Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Morgen beginnen met werken, maar pas over een week of twee mijn appartement in kunnen ivm internet. Nú al geen zin in het constante getetter van m'n ouders. "HoE wAs HeT??????" "ZeKeR wEl WeEr EeN tEgEnVaLlEr, DaT vRoEgE oPsTaAn??????"Laat me gewoon mijn ding doen en houd je waffel.
Nabster schreef:Dan lees je daar lekker overheen.Mkango schreef:Morgen beginnen met werken, maar pas over een week of twee mijn appartement in kunnen ivm internet. Nú al geen zin in het constante getetter van m'n ouders. "HoE wAs HeT??????" "ZeKeR wEl WeEr EeN tEgEnVaLlEr, DaT vRoEgE oPsTaAn??????"Laat me gewoon mijn ding doen en houd je waffel.
Ik zou me eerder ergeren aan dat kansloze typen. Volwassenen die zo typen?
Leuk dat je betrokken ouders hebt.
MarcoBorsato schreef:Mkango schreef:Dan lees je daar lekker overheen.Mijn ouders zijn niet betrokken, ze zijn obsessief.
Nou ik vroeg me dit ook wel eerder af maar je bent zo respectloos naar je ouders toe. Vooral je moeder. Waarom? Je bent geen 16 toch?
karuna schreef:Ik erger me aan de reclame van een spelletje die ik regelmatig voorbij zie komen. Een spel voor meisjes waarin ze een "lelijk" meisje moeten "redden" omdat ze anders geen vriendje zou krijgen, hoofdhaar moet perfect. Er moet make up op, hippe dure kleren en lichaamshaar moet je kennelijk weghalen. Welke kortzichtige figuur bedenkt zoiets
karuna schreef:Ik erger me aan de reclame van een spelletje die ik regelmatig voorbij zie komen. Een spel voor meisjes waarin ze een "lelijk" meisje moeten "redden" omdat ze anders geen vriendje zou krijgen, hoofdhaar moet perfect. Er moet make up op, hippe dure kleren en lichaamshaar moet je kennelijk weghalen. Welke kortzichtige figuur bedenkt zoiets
MarlindeRooz schreef:Ik haat maandagen. Ik wil niet meer moe zijn. Ik wil geen corona meer. Ik wil naar college, ik wil op vakantie, ik wil uit eten, ik wil dagjes weg...
Morgen gaat het wel weer, vandaag even balen met een deken op de bank.