Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 06:44

@Piuni Nee is ook een antwoord.
En je kan gewoon duidelijk zeggen waarom, je bent volwassen toch?
En haar probleem is niet de jouwe.
Als het klikt mag ze mee, zonder honden. :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:16

Piuni, aangeven dat je het gezellig vindt om met haar op pad te gaan, maar liever zonder honden ivm behoud van je auto. Niks raars of onaardigs aan hoor :)

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:17

Natuurlijk zou ik normaal gesproken gewoon nee zeggen en vertellen dat ik het echt niet tof vind omtrent het verhaal met de honden in mijn auto. Echter is dit zoals eerder vermeld, de dochter van mijn moeders werkgever. Ik wil geen problemen voor mijn moeder veroorzaken omdat ik niet meer iets met haar dochter wil gaan doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:19

Piuni schreef:
Haar dochter wilt graag nog een keer met de honden weg, alleen zoals jullie wellicht al lezen heb ik hier geen behoefte aan. Normaal zou ik dit netjes aangeven, maar omdat het om de dochter van de werkgever van mijn moeder gaat weet ik niet goed hoe ik dit aan moet pakken...

Ik heb mij in ieder geval genoeg geërgerd vandaag, zo veel dat ik er nu niet van kan slapen omdat ik het wel sneu vind dat ze zich zo eenzaam voelt en ik dit graag anders had gezien voor haar.

Ik denk dat ik zou zeggen dat je zeker graag nog eens met haar gaat lopen als ze eigen vervoer regelt.
Daar krijg je vast een reactie op en dan kun je het netjes zeggen van de ( vele ) haren maar vooral de krassen in je auto. + de reistijd die je er natuurlijk aan kwijt bent.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:22

Piuni schreef:
Natuurlijk zou ik normaal gesproken gewoon nee zeggen en vertellen dat ik het echt niet tof vind omtrent het verhaal met de honden in mijn auto. Echter is dit zoals eerder vermeld, de dochter van mijn moeders werkgever. Ik wil geen problemen voor mijn moeder veroorzaken omdat ik niet meer iets met haar dochter wil gaan doen.

Denk je niet dat je nu al beren op de weg ziet die er mogelijk niet eens zijn.

Leg gewoon uit dat je zuinig bent op je auto en dus geen honden meer vervoert. Laat de deur prima open voor nog een wandeling.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:23

En wat jij vanuit je vriendengroep gewend bent, kun je moeilijk op haar projecteren, he. Zij behoort niet tot je vriendengroep.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:32

_San87_ schreef:
En wat jij vanuit je vriendengroep gewend bent, kun je moeilijk op haar projecteren, he. Zij behoort niet tot je vriendengroep.

De wel of niet splitten discussie is toch ook al een eeuwige :Y)

@piuni ik ben het eens met de poster hierboven. Was de wandeling en even op het terras gezellig en voor herhaling vatbaar? Dan gewoon nog een keer afspreken. De rest kan je toch tegen elkaar uitspreken? Viel dat tegen? Tja dan maar niet. Je hoeft geen vriendinnen te worden.
Hond in de auto is sowieso wel een lastige. Voor hetzelfde geld zitten haar honden normaal in een bench. Onze hond springt graag in de auto. Niet tegen je aan maar gewoon omhoog :+ In m’n eigen auto zit ze vast voor een kort ritje bij de ander gaat dat niet. Als het kan houd ik haar kort maar in de stationwagen van een vriendin waar ze bij haar honden in de achterbak zit springt ze. Super irritant (of zoals mijn vriendin zegt: ‘super grappig’ ) tja alles staat met communicatie.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:37

_San87_ schreef:

Daar heb je zeker gelijk in! Ik denk ook dat dit meer "raar" was en op viel door het geen wat er met mijn auto was gebeurt.

Ik kan inderdaad zeggen dat ik eventueel wat zonder honden wil gaan doen. Normaal gesproken heb ik absoluut geen moeite met nee zeggen, maar in dit geval wil ik gewoon geen problemen voor mijn moeder, wat denk ik best logisch is :) In de ideale situatie zou de familie er natuurlijk gewoon normaal op een nee reageren, maar dat kan ook anders zijn, en ik wil niet dat mijn moeder hierdoor anders behandeld gaat worden o.i.d.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 07:42

lenaa_tje schreef:
_San87_ schreef:

De wel of niet splitten discussie is toch ook al een eeuwige :Y)

@piuni ik ben het eens met de poster hierboven. Was de wandeling en even op het terras gezellig en voor herhaling vatbaar? Dan gewoon nog een keer afspreken. De rest kan je toch tegen elkaar uitspreken? Viel dat tegen? Tja dan maar niet. Je hoeft geen vriendinnen te worden.
Hond in de auto is sowieso wel een lastige. Voor hetzelfde geld zitten haar honden normaal in een bench. Onze hond springt graag in de auto. Niet tegen je aan maar gewoon omhoog :+ In m’n eigen auto zit ze vast voor een kort ritje bij de ander gaat dat niet. Als het kan houd ik haar kort maar in de stationwagen van een vriendin waar ze bij haar honden in de achterbak zit springt ze. Super irritant (of zoals mijn vriendin zegt: ‘super grappig’ ) tja alles staat met communicatie.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat zij heel anders is qua type mens en hele andere interesses heeft, wat natuurlijk hartstikke prima is, want ik heb wel meer vrienden die absoluut hele andere interesses hebben en wat super goed klikt. Echter hoeft afspreken voor mij niet, ook als de situatie zich niet voor had gedaan, als haar moeder het niet aan mij gevraagd had om eens wat met haar te doen, had ik het in eerste instantie ook niet aangeboden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 08:01

Prima toch? De karakters klikken niet. Kan gebeuren. Mag je rustig aangeven. Je moet zeker niets doen om iemand tevreden te houden.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 08:46

Ik ga mee met Moestuin, je moet geen people pleaser worden, daar krijgt er maar eentje last van en dat ben jij.
En als je ma gedoe krijgt op werk omdat jij niet met de dochter van de baas op pad gaat is dat misschien helemaal geen gezonde situatie.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 10:00

@puini
Deze kopen voor in de auto voorkomt dat honden door de hele auto kunnen rondspringen.
Onze honden zetten ook elke x braaf vast.
Niet omdat ze door de auto willen rondbazuinen

Maar vooral zodat ze bij een eventueel ongeluk niet door de vooruit vliegen ofzo
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 10:42

Aan m’n telefoon die niet meer normaal oplaad en ik dus niet wakker werd van een wekker omdat die dood was.... pffff

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 10:44

Aan dat ik een nieuwe bril heb (heb eigenlijk altijd lenzen in) en dat ik daar best wel enorm aan moet wennen B-)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 11:10

2 mannen in de fit for free die je constant overal achtervolgen. Gaan ze steeds op t apparaat achter mij zitten, niets doen alleen wat smiespelen met zijn tweeën. Constant lopen te kijken, vervolgens hoor ik ze in t Limburgs zeggen ‘dat is wel een lekker wijf’ wat dus over mij ging, komt er ook nog één vragen of die even moet spotten. Nee dankjewel jezus.

Ik kom daar om te fitnessen, niet om aangerand te worden en bedankt. Sommige mannen zijn echt regelrechte varkens :r

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 11:15

DiscoDipp schreef:
2 mannen in de fit for free die je constant overal achtervolgen. Gaan ze steeds op t apparaat achter mij zitten, niets doen alleen wat smiespelen met zijn tweeën. Constant lopen te kijken, vervolgens hoor ik ze in t Limburgs zeggen ‘dat is wel een lekker wijf’ wat dus over mij ging, komt er ook nog één vragen of die even moet spotten. Nee dankjewel jezus.

Ik kom daar om te fitnessen, niet om aangerand te worden en bedankt. Sommige mannen zijn echt regelrechte varkens :r

Gadverdamme, wat ontzettend rot zeg. Heb je hier een melding van gemaakt bij personeel?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 11:22

Knudd schreef:
DiscoDipp schreef:

Gadverdamme, wat ontzettend rot zeg. Heb je hier een melding van gemaakt bij personeel?

Jaa, ben op begeven moment maar gewoon gegaan, langs de balie gelopen en gezegd dat ze toch maar eens met de mannen moest spreken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 11:26

Goedzo!! Tuig! :r

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 12:13

Dat de bodem van de trailer er rot uitziet. Vanmiddag maar wegbrengen en kijken wat we doen. Reparatie of een nieuwe.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 12:39

Na alle onderzoeken komt er uit dat ik op 2 plaatsen in mijn nek discopathie heb
Wat de kine zou moeten kunnen oplossen.

Ben ondertussen al 2maand thuis, met 2x week kine. En het geraakt gewoon niet opgelost.
Het word alleen maar erger...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 12:44

De grote hoeveelheid verschillende recepten om aardbeien likeur te maken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:09

Eetrijpe avocado in de fruitmand vandaag. Receptje aan het maken, waarbij avocado zo lekker. Alles is klaar, enkel de avocado nog. Is hij niet eetrijp.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:17

Aan de mensheid momenteel.
Echt waar gaat het heen.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:47

Corona, en bijna al het personeel van de club waar ik was ook -O-

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 13:52

Ik had laatst een post op insta gezet (stukje spelen op een instrument) waarop ik een reactie krijg in de trant van

'wtf, kan je dit óók al?'

En ja, dat vind ik best wel stom, want ik plaats dat als zijnde leuk ter herinnering (plus, ik heb er uren aan gewerkt, en niet in een dag geleerd) maar iemand projecteert dan eigenlijk z'n eigen onzekerheid op mijn performance en dat vind ik stom. Het is niet eens een compliment, denk ik. Bovendien kom ik dus over op deze persoon als iemand die 'alles' kan, wat natuurlijk volstrekt belachelijk is, want voor de meeste dingen die ik kan, heb ik gewoon de tijd en moeite genomen om het te leren. Maar blijkbaar zorgt mijn competentie weer dat andere mensen onzeker worden omdat ze iets niet kunnen, en dat vind ik dan ook weer vervelend, want ik wil niet de persoon zijn die andere mensen onzeker maakt.

Kan iemand mijn hoofd uitzetten?