En je kan gewoon duidelijk zeggen waarom, je bent volwassen toch?
En haar probleem is niet de jouwe.
Als het klikt mag ze mee, zonder honden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piuni schreef:Haar dochter wilt graag nog een keer met de honden weg, alleen zoals jullie wellicht al lezen heb ik hier geen behoefte aan. Normaal zou ik dit netjes aangeven, maar omdat het om de dochter van de werkgever van mijn moeder gaat weet ik niet goed hoe ik dit aan moet pakken...
Ik heb mij in ieder geval genoeg geërgerd vandaag, zo veel dat ik er nu niet van kan slapen omdat ik het wel sneu vind dat ze zich zo eenzaam voelt en ik dit graag anders had gezien voor haar.
Piuni schreef:Natuurlijk zou ik normaal gesproken gewoon nee zeggen en vertellen dat ik het echt niet tof vind omtrent het verhaal met de honden in mijn auto. Echter is dit zoals eerder vermeld, de dochter van mijn moeders werkgever. Ik wil geen problemen voor mijn moeder veroorzaken omdat ik niet meer iets met haar dochter wil gaan doen.
_San87_ schreef:En wat jij vanuit je vriendengroep gewend bent, kun je moeilijk op haar projecteren, he. Zij behoort niet tot je vriendengroep.
_San87_ schreef:En wat jij vanuit je vriendengroep gewend bent, kun je moeilijk op haar projecteren, he. Zij behoort niet tot je vriendengroep.
lenaa_tje schreef:_San87_ schreef:En wat jij vanuit je vriendengroep gewend bent, kun je moeilijk op haar projecteren, he. Zij behoort niet tot je vriendengroep.
De wel of niet splitten discussie is toch ook al een eeuwige![]()
@piuni ik ben het eens met de poster hierboven. Was de wandeling en even op het terras gezellig en voor herhaling vatbaar? Dan gewoon nog een keer afspreken. De rest kan je toch tegen elkaar uitspreken? Viel dat tegen? Tja dan maar niet. Je hoeft geen vriendinnen te worden.
Hond in de auto is sowieso wel een lastige. Voor hetzelfde geld zitten haar honden normaal in een bench. Onze hond springt graag in de auto. Niet tegen je aan maar gewoon omhoogIn m’n eigen auto zit ze vast voor een kort ritje bij de ander gaat dat niet. Als het kan houd ik haar kort maar in de stationwagen van een vriendin waar ze bij haar honden in de achterbak zit springt ze. Super irritant (of zoals mijn vriendin zegt: ‘super grappig’ ) tja alles staat met communicatie.
DiscoDipp schreef:2 mannen in de fit for free die je constant overal achtervolgen. Gaan ze steeds op t apparaat achter mij zitten, niets doen alleen wat smiespelen met zijn tweeën. Constant lopen te kijken, vervolgens hoor ik ze in t Limburgs zeggen ‘dat is wel een lekker wijf’ wat dus over mij ging, komt er ook nog één vragen of die even moet spotten. Nee dankjewel jezus.
Ik kom daar om te fitnessen, niet om aangerand te worden en bedankt. Sommige mannen zijn echt regelrechte varkens
Knudd schreef:DiscoDipp schreef:2 mannen in de fit for free die je constant overal achtervolgen. Gaan ze steeds op t apparaat achter mij zitten, niets doen alleen wat smiespelen met zijn tweeën. Constant lopen te kijken, vervolgens hoor ik ze in t Limburgs zeggen ‘dat is wel een lekker wijf’ wat dus over mij ging, komt er ook nog één vragen of die even moet spotten. Nee dankjewel jezus.
Ik kom daar om te fitnessen, niet om aangerand te worden en bedankt. Sommige mannen zijn echt regelrechte varkens
Gadverdamme, wat ontzettend rot zeg. Heb je hier een melding van gemaakt bij personeel?