ja dat is zuur.
Hopelijk komt het goed!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:10

Haha ik herken zoiets, ik had laatst mijn vader bij mij aan de deur staan met een heel verbaasd hoofd, met een pakket van een knaagdierwebshop in zijn handen. Oeps, het verkeerde adres stond nog geselecteerd in de webshop, ik woon er al jaren niet meer en mijn ouders hebben ook helemaal geen knaagdieren... Hij is gelukkig zo lief dat hij het dan met de auto hierheen brengt _O- <3
Heel verstandig om zo'n oud adres meteen eruit te gooien denk ik, dat heb ik toen ook maar meteen gedaan := zo gênant, nog erger als het vreemde mensen zijn waar je pakket dan naartoe gaat.

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

luuntje schreef:
Sterkte voor iedereen.

Sanano is je kapsel gelukt?

Ja hoor ik ben klaar voor de feestdagen hahha

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:31

xPabloBokt schreef:
Jij wel dan? Was je erbij?

Mijn broertje woont al 15 jaar in Israël, zijn oudste zoons zitten in het leger. Verhalen uit de eerste hand dus in plaats van wazige websites.