Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:44

Neonlight schreef:
Bruisballen schuimen toch niet? Die ik heb in ieder geval niet, en heb veel soorten gehad. En ook een jacuzzi bad.

Niet iedere bruisbal maar er zitten er wel tussen die schuimen.

Marjo

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:44

Ik heb niet eens een bad ;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:45

Marjo schreef:
Ik heb niet eens een bad ;(

+1 ;(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 12:53

Ik heb een bad en lig er echt heel vaak in. :))

Ik heb echter de DM geplunderd laatst dus ik kan wel een x aantal jaar vooruit met badolie. Iets voor in bad is altijd tof maar niet bepaald nodig. :')

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:14

Je hebt speciale badzouten en dus misschien ook wel bruisballen die wel kunnen in een bubbelbad. Olie is sowieso niet aan te raden om te gebruiken om te bubbelen dacht ik. En dan vooral vanwege de olie die dan in het systeem komt. Bij Kneipp staat er op sommig badzout: whirlpool geschikt. Die schuimen dus niet.

Is dat ook al zo goedkoop in Duitsland Roosch? Ik heb er laatst haarverf gehaald. Eigenlijk belachelijk wat dat scheelt met in Nederland.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:16

Ik heb wel een bad, maar gebruik hem niet vaak. Misschien twee keer per jaar? In de winter.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:17

Ik heb helaas ook geen bad.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:23

Toen ik een jaar of 15/16 was zat ik vaak op zaterdagochtend in bad, ondertussen de Yes of Popfoto lezen (bestaan alletwee niet meer volgens mij). Dat kon ik best lang volhouden.

Tegenwoordig al zit ik in bad dan ben ik er met een minuut of 10 wel weer klaar mee :))

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:27

Meine gutte wat gaan jullie hard.. :oo
Door omstandigheden even niet op Bokt en ik loop gewoon 15+ pagina's achter.. :')

Even snel een post over wat ik onthouden heb:
- chocolade is een grote TOP, net als drop, maar ajb géén chocolade met dropsmaak.. ieuw.. :+ Ik ben ook geen fan van karamelzeezout, maar nootjes oid kan ik dan wel weer erg waarderen
- wij hebben helaas nog steeds geen bad. Ik heb daarnaast een hele gevoelige huid, dus ik gebruik specifieke doucheproducten. Mijn oudste maak je echter wel heel blij met een lekker zeepje voor in haar (kinder)bad of voor onder de douche (geen moetje!).
- suuuuuushi.. ik hou ervan! <3 Spulletjes om het zelf te maken bijv vind ik hartstikke leuk
- ik vind leuke printjes voor in fotolijstjes ook erg leuk, leuk om de kamers hier beetje op te fleuren

@Fem, jemig wat een narigheid zeg.. Al een jaar zo beperkt zijn door pijn! :( Ik hoop dat je operatie werkt en je je weer goed mag voelen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:43

EedihcrO schreef:
Is dat ook al zo goedkoop in Duitsland Roosch? Ik heb er laatst haarverf gehaald. Eigenlijk belachelijk wat dat scheelt met in Nederland.

Er is een speciaal topic over boodschappen doen in Duitsland en soms loont het echt wel :)

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 13:55

Oh, dus de moeite waard om eens per jaar een weekendje weg heen te doen dan. Ik woon ruim anderhalf uur van de grens, dus dat is niet echt handig voor even een boodschapje.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 14:06

Apple schreef:
Toen ik een jaar of 15/16 was zat ik vaak op zaterdagochtend in bad, ondertussen de Yes of Popfoto lezen (bestaan alletwee niet meer volgens mij). Dat kon ik best lang volhouden.

Tegenwoordig al zit ik in bad dan ben ik er met een minuut of 10 wel weer klaar mee :))

Wahahaha ja dat het vollopen van het bad duurt langer dan de tijd dat ik erin zit :j

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 14:14

Badolie wil ik niet, zo'n gedoe met vette randen om schoon te maken.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 14:19

Ik vind alles voor in bad leuk, ook badeentjes haha :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 14:48

Wij hebben wel een bad, maar neem eigenlijk nooit tijd om erin te gaan. In de winter vind ik het wel lekker op zich.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 14:58

Hier nog wel een bad maar die gaat bij de komende verbouwing eruit. We liggen er niet in en anders gaan we buiten wel in de jacuzzi. Dat zijn die bruisballen niet echt geschikt voor :+
Wat dan wel weer handig is, is een sponsje die in het bad drijft om de randen te poetsen, meestal in de vorm van een eendje.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:04

EedihcrO schreef:
Je hebt speciale badzouten en dus misschien ook wel bruisballen die wel kunnen in een bubbelbad. Olie is sowieso niet aan te raden om te gebruiken om te bubbelen dacht ik. En dan vooral vanwege de olie die dan in het systeem komt. Bij Kneipp staat er op sommig badzout: whirlpool geschikt. Die schuimen dus niet.

Haarverf sla ik ook altijd in :))
Badolie van kneipp scheelt ook bizar veel.

Ik woon ook anderhalf uur van de grens af maar ik ga wel eens met een vriendin een dagje shoppen, of ik combineer het als ik een familiebezoek in Limburg doe.

Standaard gaat dan mee:

* Haarmasker (altijd welkom. Heb lang en dik haar)
* Haarverf
* Badolie
* nog 80 dingen die je eigenlijk niet nodig had maar toch.. O:)

Nu ik zo zit te tikken schiet me vanalles te binnen. Ik ben iemand die er het liefst zo goed mogelijk uit ziet met zo weinig mogelijk te doen. :') daarom laat ik m'n nagels altijd doen en de wenkbrauwen zo nu en dan (dik en veeeel haar) en ga ik voor een lashlift. Wat betreft m'n haar: heel blij mee maar ik kan er zelf niet zoveel mee. Dus santa, als je een leuk elastiekje of wat dan ook vindt, altijd welkom. Of een of andere ding waardoor je haar er ineens uitziet als in de film zonder dat je er iets voor moet doen: top.
Wat betreft oorbellen: Zoals ik al omschreef ben ik graag lui dus heb meestal knopjes in. Al vind ik lange (koraalgroene) oorbellen prachtig, het moet niet in m'n haar gaan zitten of zo. Maar ik laat me graag eens verrassen!

Gefeliciteerd met je verjaardag, Apple!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:30

Neonlight schreef:
Badolie wil ik niet, zo'n gedoe met vette randen om schoon te maken.

badolie niet, maar huidolie vind ik wel fijn. Dat gebruik ik wel eens op een droge huid. Op zich heb ik genoeg, maar mocht mijn lootje inspiratieloos zijn, dan is dat nog wel welkom. :P

Haarmaskers en haarverf gebruik ik niet, sorry.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 16:28

Haarmasker is hier ook een Flop, als ik het gebruik maar 1 merk. Duur en niet te koop in de normale winkels. ;)

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 16:30

Hier ook geen bad helaas en een nare kleine douche. Kan niet wachten om te verhuizen maar kan nog niets vinden helaas.

Ik gebruik wel haar maskers, eigenlijk alles wel want mijn haar kan overal tegen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:38

Apple: gefeliciteerd!

Ik ben geen fan van olie, wordt zo'n gladde bedoeling op de vloer.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:44

Oh ja voordat m’n lootje straks in november denkt dat ik een tijdje inactief ben geweest.. morgen word ik geopereerd aan mijn rechteroog. Ik zie nu maar 5% en krijg minstens 70% terug *\o/* Ik heb alleen geen idee hoe snel ik dingen zie en hoe lang ik afwezig ga zijn. De organisatie is op de hoogte :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:49

Wat bijzonder Sam. En wat veel krijg je terug! Geweldig! *\o/*

Kan je je Santa pakket goed bekijken dan :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:58

Tjonge dat is pittig! Ik hoop dat alles goed gaat.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:58

Badolie vind ik ook niet prettig in gebruik met die vette rand die achterblijft.

In de winter ga ik vaak in bad liggen opwarmen, in de zomer douche ik meer.