Dinopino schreef:Door mij zo aan te spreken maak je het ook niet geloofwaardiger.
Nee maar wel een waarschuwing voor mensen dat sommigen klinklare onzin proberen te verpakken in allerlei berichten .
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:Wanneer werd toevallig genveranderede stoffen voor de mens toegelaten. Dat, wat eerst nooit zou zijn toegestaan.
Dinopino schreef:euhhh.... dat jij het waarheid vind maakt het niet waar..Dat jij het onzin vind zegt niets over de waarheid
Dinopino schreef:Nee dat geef ik duidelijk aan dat wat ik denk niet de waarheid is. Wie weet nu werkelijk de waarheid.
Maar jij bent de enige van de reacties die op het inhoudelijke ingaat. De rest geeft enkel alleen een mening over mij en hoe ik en wat ik allemaal doe en hoe ik denk en dat ik niets begrijp. En dat jullie je meningen zo steeds onderbouwen.
Maar goed in dit topic gaat het over wel of niet een vaccinatiepaspoort en dat vind ik gewoon geen goed idee, omdat je dan splitst. Meer ruimte voor mensen, die denken dat hun vrijheid nu beperkt is, vind ik dan wel zo eerlijk. Tenslotte houden ze zich braaf aan de regels en laten zich inenten, daar mag best een beloning voor. Tenslotte profiteren we er allemaal van wanneer over 5 jaar duidelijk is,of de inentingen helpen en geen nevenwerkingen geven. Tenslotte werd bij Softenon ook pas later duidelijk wat de effecten van dat middel was. En wij van wc- eend zij dat het middel wetenschappelijk en goed getest was.
Dorine92 schreef:Wat mij verbaast is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat dit vaccinatiepaspoort tijdelijk gaat zijn
Dorine92 schreef:Wat mij verbaast is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat dit vaccinatiepaspoort tijdelijk gaat zijn
Citaat:Wat mij verbaast is dat er dit soort statements zonder enige onderbouwing worden neergeplempt, die als enige doel lijken te hebben om mensen bang te maken.
Dit is precies het argument wat ik van een cosmetisch arts hoordeCitaat:feit is dat er nu al een inentingsstof is. Voor deze entingen en dubbelblind testen staat 5 tot 10 jaar. Volgens mijn eigen telkunst, zijn er nog geen 5jaar verstreken.
Dinopino schreef:Voor deze entingen en dubbelblind testen staat 5 tot 10 jaar. Volgens mijn eigen telkunst, zijn er nog geen 5jaar verstreken.
Leg menu even uit wat aan dit verhaal onzin is?
Dinopino schreef:Je kunt alles zelf onderzoeken.
Dinopino schreef:Nu.nl de betrouwbare site:-). Snap nog steeds niet dat bij hun al duidelijk en bewezen is, wat de nevenwerkingen zullen zijn in 5 jaar. Hebben ze een andere jaartelling.
Karl66 schreef:Dorine92 schreef:Wat mij verbaast is dat er nog steeds mensen zijn die denken dat dit vaccinatiepaspoort tijdelijk gaat zijn
We hebben toch allang een vaccinatiepaspoort, ook wel bekend als het gele boekje? Dus wat is nou precies je punt?