Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:eilleen333 schreef:Nog een vraag: als mijn chiffon in de keuken nu lekt. Is dat voor mij of voor de woningbouw? Kan m nu niet openmaken want geen gereedschap, maar die lijkt bomvol te zitten
SifonChiffon is een textielsoort.
juval schreef:helaas begint de situatie voor mijn dochter nogal spannend te worden.. haar 'vriend' zet haar per 1 september op straat (met kat)Ze heeft zich nu overal ingeschreven, ook bij antikraak etc. Ze reageert overal op. Het is zo triest allemaal, duimen maar dat ze op tijd iets vindt.
Ashleytjuhh schreef:juval schreef:helaas begint de situatie voor mijn dochter nogal spannend te worden.. haar 'vriend' zet haar per 1 september op straat (met kat)Ze heeft zich nu overal ingeschreven, ook bij antikraak etc. Ze reageert overal op. Het is zo triest allemaal, duimen maar dat ze op tijd iets vindt.
kan ze niet terug thuis komen? niet ideaal natuurlijk maar beter dan op straat
Urielle schreef:Het is een huis in de plaats waar ik graag wilde wonen, drie slaapkamers en een zolder die we als slaapkamer gaan inrichten, dus ruimte genoeg voor een kamer voor iedereen, redelijk grote voor en achtertuin. Hoekhuis. Groene omgeving. Op fietsafstand van werk en school. Bos in de buurt. Zwembad in de buurt. Winkels in de buurt.
De vorige bewoner heeft er vanaf het begin gewoond en is overleden. De buurvrouw woont er ook vanaf het begin, en naar tevredenheid.
Het huis wordt wel nog helemaal opgeknapt door de woningbouwvereniging want het was wel enorm vies en vet en geel van de nicotine. Ik krijg ook een nieuwe keuken en krijg wat opties voorgelegd om uit te kiezen.
Het zou per medio september opgeleverd worden maar dan is de keuken er nog niet dus dat zal later worden.