Jis_ schreef:Het kan ook gewoon simpel.
Mwah, dat is in tegenspraak met hoe weinig partners écht met elkaar praten; liefde of niet, ontwijken is op korte termijn de weg van de minste weerstand.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik heb best een beetje respect voor 25 nuttige paardgerelateerde posts binnen 1 dag zodat er niets meer in de weg staat om over liefde te praten. Dat is ook een soort true love denk ik.
MarrieLeen schreef:Ik vind communicatie 'in de liefde', maar eigenlijk in alle vormen van relaties wel interessant.
Huertecilla schreef:Jis_ schreef:Het kan ook gewoon simpel.
Mwah, dat is in tegenspraak met hoe weinig partners écht met elkaar praten; liefde of niet, ontwijken is op korte termijn de weg van de minste weerstand.
Wolfwomen schreef:Dat blijkt ook wel een beetje uit dit topic.
Maar dat is juist leuk de verschillende verhalen, visies en gebeurtenissen met elkaar over de liefde te delen.
Wat is ware liefde
Er heerst een taboe op merk ik hierover te praten, maar niet op bokt.
Hier iemand die niet nadenkt hoe iets te zeggen of te brengen. Ik zeg gewoon hoe ik het zeg. Wij praten allebij gewoon tegen elkaar hoe we iets vinden. We denken niet na of we kwetsen. Elkaar kwetsen kan ook eigenlijk niet als je niks naars te melden hebt.
Hij was geen prater, ik wel. Nu we al zolang samen zijn is hij veel beter gaan praten dan voorheen.
present schreef:En op de lange termijn voor sommige mensen misschien ook wel. Wat stel jij voor bij mensen die nu eenmaal een beetje zo zijn, ontwijkend bedoel ik? Elkaar in de waarde laten en het beste ervan maken is volgens mij ook liefde.
__Sannne schreef:Ongewenst gedrag belonen, alsof je het over je hond hebt.
__Sannne schreef:Ongewenst gedrag belonen, alsof je het over je hond hebt.
Earth schreef:__Sannne schreef:Ongewenst gedrag belonen, alsof je het over je hond hebt.
Nja, dat is wat ongelukkig verwoord, maar ik snap wel de strekking. Ik kon in mijn depressie echt heel erg agorafobisch zijn, ik wilde dan nergens heen. En het liefste wilde ik dat mijn man bij me bleef. Maar dat deed hij bijna nooit, want hij moest wel zijn eigen ding blijven doen en niet teveel met mij mee gaan in mijn depressie. Dat was poedersuiker, maar wel heel goed voor onze relatie.
superpony schreef:En dat is in ene relatie net zo. Als je maar overal over blijft vallen, alles wil analyseren, langs elkaar heen leeft, elkaar niks gunt etc etc, dan leef je niet.
Huertecilla schreef:superpony schreef:En dat is in ene relatie net zo. Als je maar overal over blijft vallen, alles wil analyseren, langs elkaar heen leeft, elkaar niks gunt etc etc, dan leef je niet.
Jeetje, net of je de absolute waarheid verkondigd![]()
![]()
De dames in mijn leven zijn zelfbewust, zelfstandig, onafhankelijk, met een pakket aan levenservaring en kunnen in alle vrijheid kíezen. Jee, kán niet goed zijn![]()
Nu even tijd en aandacht maken voor een perfecte