Ik ben ook een tweeling, maar ik ben altijd in mijn eentje jarig
miccamaaike schreef:
Nou ja, t is niet dat t ergens dikgedrukt staat ofzo, of dat t algemene kennis is
Net even op de ledenlijst gekeken: zesduizendtweehonderdeneenennegentig pagina's met driehonderdveertienduizendvijfhonderdzesenveertig gebruikers. Waarvan de laatste 7 van vandaag. Die ken ik ook niet allemaal persoonlijk hoor
Gefeliciteerd dames, en ik dium dan maar gewoon, hopend op plekje, dacht snert.....al 3 pagina's gemist.... vooral felicitaties pfffttt.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 07-09-20 18:39
Gefeliciteerd IMAY & Ynske
Jodym
Geplaatst: 07-09-20 19:03
Gefeliciteerd!!!
Tanya
Geplaatst: 07-09-20 19:06
Bij deze dan mijn tops en flops
Tanya, 30 jaar, huisarts in opleiding
Tops: - kaarsen ik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee. - dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk! - mijn huis bevat vooral roze accessoires - mijn kerstboom bestaat vrijwel volledig uit hysterische roze (glitter) dingen/ornamenten/etc. feel free to add - ook andere kerstspullen vind ik leuk, kaarsen, dingen met glitters etc worden in december weer neergezet in mijn huis. kersthuisjes dan weer niet. - gezichtsmaskers zijn relaxed! scrubs ook. douchegel etc gebruik ik ook wel maar heb ik echt nog voor een aantal jaar genoeg, lol. shampoo gebruik ik alleen van zwitsal en heb ik nog genoeg. - opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik heel leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom - eigenlijk vind ik sowieso opvallende dingen leuk! dat het gewoon net een beetje anders is. lekker onduidelijk, i know sorry - schoenmaat 36/37, kledingmaat small/36 - thee drink ik alleen rooibos, witte en groene thee met allerlei smaakjes. van zwarte thee (theïne) krijg ik hartkloppingen - spelletjes vind ik heel leuk! alleen ik heb er al wel vrij veel.. maar Qwixx bv nog niet. als je me een spelletje wil geven kun je het beste even bij Nikkidekerf navragen of ik het al heb, of het via de organisatie vragen
Flops: - (fluffy) sokken, sjaals en handschoenen heb ik wel genoeg. fleecedekentjes ook. ik maak een uitzondering als de sokken van harry potter zijn - eten en drinken liever niet, tenzij je iets hebt met macadamia noten en witte chocolade. ik ben dan weer allergisch voor pecannoten en walnoten - fotolijstjes heb ik genoeg - ik heb geen huisdieren - ik ben echt een plantenmama maar ik heb al zoveel planten nu dat nieuwe even niet welkom zijn helaas - telefoonhoesjes heb ik al. mocht je me een nieuwe iphone willen geven, dan mag dat uiteraard wel - ik ben niet creatief... dus iets om te haken of dat soort dingen is niet aan mij besteed helaas - tijdschriften heb ik al genoeg, heb meerdere abonnementen - sieraden draag ik vrijwel niet, een deel kan niet voor werk en oorbellen verdraag ik niet
Verder: - tweedehands geen probleem! - aliexpress en andere goedkope sites geen probleem - je mag van mij los gaan met de verpakking en vulling, mijn stofzuiger eet graag glitters - als je twijfelt over iets kun je altijd contact opnemen met Nikkidekerf hier op Bokt - zie dit vooral als richtlijnen en niet als eisen
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Gefeliciteerd beide! En ik ben nu ook benieuwd naar een foto’s Tanya! Ik wacht nog heel even met voorstellen tot ik zeker weet dat ik erbij zit, ik ben hopelijk wel op tijd geweest dit jaar.. fingers crossed!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 07-09-20 20:13
Oh kak.. ik zie dat ik me nog niet in het topic heb voorgesteld
Mijn naam is Vera, woonachtig in de prachtige provincie Groningen en in het dagelijks leven werk ik als managementondersteuner. Ik ondersteun 6 managers in hun dagelijkse taken: agendabeheer, mailboxenbeheer en regelnicht ik vind het, zonder overdrijven, de allerleukste baan ooit... echt mijn droombaan
Ik deel het huis met 2 honden, 2 katten, 5 tamme ratjes, 3 wimpergekko’s en een kameleon. Oh ja... ook nog met mn vriend samen hebben we 3 paarden, die op 5 minuten (met een 45km auto) van ons huis staan. Foto’s van mn beestenboel staan eerder in dit topic.
Mijn hobbies zijn paardrijden (duh!), met de honden wandelen, Zumba (ben instructrice), paaldansen en uitslapen. Verder hou ik ook erg van tattoos. En van kleding. En van schoenen. Make up draag ik als ik er netjes uit moet zien, voor bijvoorbeeld mn werk (maar nu ik sinds maart thuiswerk draag ik het weinig tot niet)... ik mag ook graag naar het theater gaan.. ik ben een enorme mega grote fan van Tineke Schouten en Släpstick en een avondje Jandino zal ik ook nooit afslaan.. die man is zo grappig...en ook heel lief
Mijn tops: ik ben niet zo moeilijk eigenlijk... ik vind bijna alles wel leuk... iets voor de dieren is altijd goed... en voor mezelf: witte chocolade, in alle vormen... dingen die warm zijn, of me warm houden. Ik houd erg van vrolijke kleuren en geurtjes. Sinds kort gebruik ik Scentsy, waxblokjes die je smelt door op te warmen met een electrische warmer. Oh.. en ik spaar badeendjes bloemen en planten zijn ook favoriet
Mijn flops: pure chocolade...lust ik echt niet en ik word er misselijk van Verder eet ik vegetarisch, dus dingen met vlees/vleeswaren zijn niet mijn ding...
Vragen? Stel ze gerust
Apple
Geplaatst: 07-09-20 20:15
Roosch schreef:
De koningin van de reservelijst is ook jarig! Jij ook van harte!