Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Nog steeds geen kaartje hier, dus ik heb even in de lijst gespiekt en xU_Blingh onwijs bedankt voor de mooie boeken! Ik ben nu als een malle Cry of the Kalahari aan het uitlezen, zodat ik snel aan die van jou kan beginnen.(Want i.t.t. sommigen lees ik maar één boek tegelijk.
)
hopelijk is ie niet verloren gegaan.
(okay nu moet ik zeggen dat they both die at the end ook wel heel goed was) Vandaar deze twee boeken voor jouw uitgekozen.
xU_Blinghx schreef:Mkango schreef:Nog steeds geen kaartje hier, dus ik heb even in de lijst gespiekt en xU_Blingh onwijs bedankt voor de mooie boeken! Ik ben nu als een malle Cry of the Kalahari aan het uitlezen, zodat ik snel aan die van jou kan beginnen.(Want i.t.t. sommigen lees ik maar één boek tegelijk.
)
Jammer dat het zolang duurt voordat het kaartje komthopelijk is ie niet verloren gegaan.
Ik heb voor The bear and the nightingale gekozen omdat mijn all time favo read is![]()
Dit jaar (2022) is het beste boek wat ik had gelezen Circe(okay nu moet ik zeggen dat they both die at the end ook wel heel goed was) Vandaar deze twee boeken voor jouw uitgekozen.
Sorry dat ik wat afwezig ben geweest. Een beetje onderschat hoe druk het allemaal zou zijn op werk en prive
Was je er nog een beetje uitgekomen met de hint? Lian schreef:Mkango schreef:Nog steeds geen kaartje hier, dus ik heb even in de lijst gespiekt en xU_Blingh onwijs bedankt voor de mooie boeken! Ik ben nu als een malle Cry of the Kalahari aan het uitlezen, zodat ik snel aan die van jou kan beginnen.(Want i.t.t. sommigen lees ik maar één boek tegelijk.
)
Jammer dat het zolang duurt voordat het kaartje komthopelijk is ie niet verloren gegaan.
Ik heb voor The bear and the nightingale gekozen omdat mijn all time favo read is![]()
Dit jaar (2022) is het beste boek wat ik had gelezen Circe(okay nu moet ik zeggen dat they both die at the end ook wel heel goed was) Vandaar deze twee boeken voor jouw uitgekozen.
Sorry dat ik wat afwezig ben geweest. Een beetje onderschat hoe druk het allemaal zou zijn op werk en prive
Was je er nog een beetje uitgekomen met de hint?[/quote]
Heel erg bedankt voor het cadeau.
xU_Blinghx schreef:Ja boek had ik in 1 ruk uitgelezenHeel erg bedankt voor het cadeau.
De hints waren helaas op de tape blijven plakken. Maar het had iets met Mondriaan en Amersfoort te maken
Anders wordt het gewoon weer een kerst editie
Dus hopelijk is hier nog een kandidaat voor