Fly_high schreef:BarbaraNova schreef:Sterkte Paddington en Fly...
Hier ook een ziek konijn met EC, maak me echt super zorgen maar heb al zoveel mensen gecontact en die zeggen allemaal, geef het een kans, vindt het heel zwaar om aan te zien. Dus klappende koppijn want ik slaap bijna niet, al een week!!!
Wat erg, ik ga heel hard duimen!
Hier dus ook sterk vermoeden van EC... het is gelukt om Henk in Utrecht af te leveren daardoor heb ik straks wel zekerheid of het dit is geweest. Vind het hoe dan ook vooral heel vervelend voor arme Toos.
Was net tussen de middag naar huis om hem te dwangvoeren, maar hij lag zwaar verwilderd op zijn zij met erg hoge ademhaling en diarree, dus vanmiddag half vijf naar de dierenarts, vindt het totaal geen waardig leven meer en wil hem niet langer laten lijden, kan me niet voorstellen dat hij geen pijn heeft zoals ze zeggen, t is genoeg geweest...arm arm ding...
Ja ik had idd bij Henk ook al het vermoeden dat het EC zou kunnen zijn, ik had vorige week maandag een voedstertje waar Pluis bij zat, die heel heftige EC symptomen had, die was totaal in paniek en kantelde alleen maar alle kanten op, zij is gelijk ingeslapen, Pluis kreeg vrijdag een scheve mond en zijn we gelijk aan de Panacur begonnen maar t is nu zo erg dat kan gewoon echt niet...