Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ik ben zo verdrietig vandaag. Ik weet niet perse waarom maar het is gewoon zo nu. Mijn moeder kwam toevallig binnen toen ik aan het huilen was, en op haar advies ben ik dus uit alle groepsappen gegaan waar dus die "vrienden" en mijn ex in zaten. Het is tijd dat ik gewoon door ga, het is voor mij echt extreem moeilijk maar ik word er zo "depressief" van
Mando schreef:[***] schreef:Een afspraak wordt zonder overleg morgen om half 12 gepland en ik hoor dat net. Ja joh ik zeg mijn andere afspraak wel weer af. Moeilijk hè, overleggen
Hoezo afzeggen die andere afspraak was eerder dus ze plannen maar wat anders.
Mando schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik dus mijn werkgever moet appen dat ik morgen mijn dienst weer kan draaien maar niet zo goed durf...
Slaat ergens op ik durf ook te zeggen waar het op staat maar dit weer niet
Wat is daar moeilijk aan.
Hoi ik kom morgen weer hoor kan je er rekening mee houden.
Lisafox schreef:Aan mijzelf!! ik dacht dat ik 9 jaar zoekrecht had bij een woningbouw verenging, maar ik heb er maar 3. Dit komt omdat ik mij heb ingeschreven in 2013 en toen pas weer heb betaald in 2019. Nu sta ik al 6 dagen op nummer 1 bij een huis die ik echt supergraag wil hebben, kijk ik net sta ik 2de. Ohhhhh dit kan niet waar zijn! vanavond sluit de advertentie, maar ik kan er gewoon niet tegen. En ik moet nog zoveel e-mailen en administratie, maar ik kan maar niet stoppen met kijken of ik op 2 blijf staan.
Lisafox schreef:Aan mijzelf!! ik dacht dat ik 9 jaar zoekrecht had bij een woningbouw verenging, maar ik heb er maar 3. Dit komt omdat ik mij heb ingeschreven in 2013 en toen pas weer heb betaald in 2019. Nu sta ik al 6 dagen op nummer 1 bij een huis die ik echt supergraag wil hebben, kijk ik net sta ik 2de. Ohhhhh dit kan niet waar zijn! vanavond sluit de advertentie, maar ik kan er gewoon niet tegen. En ik moet nog zoveel e-mailen en administratie, maar ik kan maar niet stoppen met kijken of ik op 2 blijf staan.
Marije_1997 schreef:Dat ik ineens binnen nu en een half jaar een woning moet hebben, omdat m'n ouders zonder overleg hebben besloten het huis te verkopen en mij niet mee te nemen. Well tot zo ver de band met m'n ouders. Het zijn niet eens meer m'n ouders wtf.
wyoming schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik ineens binnen nu en een half jaar een woning moet hebben, omdat m'n ouders zonder overleg hebben besloten het huis te verkopen en mij niet mee te nemen. Well tot zo ver de band met m'n ouders. Het zijn niet eens meer m'n ouders wtf.
Je ouders hebben je blijkbaar netjes verteld dat ze het huis gaan verkopen en dat het tijd wordt dat je wat voor jezelf gaat zoeken. Had je echt verwacht dat ze jou toestemming zouden gaan vragen of ze hun huis mogen verkopen?
wyoming schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik ineens binnen nu en een half jaar een woning moet hebben, omdat m'n ouders zonder overleg hebben besloten het huis te verkopen en mij niet mee te nemen. Well tot zo ver de band met m'n ouders. Het zijn niet eens meer m'n ouders wtf.
Je ouders hebben je blijkbaar netjes verteld dat ze het huis gaan verkopen en dat het tijd wordt dat je wat voor jezelf gaat zoeken. Had je echt verwacht dat ze jou toestemming zouden gaan vragen of ze hun huis mogen verkopen?