Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Kleine Henk is teveel afgevallen en wat magertjes, pas bij de jaarlijkse controle door onze DA opgemerkt want ik had het helemaal niet door. Ik voel me een slecht baasje
Captain schreef:Veel wakker geweest en weer grieperig gevoel.. misselijk/hoofdpijn en een dicht oor. Gisteren Corona test gedaan maar die was negatief. Zo irritant dat half zieke gevoel, kan het beter gewoon even doorzetten.
fleurtjeuh schreef:Wat is dat toch dat mensen zo veel lol hebben om overduidelijk in scène gezette filmpjes die nergens op slaan en 'screenshots' van gesprekken die duidelijk nep zijn?
Ze lijken echt te denken dat het echt is en hebben de grootste lol, maar misschien ben ik een cultuur barbaar en snap ik het gewoon niet.
Wat is er leuk aan iets neps?
marley93 schreef:fleurtjeuh schreef:Wat is dat toch dat mensen zo veel lol hebben om overduidelijk in scène gezette filmpjes die nergens op slaan en 'screenshots' van gesprekken die duidelijk nep zijn?
Ze lijken echt te denken dat het echt is en hebben de grootste lol, maar misschien ben ik een cultuur barbaar en snap ik het gewoon niet.
+1! Een vriendin van me stuurt altijd zulke filmpjes door. Zij is wel een ruime generatie ouder, en ik heb ook echt het gevoel dat het vooral de 'boomers' zijn die er het hardst om lachen.
fleurtjeuh schreef:Wat is dat toch dat mensen zo veel lol hebben om overduidelijk in scène gezette filmpjes die nergens op slaan en 'screenshots' van gesprekken die duidelijk nep zijn?