Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Ik wil kijken voor 2 monitoren, een docking station en een bij voorkeur in hoogte verstelbaar bureau. Ofwel: een thuiswerkplek.
pimaude schreef:ApplePapple schreef:Wat is die beroemde kruidvat aankoop dan? Ik moet ook weer nieuwe shampoo
Shampoo! Bijna alle merken 5 voor 5 of 5 voor 10!op de Facebook bespaar tips zie je elke dag honderden bonnen voorbij komen haha. Ik heb zelf €65,99 afgerekend Wat anders €151,77 kost!
M_D_H schreef:Weten jullie wat normaal de prijs van Hugo Boss Bottled is?
Ik kan mij niet meer herinneren wat ik de vorige keer er voor betaald heb, zie hem op bol.com 100 ml voor 44 euro, maar dat is een sint deal dus die blijft langer als Black friday.
Varekaj schreef:Gisteren had Kruidvat in België alle Tandverzorging 1+1 en Dameshygiëne 2+2. Ik ben ook even los gegaan![]()
Verder ook wasverzachter gescoord 5 voor €10, deo van nivea 6 voor €10, douchegel 4 voor €3, giga bus vanish aan -50%, dat soort zaken. Heb voor pakweg €230 gekocht en €110 daarvan was korting. En onze jaarvoorraad shampoo, tandpasta en douchegel is ook weer aangevuld.
Michelleex schreef:Ik vind de aanbiedingen echt wat tegen vallen dit jaar.
Bij divoza & epple jeck aanbiedingen die met andere feestdagen ook zijn, en de outlet is ook niet heel veel anders dan normaal.
Ik heb nu besteld
Schoenen bij van Haren
Bij agradi wat nodige producten, qua korting niet echt de moeite waard.
Bath & Bodyworks 2+2 gratis
Ik ga nog een Jack Wolfskin rugzak bestellen, die is van 50 voor 37 euro.
gaucho schreef:Michelleex schreef:Ik vind de aanbiedingen echt wat tegen vallen dit jaar.
Bij divoza & epple jeck aanbiedingen die met andere feestdagen ook zijn, en de outlet is ook niet heel veel anders dan normaal.
Ik heb nu besteld
Schoenen bij van Haren
Bij agradi wat nodige producten, qua korting niet echt de moeite waard.
Bath & Bodyworks 2+2 gratis
Ik ga nog een Jack Wolfskin rugzak bestellen, die is van 50 voor 37 euro.
Oei, waar heb je die rugzak gezien?