Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:chanicha schreef:Gisterenavond gingen we na tien uur bij onze dochter weg waren ze aan de overkant karaoke in de tuin aan het houden![]()
Hoe haal je zoiets in je hersens in een rijtjeshuis, was ook nog een keer niet om aan te horen
Zaterdagavond 22:00? Dat kan toch? Als ze om 00:00 gewoon stoppen/
Jessol schreef:Ik vind het ook nogal wat om iemand te dun te noemen.. Dat kan even hard aankomen als te dik. Mensen kiezen toch zelf of ze op hun lijn willen letten? Daarmee bedoel je toch niet direct me dat je te dik bent?
Jessol schreef:Ik vind het ook nogal wat om iemand te dun te noemen.. Dat kan even hard aankomen als te dik. Mensen kiezen toch zelf of ze op hun lijn willen letten? Daarmee bedoel je toch niet direct me dat je te dik bent?
Zertab schreef:@Marije: jij bent echt niet te dik, eerder te dun. Ik ben een beetje allergisch voor dunne mensen die zeuren over dat ze aan hun lijn moeten denken.
Zertab schreef:Nou, ik zou willen dat mensen mij te dun zouden noemenLiever te dun dan te dik hoor. Ik baseer dat op foto's die ik gezien heb van [***]. Maar oké, dan niet jongens. Ik dacht dat mensen hier hun ergernissen gewoon neer konden zetten, blijkbaar niet. Mijn fout.
xDenies schreef:Mijn ergernis is juist dat ik héél vaak moet horen dat ik 'veel te dun ben' en daar al mijn hele leven mee gepest wordtNet als dat dikkere mensen het niet fijn vinden om te horen, waarderen dunnere mensen dit net zo goed niet.
Steeph schreef:Dat we al een uur zitten te wachten op iets om open te gaan omdat mijn vriend het niet fatsoenlijk heeft uitgezocht...
Ineke2 schreef:Ik heb niet eens ondergewicht en krijg al regelmatig opmerkingen, maar om dezelfde reden als jij eet ik idd zo gezond mogelijk, en met mate. En ik heb ook heus wel een dag waarop er weinig gezonds naar binnen gaat, maar de dag erna voel ik me meteen opgeblazen en een stuk minder fit.Nou idd.. Ik werd uitgescholden voor wandelend skelet of Anorexia spook oid.
Ik eet gewoon normaal en let alsnog wel op dat ik gezond eet. Want al word ik tot nu toe dan niet dik, van binnen is het net zo slecht als voor iedereen om ongezond te eten.