Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dinopino schreef:Het is zoals iemand hiervoor al schreef. Je opent een topic met het thema vaccinatieweigeraars, en het wordt overgenomen door de pro-vaccinaties. Ze lazen je titel en werden gelijk getriggerd om je maar even te vertellen dat je eigen gevoel niet goed is. Je hoeft je niet te laten vaccineren, maar en dan komt er iets van ik vind. Zeer sterk argument.
hahahatsjoe schreef:c_alsemgeest schreef:Ja want zo blijft de wereld draaien... je alleen nog maar omringen met mensen die precies hetzelfde denken en vinden zoals jij... en dan vooral je oren en ogen sluiten voor andere meningen
Top idee!
Heb je de topictitel wel gelezen ? Het gaat over vaccinweigeraars. En daar gaat deze discussie beslist niet over. Ik was zelf benieuwd waarom mensen niet vaccineren, maar er wordt hier alleen maar over en weer geblaft en mensen worden afgekat. Je kunt dit topic net zo goed een andere titel geven, want iedereen probeert elkaar alleen maar te overtuigen dat zij gelijk hebben. Ik hoef niemand te overtuigen, ik neem gewoon geen vaccin. Dikke onzin voor een virus waar 98% van de mensen weinig tot geen last van heeft. Kwetsbare groepen vaccineren als ze dat willen, klaar.
Mellow schreef:Maar is de insteek van dit topic niet dat mensen die zich niet willen vaccineren met elkaar erover kunnen praten? Net als dat er een vaccinatie topic bestaat waar de anti vaxxers ook niet het topic overnemen?
Het is nu een pro vaccinatie topic aan het worden terwijl mijn inziens dit topic was bedoeld om mensen die zich niet willen vaccineren met elkaar te "verbinden".
Relaxed schreef:Mellow schreef:Maar is de insteek van dit topic niet dat mensen die zich niet willen vaccineren met elkaar erover kunnen praten? Net als dat er een vaccinatie topic bestaat waar de anti vaxxers ook niet het topic overnemen?
Het is nu een pro vaccinatie topic aan het worden terwijl mijn inziens dit topic was bedoeld om mensen die zich niet willen vaccineren met elkaar te "verbinden".
Omdat ze in de minderheid zijn nemen ze het idd niet over, maar ze komen daar ook regelmatig binnenvallen hoor met fakenieuws van vage websites zonder enige onderbouwing of checken van bronnen
bigone schreef:Onder de 40 zijn er 45 mensen overleden .en er is een groep long Covid slachtoffers , meerendeel jong en niet zwaar ziek geweest en ook niet in het ziekenhuis gelegen met heftige nasleep. Ongeveer 70.000.
Relaxed schreef:Omdat ze in de minderheid zijn en afhaken zodra er door wordt gevraagd.. Net als dat hier op een paar vragen gewoon geen antwoord komt.
Mellow schreef:Relaxed schreef:Omdat ze in de minderheid zijn en afhaken zodra er door wordt gevraagd.. Net als dat hier op een paar vragen gewoon geen antwoord komt.
Maar mag het ook gewoon een keuze zijn die je maakt zonder dat je daar allerlei redenen voor moet aangeven?
Ik heb namelijk zelf sterk het idee dat je bij vele pro vaxxers toch nooit het goede antwoord zal kunnen geven als je deze vaccinatie niet wil.
Mellow schreef:Relaxed schreef:Omdat ze in de minderheid zijn en afhaken zodra er door wordt gevraagd.. Net als dat hier op een paar vragen gewoon geen antwoord komt.
Maar mag het ook gewoon een keuze zijn die je maakt zonder dat je daar allerlei redenen voor moet aangeven?
Ik heb namelijk zelf sterk het idee dat je bij vele pro vaxxers toch nooit het goede antwoord zal kunnen geven als je deze vaccinatie niet wil.
Relaxed schreef:Mellow schreef:Maar is de insteek van dit topic niet dat mensen die zich niet willen vaccineren met elkaar erover kunnen praten? Net als dat er een vaccinatie topic bestaat waar de anti vaxxers ook niet het topic overnemen?
Omdat ze in de minderheid zijn nemen ze het idd niet over, maar ze komen daar ook regelmatig binnenvallen hoor met fakenieuws van vage websites zonder enige onderbouwing of checken van bronnen
sterregoud schreef:bigone schreef:Onder de 40 zijn er 45 mensen overleden .en er is een groep long Covid slachtoffers , meerendeel jong en niet zwaar ziek geweest en ook niet in het ziekenhuis gelegen met heftige nasleep. Ongeveer 70.000.
De vaccins beschermen vooral tegen ernstige COVID, en tegen ziekenhuisopname. Is het ook duidelijk of de vaccins goed beschermen tegen long COVID met langdurige klachten?
Dus bij de groep die langdurig klachten heeft, maar meestal niet in het ziekenhuis heeft gelegen.
Relaxed schreef:Relaxed schreef:
Ik heb het niet over de reden waarom iemand niet wil vaccineren he, dat mag iedereen namelijk zelf weten. Ik heb het over fakenieuws en ander nieuws zonder bronvermelding wat dan klakkeloos in het vaccin topic wordt gegooid..
Mellow schreef:Relaxed schreef:
Ik heb het niet over de reden waarom iemand niet wil vaccineren he, dat mag iedereen namelijk zelf weten. Ik heb het over fakenieuws en ander nieuws zonder bronvermelding wat dan klakkeloos in het vaccin topic wordt gegooid..
Ah, je doelde op die berichten. Ik dacht ook meer op de "anti vaxxers".
) Citaat:De vaccins beschermen vooral tegen ernstige COVID, en tegen ziekenhuisopname. Is het ook duidelijk of de vaccins goed beschermen tegen long COVID met langdurige klachten?
Dus bij de groep die langdurig klachten heeft, maar meestal niet in het ziekenhuis heeft gelegen.
oji schreef:Mellow schreef:
Ja hoor. Ik ben zelf pro vaxer maar ik snap mensen die vanwege issues met hun immuun systeem of een verleden van bloedklontering hebben volledig dat ze twijfelen en afwachten.