fotolijstje schreef:Ik zit hier bijna te huilen omdat mijn moeder me negeert en vergeet..
we zijn dus in een galazaak maar mijn moeder kijkt alleen om naar mijn zus terwijl ik ook gala heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ik zit hier bijna te huilen omdat mijn moeder me negeert en vergeet..
we zijn dus in een galazaak maar mijn moeder kijkt alleen om naar mijn zus terwijl ik ook gala heb
Niobe schreef:fotolijstje schreef:Ik zit hier bijna te huilen omdat mijn moeder me negeert en vergeet..
Misschien heeft je zus meer hulp nodig dan jij??
Flowery schreef:Dat alles, maar dan ook echt alles (zelfs het nieuws) nagesynchroniseerd is in het Duits op tv hier (zit in Duitsland). Ik begin mij er zó aan te ergeren want ik kan bijna geen Duits en wil gewoon even Amerikaanse series kijken waar ze ondertiteling hebben in het Duits, maar dat kennen ze hier niet denk ik
Kookaburra schreef:Flowery schreef:Dat alles, maar dan ook echt alles (zelfs het nieuws) nagesynchroniseerd is in het Duits op tv hier (zit in Duitsland). Ik begin mij er zó aan te ergeren want ik kan bijna geen Duits en wil gewoon even Amerikaanse series kijken waar ze ondertiteling hebben in het Duits, maar dat kennen ze hier niet denk ik
Welkom in Duitsland..
Tigress schreef:Dat ik niet streeploos ramen kan wassen. Hoe moeilijk kan het zijn
Kookaburra schreef:Flowery schreef:Dat alles, maar dan ook echt alles (zelfs het nieuws) nagesynchroniseerd is in het Duits op tv hier (zit in Duitsland). Ik begin mij er zó aan te ergeren want ik kan bijna geen Duits en wil gewoon even Amerikaanse series kijken waar ze ondertiteling hebben in het Duits, maar dat kennen ze hier niet denk ik
Welkom in Duitsland..