Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:MaritB schreef:Ik ben aan het kijken voor een nieuwe robot stofzuiger. Heb nu m’n 2e van iRobot al, maar in dit huis blijven ze veel hangen onder de kastjes van de keuken.. nu zoek ik dus een slimmere of een plattere haha.
En dweil functie geloof ik niet zo in, 1 zo’n lapje trekt dan toch juist strepen?
Mijn dreame heeft geen lapje maar 2 ronddraaiende mopjes, 1 van de mopjes kan een stukje uitgestoken worden zodat hij langs de randjes kan dweilen.
Ik heb de Dreame L10S ultra gen2.
Erg tevreden over.
lovelady1 schreef:
Prairy schreef:Ik heb een nieuwe instant pot pro plus en een ring deurbel besteld.
Ook 2 wafel ijzers, eentje met bolletjes en eentje in een soort ijsjes vorm
Klaar voor Koninginnedag, kunt er maar op tijd bij zijn toch
foxy80 schreef:lovelady1 schreef:
Totaal fake, is een kopie!
Dit is de echte site van Horze op het adres wat op die site staat
https://www.horzehoods.com/
Als je even op die site neust zie je dat er vanalles niet klopt.
Linken voor FB en Insta werken niet
Geen telefoon nr
Voor retours staat er geen adres opgegeven
Lavitabella schreef:Ashleytjuhh schreef:Misschien kunnen we Nicole vragen om vast een lijstje door te geven met wat uitgesloten is bij hypostore
Oeh dat zou wel een hele goede zijn. Ik heb ook al een flinke lijst maar ik vraag me inderdaad af of dat uitgesloten gaat worden.
Lavitabella schreef:Ashleytjuhh schreef:Misschien kunnen we Nicole vragen om vast een lijstje door te geven met wat uitgesloten is bij hypostore
Oeh dat zou wel een hele goede zijn. Ik heb ook al een flinke lijst maar ik vraag me inderdaad af of dat uitgesloten gaat worden.