Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marigold

Berichten: 12621
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 14:59


fjordjes

Berichten: 12098
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 15:05

Dat ik teveel klusjes in 1 dag wil stoppen en het niet af krijg daardoor.

TessaxQuincy

Berichten: 1051
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 15:45

Dat de mening van mijn moeder mij zoveel boeit, als ik iets wil qua kleding of schoenen en m'n moeder vind ik het niet leuk, ga ik altijd heel erg twijfelen en koop ik het meestal niet. Terwijl ik ondertussen 22 ben en echt bezig wil zijn met m'n eigen kledingstyle te ontdekken maar dat lukt nu niet omdat m'n moeder en ik een hele andere smaak hebben. :\

Polarize
Berichten: 810
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 16:40

3 verschillende weerapps: het gaat pas rond 16:00 regenen
Dus ik rond 14:00 naar stal, paarden naar binnen, zadels klaar...stortbui.

Eindstand, de paarden zijn nog nooit zo schoon geweest en de stallen hebben ook een flinke beurt gehad, maar rijden is het niet geworden.

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 17:20

Ik moest voor 1 meeting naar kantoor op vrijdagmiddag, maar nu staat er dikke file naar huis :') Ben al met een collega bij de Jumbo geweest om snacks te halen in de hoop dat file wat minder zou worden, maar het is echt drama. Zo geen zin in -O-

Bloodymary
Berichten: 4569
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 17:31

Dat het al weer de hele dag regent. En dat je in en bij de paardenwei al negen maanden tot over je enkels in de drek loopt.

denisesilver

Berichten: 3162
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 17:59

Mijn neefje is gevallen echt heel sneu, maar hij heeft nu een dikke botox lip :')

En de regen inderdaad, ik wilde morgen gaan rijden. En dat ik misselijk ben en last van mijn buik heb al de hele dag -O-

Merexa

Berichten: 1170
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 18:07

Afbeelding
Hieraan. Eerst zou hij morgen binnen komen, gisteren was het verplaatst naar volgende week Donderdag en nu is het dus weer een week later geworden.
Nu twijfel ik; annuleren en voor 16€ meer elders bestellen waar hij wel op voorraad is of toch afwachten met de hoop dat hij wel eerder komt maar ook met de kans dat hij nóg later komt..

theadora99

Berichten: 3645
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 18:08

Dat ik alweer ziek/niet lekker ben. Voelde me wel oké genoeg om te werken, maar met opstaan duizelig, slechte concentratie en hele zware benen. Ook echt 0 energie dus paardrijles weer afgezegd. Ben er echt klaar mee

Siggislief

Berichten: 14177
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 18:09

Nog altijd hoofdpijn en niet te genieten.

Cambionn

Berichten: 914
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 19:06

Merexa schreef:
[ [url=m/oEkKxw.png]Afbeelding[/url] ]
Hieraan. Eerst zou hij morgen binnen komen, gisteren was het verplaatst naar volgende week Donderdag en nu is het dus weer een week later geworden.
Nu twijfel ik; annuleren en voor 16€ meer elders bestellen waar hij wel op voorraad is of toch afwachten met de hoop dat hij wel eerder komt maar ook met de kans dat hij nóg later komt..
Voor 16 euro op dat bedrag zou ik hem annuleren en meteen ophalen. Wel eerst ff checken dat hij daar écht op voorraad is en niet straks ook verzet word.

Marcella

Berichten: 37019
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 19:25

Telpeva schreef:
Ik moet nog naar de winkel, volgens de app zou het even droog zijn. Het is een leugen

Dat had ik gisteren. Alleen dan zou het regenen en was het droog.

Goed moment om plantjes de volle grond in te doen. :')

Nadeel gisteren teveel gedaan, maar vandaag rustig dagje thuis.

justdiesel
Berichten: 4960
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 19:27

Rennie89 schreef:
Aan het feit dat ik soms het idee heb dat ik dingen te persoonlijk opvat en mijzelf gekwetst voel, terwijl het wellicht helemaal niet hoeft.


Heel herkenbaar, heb daar ook last van.
Nu ook op het werk, maakt het werk echt k uu t maar durf niet te gaan vragen aan de betreffende persoon hoe het zit.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33927
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 19:30

Decathlon heeft een foutje gemaakt en heb nu 2x betaald voor een product. Kan het serieus 14 dagen duren voor ik mijn geld terug krijg. :roll:

Foaly

Berichten: 5029
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 19:42

De conductrice die mij de trein niet meer in liet -O-

Okee ik rende net op de roltrap naar beneden toen ze floot dus ze had gelijk, maar het was: ik stond er, trein stond er, deur nog open maar ik mocht niet meer mee -O-

vikawiek

Berichten: 1556
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 19:44

TessaxQuincy schreef:
Dat de mening van mijn moeder mij zoveel boeit, als ik iets wil qua kleding of schoenen en m'n moeder vind ik het niet leuk, ga ik altijd heel erg twijfelen en koop ik het meestal niet. Terwijl ik ondertussen 22 ben en echt bezig wil zijn met m'n eigen kledingstyle te ontdekken maar dat lukt nu niet omdat m'n moeder en ik een hele andere smaak hebben. :

Same, mijn moeder kan ook ontzettend sarcastische opmerkingen maken erover en wil altijd dat ik het laat zien wanneer ik iets koop omdat ze nieuwsgierig is, en wanneer ik dat dan doe maakt ze gelijk opmerkingen -O- dat is waarom ik het niet wil laten zien, maar als ik nee zeg wordt ze pissig. Durf ook niet zo goed nieuwe dingen te proberen daardoor. Ironisch genoeg vindt ze het zelf ook heel vervelend waneer mijn oma iets over haar uiterlijk zegt

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33927
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 21:34

Spatie ziekte

imaudy
Berichten: 5129
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 23:51

Foaly schreef:
De conductrice die mij de trein niet meer in liet -O-

Okee ik rende net op de roltrap naar beneden toen ze floot dus ze had gelijk, maar het was: ik stond er, trein stond er, deur nog open maar ik mocht niet meer mee -O-


Ik vind dat best raar gedrag van haar. Je stond echt voor de open deur? Snel instappen was geen optie?

Daphne__
Berichten: 12528
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:01

3 Jarige naar stal gebracht.. Ze liep zo mee de trailer op. Onderweg grapten we nog, hopelijk is ze niet zoals haar moeder, want die wou de trailer niet meer uit toen we haar net hadden.

Wat denk je.. Ze wou er met geen mogelijkheid uit. Dik anderhalf uur bezig geweest.

Terugweg naar huis moest m'n moeder gewoon de auto aan de kant zetten, omdat ik over m'n nek ging van vermoeidheid etc.

En nu lig ik op bed, ben helemaal gesloopt en blijft maar kokhalzen. Ben de laatste tijd al niet fit en dit was echt de druppel :')

imaudy
Berichten: 5129
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:04

Daphne__ schreef:
3 Jarige naar stal gebracht.. Ze liep zo mee de trailer op. Onderweg grapten we nog, hopelijk is ze niet zoals haar moeder, want die wou de trailer niet meer uit toen we haar net hadden.

Wat denk je.. Ze wou er met geen mogelijkheid uit. Dik anderhalf uur bezig geweest.

Terugweg naar huis moest m'n moeder gewoon de auto aan de kant zetten, omdat ik over m'n nek ging van vermoeidheid etc.

En nu lig ik op bed, ben helemaal gesloopt en blijft maar kokhalzen. Ben de laatste tijd al niet fit en dit was echt de druppel :')


Heb je een foto van de stoute mevrouw? :+

imaudy
Berichten: 5129
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:09

Rennie89 schreef:
Aan het feit dat ik soms het idee heb dat ik dingen te persoonlijk opvat en mijzelf gekwetst voel, terwijl het wellicht helemaal niet hoeft.

Maar als ik een bericht plaats en er word helemaal niet op gereageerd maar wel op berichten na mij, dan voelt het voor mij alsof ik maar beter niks had kunnen plaatsen :+

Daarbij erger ik mij aan Vinted, mensen lezen je berichten wel maar niet eens het fatsoen om te reageren op je bod :7 zeg dan gewoon nee, prijs is niet bespreekbaar of kom met een tegenbod,


Denk dat iedereen wel berichten heeft waar niet op gereageerd wordt.
Ik pik eruit waar ik connectie mee hebt. Ik lees wel meestal alles.

zonnebloem18

Berichten: 24888
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:29

imaudy schreef:
Foaly schreef:
De conductrice die mij de trein niet meer in liet -O-

Okee ik rende net op de roltrap naar beneden toen ze floot dus ze had gelijk, maar het was: ik stond er, trein stond er, deur nog open maar ik mocht niet meer mee -O-


Ik vind dat best raar gedrag van haar. Je stond echt voor de open deur? Snel instappen was geen optie?

Dat is niet raar. De regel is dat er na het fluitsignaal niemand meer in mag stappen. Natuurlijk zullen er conducteur zijn die dit oogluikend toestaan, maar eigenlijk mag het niet.
https://www.ns.nl/uitgelicht/fluiten-is ... -instappen

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:46

Foaly schreef:
De conductrice die mij de trein niet meer in liet -O-

Okee ik rende net op de roltrap naar beneden toen ze floot dus ze had gelijk, maar het was: ik stond er, trein stond er, deur nog open maar ik mocht niet meer mee -O-

Onze treinen vertrekken niet op de minuut, maar op 30 seconden. Het spoor is zo druk bereden dat als er hier iemand wacht, er ergens anders vertragingen ontstaan. 2 treinen die op elkaar knallen willen we ook niet.

Ik snap dat het frustrerend is hoor, en ik heb ook weleens op de knop gedrukt, maar de deur ging niet meer open..... ik snap de frustratie. Maar dit is echt voor iedereens veiligheid.

Daphne__
Berichten: 12528
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:46

imaudy schreef:
Daphne__ schreef:
3 Jarige naar stal gebracht.. Ze liep zo mee de trailer op. Onderweg grapten we nog, hopelijk is ze niet zoals haar moeder, want die wou de trailer niet meer uit toen we haar net hadden.

Wat denk je.. Ze wou er met geen mogelijkheid uit. Dik anderhalf uur bezig geweest.

Terugweg naar huis moest m'n moeder gewoon de auto aan de kant zetten, omdat ik over m'n nek ging van vermoeidheid etc.

En nu lig ik op bed, ben helemaal gesloopt en blijft maar kokhalzen. Ben de laatste tijd al niet fit en dit was echt de druppel :')


Heb je een foto van de stoute mevrouw? :+


5 Minuten nadat we haar eindelijk uit de trailer hadden :')
Afbeelding

Afbeelding

imaudy
Berichten: 5129
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-24 00:49

Avalanche schreef:
Foaly schreef:
De conductrice die mij de trein niet meer in liet -O-

Okee ik rende net op de roltrap naar beneden toen ze floot dus ze had gelijk, maar het was: ik stond er, trein stond er, deur nog open maar ik mocht niet meer mee -O-

Onze treinen vertrekken niet op de minuut, maar op 30 seconden. Het spoor is zo druk bereden dat als er hier iemand wacht, er ergens anders vertragingen ontstaan. 2 treinen die op elkaar knallen willen we ook niet.

Ik snap dat het frustrerend is hoor, en ik heb ook weleens op de knop gedrukt, maar de deur ging niet meer open..... ik snap de frustratie. Maar dit is echt voor iedereens veiligheid.


Ja snap ik, maar hier lijkt het alsof Foaly echt voor een open deur stond.