Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die spreek ik dus ook vrijwel nooit dus die zijn niet uitgenodigd. Ooms en tantes (dat zijn er ook al 16 van mijn kant plus nog een paar van vriend) mogen komen borrelen.
In de avond (dan hebben we ook nog een barbecue, de "avond" begint al 6 uur) hebben we zo'n 95 gasten, bijna allemaal van de kant van mijn vriend
Vrijwel al mijn vrienden zijn overdag uitgenodigd, maar ik heb dan weer een kleinere familie, hij heeft geen vrienden uitgenodigd overdag (op gemeenschappelijke vrienden na).
Maar vind rond de 100 voor een feest wel perfect, heb bijvoorbeeld ook wel m'n baas en zo uitgenodigd maar geen mensen die we niet echt (meer) spreken of zien verder.
), speeches en zo en dan om half 8 nog een barbecue. Het feest is denk ik bijna het deel waar ik het meest zin in heb, ondanks dat bijna al mijn vrienden er overdag al bij zijn 
Was echt heel leuk geregeld allemaal, precies wat ik wilde.
Eulogy schreef:Trouw je in Nederland pas na het diner/lunch? Wij trouwen om 12 uur, van 2-5 lunch/diner (lunch qua tijd maar wel 5 gangen), speeches en zo en dan om half 8 nog een barbecue. Het feest is denk ik bijna het deel waar ik het meest zin in heb, ondanks dat bijna al mijn vrienden er overdag al bij zijn
Heb ook echt een heel geslaagd vrijgezellenfeest gehad afgelopen weekend trouwens! In Zeeland, was ik eigenlijk nog nooit echt geweest. Ondanks de stormWas echt heel leuk geregeld allemaal, precies wat ik wilde.

Weten jullie al wel hoe jullie dag eruit mag komen te zien? Ik zou dan zoeken naar locaties die nog beschikbaar zijn als jullie meet willen dan alleen een kleine trouwceremonie bij het gemeentehuis. 6 mei valt op een vrijdag, toch? Wij hebben begin november medegedeeld dat we gingen trouwen en keken daarvoor al een beetje. Er was toen geen locatie meer beschikbaar op een vrijdag of zaterdag. Soms hadden ze al 2 bruiloften op 1 dag. De gemeente was ook niet meer beschikbaar. Dat komt door alle covid inhaalbruiloften. Wat dat betreft valt jullie datum een beetje ongunstig voor de korte termijn. Maar wie weet is er bij jou nog wel wat mogelijk! Dat en de uitnodigingen zou ik eerst doen. De rest is eenvoudig last minuten te regelen. 
Succes!
Hij was zooo knap in z'n pak. Ik ken hem eigenlijk alleen maar in werkkleding of spijkerbroek, dus dit was echt heel leuk om te zien.
Ook een paar foto's met de koeien en in het stro/hooi.

klinkt als een geslaagde dag