Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Oefen weer voor zeehond.
Van de week reuma verpleegkundige gebeld op advies huisarts. Punt bij paaltje gewoon door gaan met de medicatie die ik heb ook al werkt het niet.
Resultaat reumatoloog en huisarts lopen naar elkaar te wijzen en ik zit er tussen.
En net telefoontje. Mijn moeder heeft toch longkanker en de slechtste die je kan hebben. Nu hopen dat ze kunnen rekken/uitstellen.
Van de week reuma verpleegkundige gebeld op advies huisarts. Punt bij paaltje gewoon door gaan met de medicatie die ik heb ook al werkt het niet.
Resultaat reumatoloog en huisarts lopen naar elkaar te wijzen en ik zit er tussen.
En net telefoontje. Mijn moeder heeft toch longkanker en de slechtste die je kan hebben. Nu hopen dat ze kunnen rekken/uitstellen.
luuntje schreef:Imaudy, nee ligt in bed. Niks gebroken.
Een van zijn kinderen is langs geweest.
Ik ga morgen weer langs. Oude man wil niet verhuizen.
Al zou dat beter zijn.
Zebrastreep schreef:Ik krijg een appje van een stalgenoot dat er wat is gebeurd met een van mijn bijrijders ( ik vermoed gevallen) maar van mijn bijrijder hoor ik niks... nu maar hopen dat er niks ernstig is ik ben natuurlijk aan het werk.
Hopelijk hoor ik snel wat. Over mijn paard maak ik mij niet zo'n zorgen die zal wel wat uitgevreten hebben.
(Gaat trouwens om mijn andere paard en niet de kreupele uiteraard)
imaudy schreef:Zebrastreep schreef:Ik krijg een appje van een stalgenoot dat er wat is gebeurd met een van mijn bijrijders ( ik vermoed gevallen) maar van mijn bijrijder hoor ik niks... nu maar hopen dat er niks ernstig is ik ben natuurlijk aan het werk.
Hopelijk hoor ik snel wat. Over mijn paard maak ik mij niet zo'n zorgen die zal wel wat uitgevreten hebben.
(Gaat trouwens om mijn andere paard en niet de kreupele uiteraard)
Staat er bij alarmeringen *plaats* nog wat?
Was jongste paard?