Thuisbezorgd had al gemeld, dat ze niet gingen leveren vanaf vanmiddag
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Interessante link van de huidige windsnelheden: https://earth.nullschool.net/#current/w ... 061,51.812
----Marieke1495 schreef:hoe laat ongeveer in Friesland?
Ik heb even gezocht, maar vind geen recenter plaatje dan ik eerder al hier heb gepost, ik weet niet waar je in Friesland zit?
[ [url=m/2nApPh.png]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:_San87_ schreef:[ Afbeelding ]
Ik woon in het 141 gebied aan de kust...
Het is hier ellende, gelukkig wel veel met storm in gedachte gebouwd.
Ik heb het idee dat het sinds een paar minuten iets af aan het nemen is. Vanmiddag tussen 3 en 4 was het echt heel erg.
Cookies schreef:Hier de schutting met mn broekriem vast gezet.![]()
Ik zie net die arme sushi bezorger met zn scootertje de weg op gaan. Leuke werkgever.
BeFunny schreef:Ineke2 schreef:Ik zei dat bomen elke storm wel omvallen. Op moment van typen waren er 2 doden door omgevallen bomen. Dat komt ( helaas ) bij elke storm wel voor. Aub niet alles maar uit zijn verband trekken als dat niet nodig is.
Ja in elke storm vallen bomen. Nu vallen ze bij bosjes. Enkel in Alphen aan den rijn al
https://www.studioalphen.nl/nieuws/stor ... -den-rijn/
Dit is geen storm als elke storm. Dat ik wat ik wilde zeggen. Heeft niks met uit zijn verband trekken te maken.
Appeltje_1 schreef:Knappe kat is weer terug![]()
Zag hem in de tuin lopen, dus snel even gepakt.
Hij was duidelijk van streek.
Ik gok (en ruik) dat hij bij bepaalde mensen weer is geweest. Wat is er onduidelijk aan niet onze kat ik huis nemen aub?! We hebben het zo vaak gezegd.
In de tuin ligt nu van alles overhoop.
De betreffende kat[ [url=m/A5JjJ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:Phrono schreef:Mijn paard is buiten. Daar maak ik me nog het meest zorgen om. Ze hebben wel een stevige, grote inloopstal maar staan vooral buiten. Hoop gewoon niet dat ze getroffen worden door rondvliegend materiaal.
Dat is ook het enige waar ik me zorgen over maak bij de paarden. Onze eigen spullen staan inmiddels uit de wind en de inloopstal is stevig genoeg, maar je weet nooit wat er verder nog zo'n weiland in waait en of er bomen gaan omvallen. Geen fijne gedachte.
Appeltje_1 schreef:Knappe kat is weer terug![]()
Zag hem in de tuin lopen, dus snel even gepakt.
Hij was duidelijk van streek.
Ik gok (en ruik) dat hij bij bepaalde mensen weer is geweest. Wat is er onduidelijk aan niet onze kat ik huis nemen aub?! We hebben het zo vaak gezegd.
In de tuin ligt nu van alles overhoop.
De betreffende kat[ [url=m/A5JjJ4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getup schreef:Mensen zijn gewoon egoïstisch. Lekker eten bestellen, hoeven ze zelf de deur niet uit.
Cookies schreef:Getup schreef:Mensen zijn gewoon egoïstisch. Lekker eten bestellen, hoeven ze zelf de deur niet uit.
Bonsai sushi adverteerde op Facebook dat mensen met die vreselijke storm maar lekker thuis moesten blijven en dat zij wel gewoon kwamen bezorgen.