Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 14:31

Liften is niet mijn ding. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:06

Ik ben zo verdrietig vandaag. Ik weet niet perse waarom maar het is gewoon zo nu. Mijn moeder kwam toevallig binnen toen ik aan het huilen was, en op haar advies ben ik dus uit alle groepsappen gegaan waar dus die "vrienden" en mijn ex in zaten. Het is tijd dat ik gewoon door ga, het is voor mij echt extreem moeilijk maar ik word er zo "depressief" van :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:07

fotolijstje schreef:
Ik ben zo verdrietig vandaag. Ik weet niet perse waarom maar het is gewoon zo nu. Mijn moeder kwam toevallig binnen toen ik aan het huilen was, en op haar advies ben ik dus uit alle groepsappen gegaan waar dus die "vrienden" en mijn ex in zaten. Het is tijd dat ik gewoon door ga, het is voor mij echt extreem moeilijk maar ik word er zo "depressief" van :(

Goed gedaan meid, loslaten die handel. Mensen die alleen energie kosten zijn het niet waard om in je leven te houden. Knuffel :(:)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:07

Eindeijk een verstandige besluit en een wijze moeder.

Verleden is gebeurt en je toekomst ligt voor je.
Maak er een mooi boek van en blader niet terug in oude boeken.
Heb je niets aan.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:09

Ik vis net een halve emmer snoeiafval van de buurman uit de wei met voornamelijk Taxus erin. -:(- Doet hij niet expres maar is meegekomen met bladblazen gisteren. Gelukkig paarden in orde.

Lisafox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:18

Aan mijzelf!! ik dacht dat ik 9 jaar zoekrecht had bij een woningbouw verenging, maar ik heb er maar 3. Dit komt omdat ik mij heb ingeschreven in 2013 en toen pas weer heb betaald in 2019. Nu sta ik al 6 dagen op nummer 1 bij een huis die ik echt supergraag wil hebben, kijk ik net sta ik 2de. Ohhhhh dit kan niet waar zijn! vanavond sluit de advertentie, maar ik kan er gewoon niet tegen. En ik moet nog zoveel e-mailen en administratie, maar ik kan maar niet stoppen met kijken of ik op 2 blijf staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:19

Een afspraak wordt zonder overleg morgen om half 12 gepland en ik hoor dat net. Ja joh ik zeg mijn andere afspraak wel weer af. Moeilijk hè, overleggen -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:23

Dat ik dus mijn werkgever moet appen dat ik morgen mijn dienst weer kan draaien maar niet zo goed durf...

Slaat ergens op ik durf ook te zeggen waar het op staat maar dit weer niet

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:28

[***] schreef:
Een afspraak wordt zonder overleg morgen om half 12 gepland en ik hoor dat net. Ja joh ik zeg mijn andere afspraak wel weer af. Moeilijk hè, overleggen -:(-

Hoezo afzeggen die andere afspraak was eerder dus ze plannen maar wat anders.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:30

Zebrastreep schreef:
Dat ik dus mijn werkgever moet appen dat ik morgen mijn dienst weer kan draaien maar niet zo goed durf...

Wat is daar moeilijk aan.

Hoi ik kom morgen weer hoor kan je er rekening mee houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:32

Mando schreef:
[***] schreef:

Hoezo afzeggen die andere afspraak was eerder dus ze plannen maar wat anders.

Omdat er daar geen overleg mogelijk is want 1 van de mensen die erbij moet zijn heeft erg weinig tijd. Ik word er alleen aardig gek van dat mijn tijd nooit belangrijk is.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:34

Jou tijd is net zo belangrijk en nee is ook een antwoord.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:37

Mando schreef:
Zebrastreep schreef:

Wat is daar moeilijk aan.

Hoi ik kom morgen weer hoor kan je er rekening mee houden.

Omdat ze al andere mensen hebben geregeld :+ maar ik ga nu direct het even regelen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 15:45

Ik erger me aan mijzelf dat mijn lichaam weer eens niet wil doen wat ik wil. En aan het uwv..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:12

Net (alweer) bijna aangereden bij de rotonde. Ik moest zo hard remmen dat de achterkant van mijn fiets omhoog vloog en iedereen stond met open mond stil om toe te kijken. Die bestelbus reed veel te hard en keek niet. :n

De rotonde is letterlijk net twee weken geleden verbouwd om hem veiliger te maken. :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:30

Lisafox schreef:
Aan mijzelf!! ik dacht dat ik 9 jaar zoekrecht had bij een woningbouw verenging, maar ik heb er maar 3. Dit komt omdat ik mij heb ingeschreven in 2013 en toen pas weer heb betaald in 2019. Nu sta ik al 6 dagen op nummer 1 bij een huis die ik echt supergraag wil hebben, kijk ik net sta ik 2de. Ohhhhh dit kan niet waar zijn! vanavond sluit de advertentie, maar ik kan er gewoon niet tegen. En ik moet nog zoveel e-mailen en administratie, maar ik kan maar niet stoppen met kijken of ik op 2 blijf staan.

Ik stond ooit 8ste voor een huis, maar ben het wel geworden.

Vanmorgen karton container in de pers op het werk.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:56

Dat we over een uur gaan eten en iedereen in huis nu snacks aan het eten is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:58

Britta31 schreef:
Dat we over een uur gaan eten en iedereen in huis nu snacks aan het eten is.

ik stopte direct met koken en zou zeggen, jullie mogen de rest van de maand koken, op eigen kosten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:31

En ik ben vergeten slobber te maken vanmorgen voordat ik wegging :( Nu staan er 2 hongerige bejaarden voor de draad.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 17:51

Lisafox schreef:

Mijn vriend en ik stonden ook 2e en zijn het ook
Gewoon geworden :D

Dat niemand kwam opdagen voor de crematie van mijn vriend zijn oma. Alle broers en zussen gewoon zonder afmelding ze kwamen gewoon niet -:(-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 18:05

Mijn zoon en zijn bijwerkingen op zijn nieuwe medicatie. Ik heb gewoon een heel ander kind en niet in het positieve. Eerst dacht ik nog dat het de feestdagen waren die hem extra spanning gaf en dat hij daardoor anders was dan anders. Maar ik verdenk nu toch echt de medicatie. (De opbouw van de nieuwe medicatie viel samen met de feestdagen) volgens ex is er natuurlijk weer niks aan de hand maar die ziet dat nooit. Ik ben heel benieuwd hoe hij op school gaat zijn, blij dat die gelukkig weer starten volgende week.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 19:44

Dat ik ineens binnen nu en een half jaar een woning moet hebben, omdat m'n ouders zonder overleg hebben besloten het huis te verkopen en mij niet mee te nemen. Well tot zo ver de band met m'n ouders. Het zijn niet eens meer m'n ouders wtf.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:31

Marije_1997 schreef:
Dat ik ineens binnen nu en een half jaar een woning moet hebben, omdat m'n ouders zonder overleg hebben besloten het huis te verkopen en mij niet mee te nemen. Well tot zo ver de band met m'n ouders. Het zijn niet eens meer m'n ouders wtf.

Je ouders hebben je blijkbaar netjes verteld dat ze het huis gaan verkopen en dat het tijd wordt dat je wat voor jezelf gaat zoeken. Had je echt verwacht dat ze jou toestemming zouden gaan vragen of ze hun huis mogen verkopen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:32

wyoming schreef:
Marije_1997 schreef:

Je ouders hebben je blijkbaar netjes verteld dat ze het huis gaan verkopen en dat het tijd wordt dat je wat voor jezelf gaat zoeken. Had je echt verwacht dat ze jou toestemming zouden gaan vragen of ze hun huis mogen verkopen?

Ik denk dat het niet mee mogen verhuizen het probleem is. En dat snap ik wel. Helemaal in de huidige markt :\.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 20:34

wyoming schreef:
Marije_1997 schreef:

Wow... Zeg je dit echt?

Wat van huis verkopen en dochter kan gewoon mee?
Van zo'n antwoord schrik ik echt.

Sterkte marije.
Hopelijk krijg je snel je eigen plekje :knuffel: