Op buitenrit voorbijgangers die altijd even moeten vermelden dat mijn paard een tinker is. Vind het altijd leuk hoe trots ze zijn op hun paardenkennis.
Marcella
Geplaatst: 28-01-24 00:37
ElfBeau_067 schreef:
Marcella schreef:
[ [url=m/d1xWcC.jpg]Afbeelding[/url] ] Eigen gemaakte vanille en chocolade vla.
Wauw! Hoe heb je dat gemaakt?
Simpel je zoekt een recept.
Ingrediënten; 1 liter melk 3 eigeel Vanille of cacao en/of reep chocolade ik had 100 melkchocolade 40 gram maizena ? gram suiker (zou ik even moeten opzoeken).
Zet de pan melk op het vuur (gebruik je chocolade deze toevoegen zodra melk een beetje warm is). Breng dit rustig aan de kook af en toe roeren.
Tussentijd eigeel, suiker, maizena en de vanille of cacao een papje maken.
Als de melk kookt kan je deze al roerend langzaam toevoegen aan papje. Let op langzaam. Doet je het te snel gaat ei klonteren. Goed doorroeren dat alles samen gevoegd is. En terug in de pan en breng het nog even aan de kook tot het de gewenste dikte heeft.
Leuke baksels hierboven, mooi brood ook om te zien!
@Westhof ik heb zulke stekers met een paardenhoofd + eentje met een hoefijzer dus ik ga niet oordelen over schattige katten koekjes daar word een mens toch blij van, leuk juist!
rien10
Geplaatst: 28-01-24 21:30
Lieve klanten. Gisteren gefactureerd, vandaag de betaling binnen!
Vandaag genoten van m'n bijrijdpaard die een lompe/baldadige bui had.
Niks was veilig in z'n buurt. Alles werd op gepakt en weg gegooid met z'n mond of hij zette z'n been er op. Verder happerig, met als lievelings hapje de mouw van m'n jas of het halstertouw.
Het is echt nog een puppy met puber streken. Ene moment is hij zo, andere moment kan hij heerlijk genieten van een poetsbeurt.
Ik heb ben gisterenavond Valentino Rossi tegengekomen in het hotel waar ik zit en heb een praatje met hem staan maken. Ik dacht echt dat ik nooit meer door iemand starstruck zou zijn maar au contraire Die man is echt 1 van mijn 2 grote jeugdhelden, vind dit zo gaaf