Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Een familielid die lang in het buitenland (buiten Europa) woonde, en wiens paspoort was verlopen, moest eerst een jaar in Nederland wonen voordat ze een nieuw Nederlands paspoort kon aanvragen. Ze is daarna verhuist naar Ierland.
poetser schreef:Ik heb een Nederlandse paspoort gehad, waar ik nu enkel een kopie van heb en verder had ik een Belgische id die dus is ingetrokken.
In beide landen heb ik wel een geldig persoonsnummer.
Nogmaals, ik herhaal hier alleen maar wat er tegen mij gezegd is geweest qua woonst/werk.
poetser schreef:ht kan als het mijn beurt is. Tot die tijd ben ik dus afhankelijk van mijn vriendin en zal ik noodgedwongen kerst en oud en nieuw op straat door moeten brengen. Dit omdat haar oudste dochter een grondige hekel heeft aan mij en haar moeder het liefst verbied überhaupt contact te hebben met mij.
DiantaM schreef:Ik vind het feit dat jullie uit elkaar gehaald worden bij de beesten af. Dat moet niet kunnen en is nooit het uitgangspunt van welke wet dan ook. Wat zeggen de jeugdhulpverleners hierover?
poetser schreef:Mijn paspoort is achter gehouden door mijn ex, maar die is intussen ook verhuisd. Ik weet totaal niet waar hij nu woont en wat er met het paspoort is gebeurd.
poetser schreef:Jeugdzorg zegt zelf dat ik het beste gewoon terugkeer naar Nederland, al dan niet definitief. Maar doordat zoon onder jeugdzorg staat zal ik hem nooit de grens mee mogen overnemen. Hij is trouwens niet zo klein meer hoor, dus hij snapt de situatie wel. 13 jaar alweer, maar ook een vorm van autisme.
Mijn paspoort is achter gehouden door mijn ex, maar die is intussen ook verhuisd. Ik weet totaal niet waar hij nu woont en wat er met het paspoort is gebeurd.
poetser schreef:Dat is vorig jaar al gebeurd. Zodra ik wist dat ik hem terug nodig had en ook pas besefte dat ik hem niet meer had.
Mijn ex heeft die achtergehouden uit wraak, omdat ik hem niet volgde in de gedachtengang dat een man niet gemaakt is om monogaam te zijn. We zijn uit elkaar gegaan nadat ik onverwacht een vrije dag had en de deur open had gedaan voor zijn minnares. Het is ook een narcist en het was niet de meest gezonde relatie.
Joltsje schreef:mensen, we kunnen nu TS wel aanvallen, maar we kennen het hele verhaal niet.
we weten niet hoe haar ex is en "even je paspoort" kan mogelijk heel moeilijk zijn