Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Je maakt een grapje, toch?!
Ik heb nog nooit een koelkast in een fysieke winkel zien staan waar geen lijstje met alle specificaties en slimme dingen op staat. Zeker als er wifi op zit stond dat er echt wel bij.
Geluidloos en energiezuinig zijn ook prima te vinden onder de simpele modellen.
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen dit.
Foaly schreef:Ik zag vandaag dat een nagel van mijn kat er nogal apart uitziet en ik vraag me nou af of dit DA waardig is of niet. Hij heeft er geen last van lijkt het, mag er ook gewoon aanzitten zonder dat het pijn doet.
Ik dacht eerst dat het grit was dat vastzat, maar het is echt de nagel. Twee keer zo dik als de andere nagels en een beetje een viezig gele kleur.
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Haha rare beesten
Hier drinken ze dan niet uit de wc of buiten.
Maar ik heb een bak in de keuken en 1 in de kamer
Ze drinken altijd in de kamer, als die leeg is wandelen ze met tegenzin naar de keuken.
of drinken op dat moment zelfs niet.
Nu is die in de kamer van kunststof en in de keuken metaal.
Ik dacht, dat komt daardoor, dus omgeruild.
Nou dat maakt dus niet uit.
axel_1997 schreef:Ik heb wel eens gehoord dat katten liever niet eten naast een drinkplaats omdat rottende resten van prooien het water vervuilen. Daarom drinken katten ook graag uit de kraan. Want stromend water is meestal vers water. Niet dat een kat dat beredeneerd doet. Misschien is dat bij honden ook zo en helpt het al om de waterbak in een andere ruimte te zetten dan het voer.
axel_1997 schreef:Ik heb wel eens gehoord dat katten liever niet eten naast een drinkplaats omdat rottende resten van prooien het water vervuilen. Daarom drinken katten ook graag uit de kraan. Want stromend water is meestal vers water. Niet dat een kat dat beredeneerd doet. Misschien is dat bij honden ook zo en helpt het al om de waterbak in een andere ruimte te zetten dan het voer.