Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik zit in de trein bij een kind wat op de aller goorste manier chips zit te vreten (dit kun je geen eten meer noemen). Haar moeder is meer bezig met de telefoon dan met het kind.
Gelukkig raapt het kind wel alles wat ze op de grond laat vallen netjes op... om het vervolgens op te eten
Vjestagirl schreef:Ik zit in de trein bij een kind wat op de aller goorste manier chips zit te vreten (dit kun je geen eten meer noemen). Haar moeder is meer bezig met de telefoon dan met het kind.
Gelukkig raapt het kind wel alles wat ze op de grond laat vallen netjes op... om het vervolgens op te eten
meintje schreef:Ik sluit me aan bij Urbanus en Vjestagirl die een stuk beter opschrijven wat ik probeerde te zeggen.
En om wat meer ontopic te gaanVjestagirl schreef:Ik zit in de trein bij een kind wat op de aller goorste manier chips zit te vreten (dit kun je geen eten meer noemen). Haar moeder is meer bezig met de telefoon dan met het kind.
Krijgt 'ie een goede weerstand van. Troep opruimen én niet te betuttelend, wat wil je nog meer![]()
En gatver....
Ceffyl schreef:Vjestagirl schreef:Ik zit in de trein bij een kind wat op de aller goorste manier chips zit te vreten (dit kun je geen eten meer noemen). Haar moeder is meer bezig met de telefoon dan met het kind.
Sowieso zijn er maar weinig kinderen die beschaafd kunnen eten. Vaak smakken, kwijlen, alles overal op en aan smeren![]()
Vaak op feestjes waar ook kinderen zijn hoef ik geen hapjes. Ze zitten eerst met kwijlvingers overal aan en vervolgens zie je het lekker rondgemaald worden tijdens het kauwen met open waffel.
DuoPenotti schreef:Genoeg of het komt wel eens voor....
Dat de vrouw/ familie in kwestie het kul vind geloof ik direct.
DuoPenotti schreef:Dat valt voor mij nog steeds onder sommige.
Oké 1 teveel is al erg. Maar nee dat is nog steeds niet de noemer genoeg.
Daartegenover staan ook kinderen waar het beter was dat ze uit huis waren geplaatst. Zie bijvoorbeeld gezinsdrama's waar ze al lang bekend waren bij instanties maar de kinderen toch gedood worden. Hoeveel zitten er niet in zo'n situatie waar je niets van hoort?
Uiteraard heeft dat niet automatisch te maken dat dit te voorkomen was geweest met bij voorbaat voorkomen dat die kinderen waren geboren.
Maar ik ben gewoon tegen dat ouders, vaak moeders met een grote kinderwens die willens en wetens maar kunnen volbrengen. Keer op keer... Maar misschien komt dat wel dat ik zelf niet geboren met een gouden paplepel in de mond. En thuis problematiek. Als hulpverlener aan de zijkant is het anders dan er middenin.
En dan nu Ontopic.
Sintara schreef:Niobe schreef:Ik ook niet, maar niet alleen chips ook.
Ik heb regelmatig eten of saus in mijn haar of op mijn kleding
Ik ben er nu net achtergekomen in dit topic dat wij ons hiermee creatief uiten
littleroosie schreef:Mijn vriend mag van mij geen speelgoed voor zn dochter kopen wat geluid maakt, word je toch helemaal gek van.
Ik vind het heerlijk om te lezen dat er toch best wel veel meer mensen zijn die net zo denken als ik. Ik voel me hier (behalve in de tattooshop dan) soms wel alleen in.
Eigenlijk zou iedereen gewoon een test moeten maken of ze wel of geen kind op de wereld mogen zetten. Net zo iets als een rijbewijs halen ofzo.
Voor stellen die niet zwanger kunnen worden en daardoor een heel medisch traject in gaan. Ik denk dan altijd waarschijnlijk is het dan niet voor jullie bedoeld en kunnen jullie met een reden niet zwanger worden. Zulk soort dingen zeg ik dan maar niet hardop want dan vinden mensen mij helemaal onaardig