Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 12:36

Fly_high schreef:
BarbaraNova schreef:
Sterkte Paddington en Fly...

Hier ook een ziek konijn met EC, maak me echt super zorgen maar heb al zoveel mensen gecontact en die zeggen allemaal, geef het een kans, vindt het heel zwaar om aan te zien. Dus klappende koppijn want ik slaap bijna niet, al een week!!!

Wat erg, ik ga heel hard duimen!

Hier dus ook sterk vermoeden van EC... het is gelukt om Henk in Utrecht af te leveren daardoor heb ik straks wel zekerheid of het dit is geweest. Vind het hoe dan ook vooral heel vervelend voor arme Toos.

Was net tussen de middag naar huis om hem te dwangvoeren, maar hij lag zwaar verwilderd op zijn zij met erg hoge ademhaling en diarree, dus vanmiddag half vijf naar de dierenarts, vindt het totaal geen waardig leven meer en wil hem niet langer laten lijden, kan me niet voorstellen dat hij geen pijn heeft zoals ze zeggen, t is genoeg geweest...arm arm ding...

Ja ik had idd bij Henk ook al het vermoeden dat het EC zou kunnen zijn, ik had vorige week maandag een voedstertje waar Pluis bij zat, die heel heftige EC symptomen had, die was totaal in paniek en kantelde alleen maar alle kanten op, zij is gelijk ingeslapen, Pluis kreeg vrijdag een scheve mond en zijn we gelijk aan de Panacur begonnen maar t is nu zo erg dat kan gewoon echt niet...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 12:37

Ik krijg gewoon betaald per 6 minuten dat ik eerder binnen ben. :+

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:21

File in Duitsland ^)

Ik wil nu al terug naar Kreta.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:22

Oordopjes een uur aan de lader gehad en waarschijnlijk de usb stekker niet goed aangedrukt waardoor ze niet zijn opgeladen.

Ik wou net weggaan -O- nou ja dan nog maar even wachten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:34

Bestelling gedaan bij een bedrijf in Engeland, ups zou het bezorgen. Volgens de tracking is het afgeleverd, maar ik heb niets. Gaat wel om 362 euro. Ik zou een handtekening voor ontvangst moeten zetten, maar heb niets gezet. De buren hebben het pakket ook niet.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:35

ING storing :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:52

Het is niet een volledige ergernis maar toch. Aan de ene kant ben ik blij dat ik me vandaag weer een beetje normaal en mezelf voel, maar de ergernis is dat ik daar wel 500 mg naproxen bij nodig heb :n

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:20

Vanochtend mee geweest naar de sterilisatie van onze epileptische poes en die kreeg natuurlijk een aanval kreeg zodra we de deur uit gingen.
Inmiddels zijn we weer thuis en is ze lekker aan het uitslapen maar ik ben nu zo moe en ik heb nog auto rijles straks ..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:43

_San87_ schreef:
MyWishMax schreef:
Ik heb nog nooit werk gehad waar ik binnen kon komen lopen op de begintijd of 2 minuten daarvoor. Overal moest je eerder aanwezig zijn en langer blijven. Winkel, kantoor en noem maar op. En eigenlijk bij alles ook langer blijven, overal onbetaald.

Ik kreeg het kwartier dat ik eerder binnen moest zijn en langer moest blijven, gewoon betaald :).

Wij klokken onze werktijden. Dus alles wat over de 8 uur gaat wordt gewoon tijd voor tijd. Dusja wij krijgen er ook voor betaald.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 15:16

Ach jeetje, veel sterkte Fly en Paddington :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 15:40

MyWishMax schreef:
Ik heb nog nooit werk gehad waar ik binnen kon komen lopen op de begintijd of 2 minuten daarvoor. Overal moest je eerder aanwezig zijn en langer blijven. Winkel, kantoor en noem maar op. En eigenlijk bij alles ook langer blijven, overal onbetaald.

Dit is echt de reden dat ik niet van baan durf te veranderen := . Boeit echt niemand of ik een kwartier eerder of later kom, of weg ga. Of 5 minuten langer pauze houd (loop altijd naar de albert heijn, en dat is 12 min. lopen, en soms kan ik niet kiezen in de winkel :') ).

Moet ook wel 2 uur (in de spits eerder 3 uur :+ ) rijden voor ik er ben (en tegenwoordig hoef ik nog maar 2x per maand :D ) . Dus thankgod dat ze niet op een kwartiertje kijken. Maar lekker boeiend. Als je werk maar afkomt. Vooral met de meeste kantoorbanen.

M'n loon is er helaas wel naar :+ .

~

Ik kan niet kiezen of ik het huis ga schoonmaken of studeren en het moet allebei heel erg nodig gebeuren :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:14

Ik voel me simpelweg gewoon zo dom en waardeloos.
Rijles lukt niet, ik kan het gewoon niet goed genoeg. Elke graf les ook nog "Ja ik ga echt geen rijexamen voor je aanvragen zo." |o
Ja bedankt meneer, constant dat zeggen maakt het ook beter voor mij zelfvertrouwen :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:17

Weet niet hoeveel lessen je gedaan hebt Fotolijstje?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:20

Meer dan 20 in ieder geval.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-23 16:29

fotolijstje schreef:

Dat is nog echt niet zo veel :(:) ik heb er ruim 40 gehad voordat ik examen deed en haalde.

Mijn vriend heeft 70 lessen gehad.

Komt goed, don't be so hard on yourself :)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:29

fotolijstje schreef:

Probeer je niet zo druk te maken, er zijn zat mensen die 40 lessen of meer nodig hebben, en zo te lezen ligt het niet aan jou maar aan je instructeur. Die moet een opbeurende rol hebben en geen negatieve. En wat ik zo lees van jou doe je ongelofelijk je best. Dus jij kan dit!

Mijn erger moment: voel echt zo algehele bleh gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:36

Omdat ik even de tuin ging omspitten zonder handschoenen aan heb ik gelijk weer een blaar |o waarom krijg ik altijd zo snel gelijk blaren :roll:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:40

Aan de wind, het zonnetje en de temperatuur zijn prima maar de wind maakt het koud |(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:06

Dat is niet veel hoor Fotolijstje!
Snap dat je graag wil afrijden maar zou mijn geld er nog niet aan wagen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-23 17:09

Wil morgen naar de Efteling maar niemand kan mee en mijn vriend mag niet in de zon door zijn antibiotica. Meh :')

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:15

fotolijstje schreef:

Ik ben na de 100e rijles opgehouden met tellen...

Ik was geen natuurtalent :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:16

xPabloBokt schreef:
Wil morgen naar de Efteling maar niemand kan mee en mijn vriend mag niet in de zon door zijn antibiotica. Meh :')

Hmm ik ging vorig jaar met antibiotica kuur gewoon naar festivals en in de zon :') nooit aan gedacht.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-23 17:18

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

Hmm ik ging vorig jaar met antibiotica kuur gewoon naar festivals en in de zon :') nooit aan gedacht.

Ja met sommige kan het wel. Maar hij heeft zo'n "nuke everything" kuurtje en het staat in de bijsluiter dusja haha

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:48

Ik wandel 1 x per week met mijn ambulante begeleidster in een park in Amsterdam.
En er staan zelfs volgens mij borden aan de buitenkant dat je er niet mag fietsen,
maar de meeste fietsers hebben schijt aan deze regel en gaan gewoon met de fiets erin.

Zo liepen we met zen 2en een brug op, we hoorde ineens al bel geluid zo van ga opzij.

En deze man was er niet van gediend dat we niet goed genoeg en niet snel opzij gingen dus werden
we al snel uitgemaakt voor Dikzak.

Een of andere manier kan ik door mijn Autisme/LVB niet mee handelen...
Liep gerust 15 min af te vragen wat er net nou gebeurde.

Zagen ook snel dat ie nog geen 30 meter over de brug bij zijn vriendjes voor een jointje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:22

AyDeeDee schreef:
Omdat ik even de tuin ging omspitten zonder handschoenen aan heb ik gelijk weer een blaar |o waarom krijg ik altijd zo snel gelijk blaren :roll:

Volgens mij is dat gewoon een vrouwen dingetje hoor. ;)