Mooi resultaat van die rijbak! Ik sleep ook altijd met auto (en daarna ritje carwash). Helemaal in de hoekjes/randen kom ik niet maar het is top als oplossing als je geen tractor hebt
Maaaarije
Geplaatst: 13-10-24 16:45
Na een paar weken terug de voor en na van het nieuw dak, zitten nu ook de kunststof kozijnen erin.
Heerlijk dit! En zelfs jouw voor is netter dan mijn na hahhaa
_suus19_
Geplaatst: 18-10-24 21:31
Dit is denk ik een gevalletje ‘je moet ervan houden’. Kan me ook voorstellen dat veel mensen het niks vinden. Maar goed, hoe het eerst was kon ook echt niet meer en ik had geen geld voor volledig nieuw. Wit dekte niet, dus wat doe je dan..
Voor Na "Even" gekuist in huis en de opstelling veranderd, zodat ik minder last heb van de zon en afleidingen als ik achter het bureau zit. Alleen de wc en badkamer moeten nog schoon, en dan is het weer bijhouden. Keuken is standaard wel redelijk aan kant.
Hahaha kleding is altijd een rampenplan bij mij. Vooral kleding voor bij de paarden die ik dan wat vaker draag, en dan met dit wisselvallige weer "Doe maar die trui, oh nee, te koud. Dan maar die anderen. Wel een vest of niet een vest?"
Ik herinner me ineens dat er nog twee volle wasmanden op mijn kamer staan en dat er twee nieuwe wassen schone kleding aanzitten te komen
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 20-10-24 10:41
Ik hou van jouw plafond en mijn tafel is net zo, dit geeft weer even een schop onder mijn hol dat ik er ook eens wat aan moet doen, danku