Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:Vraagje over het pakket format. Er staat klein, middel en groot. Waarbij bij middel staat 'past in een schoenendoos' en bij groot 'verhuisdoos'. Een boek, ook een dikkere, past makkelijk in een schoenendoos of kleiner. Maar als je dan op de specificaties klikt, staat er overal 'maximaal 1 kilo'. Dan zou ik voor een dik boek toch voor groot moeten gaan. Maar dat voelt zo krom.
Hoe doen jullie dat?
Tancreda4 schreef:Vraagje over het pakket format. Er staat klein, middel en groot. Waarbij bij middel staat 'past in een schoenendoos' en bij groot 'verhuisdoos'. Een boek, ook een dikkere, past makkelijk in een schoenendoos of kleiner. Maar als je dan op de specificaties klikt, staat er overal 'maximaal 1 kilo'. Dan zou ik voor een dik boek toch voor groot moeten gaan. Maar dat voelt zo krom.
Hoe doen jullie dat?
rocky_1995 schreef:Helaas is mijn pakket niet aangekomen.
Ik heb geklikt op 'ik heb een probleem' en daarna het juiste onderwerp aangeklikt. Maar ik krijg via zowel de browser op mijn laptop als in de app op mijn telefoon de onderstaande melding. Gevolg is dat ik niet door kan en de juiste gegevens invullen om het probleem echt te melden. Ik heb nog maar tot vanavond 23:59 om het probleem gemeld te krijgen en het gaat best wel om een flink bedrag. Weet iemand hoe ik dit oplos?
[ Afbeelding ]
Amber_anne schreef:Donnatella schreef:Ik heb ineens enkel nog creditcard als betaalmiddel. Hebben jullie dit ook?
Iemand die iets wil kopen van mij heeft dat probleem ook, zij is van België
beert schreef:Ik ben soms zinloos rond aan kijken op Vinted en sorteer ook weleens kleding of jurken op “hoogste bedrag”. Om me dan te verbazen hoe weinig moeite mensen doen om een enorm dure jurk te verkopen.
Deze bijvoorbeeld https://www.vinted.nl/items/3936530692- ... ngo-sirena kost dan 20.000 euro en op de foto’s zie je niet eens de hele jurk. Ook de beschrijving laat te wensen over.