Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Absolem schreef:Ik moet zo de hond uitlaten . Maar het is koud en nat buiten . En ik zit nog lekker. Comfy in mijn xl badjas.
En ik moet ook nog wat formulieren doorlezen voor werk ter voorbereiding van morgen . Ook totaal geen zin in .
haha1995 schreef:Mijn grootste ergernis is dat ik net hoor dat Belgie mee doet aan het eurosong festival....Waarom hebben wij inwoners daar niks over te zeggen...Belachelijk hypocriet gedoe....
hahahatsjoe schreef:haha1995 schreef:Mijn grootste ergernis is dat ik net hoor dat Belgie mee doet aan het eurosong festival....Waarom hebben wij inwoners daar niks over te zeggen...Belachelijk hypocriet gedoe....
Mijn grootste ergernis is dat Nederland niet aan het songfestival mee doet, hypocriete zooi. Ze zijn zeker vergeten dat Hamas hoofden van baby’s afhakt…
Zebrastreep schreef:Ik ga al naar de psycholoog maar nog maar net begonnen. Emdr staat op de planning. Daar is al mijn hoop wel op gevestigd. Anders weet ik het ook niet meer.
Ik snap dat het lastig te plaatsen is voor mensen die nog nooit last hebben gehad van angst en paniek. Ik gun het ook niemand.
Maar verder zal ik er over op houden. Heb ook geen zin om mij helemaal te moeten verantwoorden.
hahahatsjoe schreef:haha1995 schreef:Mijn grootste ergernis is dat ik net hoor dat Belgie mee doet aan het eurosong festival....Waarom hebben wij inwoners daar niks over te zeggen...Belachelijk hypocriet gedoe....
Mijn grootste ergernis is dat Nederland niet aan het songfestival mee doet, hypocriete zooi. Ze zijn zeker vergeten dat Hamas hoofden van baby’s afhakt…
_San87_ schreef:hahahatsjoe schreef:
Israël is geen haar beter. Scratch that. Netanyahu en zijn goons zijn geen haar beter.
hahahatsjoe schreef:Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt.
denisesilver schreef:Mijn zonlichtlamp en boek welke ik bij Bol heb besteld zijn op ons oude adres geleverd. Ik word zo ontiegelijk gestoord van die poedersuiker van Bol hè.
Nyaleti schreef:

zo gênant, nog erger als het vreemde mensen zijn waar je pakket dan naartoe gaat.