Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Ik snap ergens wel dat je fijn wilt wonen, maar heel eerlijk. In de situatie waarin je nu zit heb je denk ik niet echt de luxe om kritisch te zijn op de woningen die aangeboden worden.
De situatie bij Laura is ook maar tijdelijk natuurlijk.
Peelie schreef:Ik snap ergens wel dat je fijn wilt wonen, maar heel eerlijk. In de situatie waarin je nu zit heb je denk ik niet echt de luxe om kritisch te zijn op de woningen die aangeboden worden.
De situatie bij Laura is ook maar tijdelijk natuurlijk.
Koper schreef:Er stond weer een woning in een plaats die voor mij niet ideaal maar wel oké is en met als bonus de douche achter de berging die achter de keuken is![]()
Dus ik wilde reageren. En kreeg toen te zien dat ik te oud ben
Had ik laatst ook al.
Dus ik heb FrieslandHuurt nu maar even een berichtje gedaan of ze bij jongerenwoningen er bij willen zetten wat de leeftijdscategorie is. Scheelt zo veel teleurstelling elke keer.
Peelie schreef:Had ik moeten beginnen met de aankondiging dat ik "onder mijn meeleessteen vandaan kruip" om het wel subtiel te maken?
Het enige wat ik zeg is dat ik denk dat je in jou situatie niet echt de luxe hebt om kritisch te zijn op de aangebode woningen. Achterliggend dat ik daar voor mijzelf, verbaast over ben dat je daar wel zo kritisch op bent.
Thats all.
Lolacabana schreef:Jullie missen ook allemaal stukje context dat Peelie wel heeft, zij is namelijk mijn beste vriendin. Daarom weet zij ook dat TS hier tot uiterlijk 31 januari kan blijven, en dat ze dan een andere oplossing moet hebben gevonden. Dat is nu nog een week, en dan kan je inderdaad niet te kritisch zijn.