Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:47

Heel Bokt aan de chocolade zo hahahaha

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 13:56

Kunnen mijn buren gewoon eens ophouden elke dag lawaai te maken... Met je raam open boven zitten is gewoon niet te doen.

Lekker met een bestuurbare auto in de tuin crossen heel leuk maar dat hoeft geen 30 minuten.... Nu hebben wij het al helemaal niet op onze buurman en volgens mij weet hij dat maar al te goed. Nu is het het kind weer wat zoveel lawaai produceert , maar morgen is hij het zelf met zijn aparte klusgedrag.

Zo hebben we nu al 5 weken geluisterd hoe hij zijn tuin aan het tegelen is. De tuinen hier zijn vrij klein dus vraag me af hoe je daar zo lang mee bezig kunt zijn. Voor alles heeft hij een klusapparaat en dat wil hij ook dagelijks even laten horen.

En dan zijn verschrikkelijke arrogante gedrag narcist wat het is. En lelijk dat hij doet tegen zijn vrouw en kind. Zo is meneer eigenlijk hartstikke bang ( met name voor inbrekers ) en is het dus stoer praten maar heel bang zijn. Overal hangen camera's en grote lichten dus dat zegt al genoeg. Inbrekers komen hier niet snel hun slag slaan. Huizen liggen aan een doorgaande weg waar constant mensen langskomen.

Denk toch steeds meer dat die man een stoornis heeft gekregen door een trauma heel sneu maar hou dat lekker bij jezelf en ga er niet anderen mee lastig vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:08

Zertab schreef:
Marije_1997 schreef:
Dit is mijn struggle ook. Ik heb zo'n zin in alles wat ongezond is hahaha

Meid, volgens mij heb jij ondergewicht :')

Huh nee hoor hahaha ben net 13 kg kwijt geraakt, en wil dat graag zou houden maar daar helpt ongezond willen eten niet echt bij hahahaha

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:10

De vuilstort twee wijken verderop die in de fik staat. Rook zijn we wel wat gewend hier maar dit is echt zo’n chemische stank, gatver!
Komt ook gewoon naar binnen terwijl ramen en deuren dicht zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:29

Zertab schreef:
chanicha schreef:
Gisterenavond gingen we na tien uur bij onze dochter weg waren ze aan de overkant karaoke in de tuin aan het houden 8)7
Hoe haal je zoiets in je hersens in een rijtjeshuis, was ook nog een keer niet om aan te horen -O-

Zaterdagavond 22:00? Dat kan toch? Als ze om 00:00 gewoon stoppen/

Ja dat kan maar ik vind zoiets gewoon aso in de tuin maar kan aan mij liggen.
Het is in een woonwijk waar ook kinderen slapen, ik zou daar rekening mee houden.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:42

Maar het is weekend? Dan zouden die mensen nooit iets in hun tuin mogen doen?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:43

@Marije: jij bent echt niet te dik, eerder te dun. Ik ben een beetje allergisch voor dunne mensen die zeuren over dat ze aan hun lijn moeten denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:47

Zertab schreef:
@[***]: jij bent echt niet te dik, eerder te dun. Ik ben een beetje allergisch voor dunne mensen die zeuren over dat ze aan hun lijn moeten denken.

Waar haal jij weg dat ik te dun ben? Nee ben niet dik, maar zeker ook niet dun. En al helemaal niet te dun

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:48

Ik vind het ook nogal wat om iemand te dun te noemen.. Dat kan even hard aankomen als te dik. Mensen kiezen toch zelf of ze op hun lijn willen letten? Daarmee bedoel je toch niet direct me dat je te dik bent?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:49

Hoe weten jullie wat het gewicht van de poster hierboven is :+ en om daar dan over te oordelen?

Ik stoor mij aan de declathon die oproept 2 meter afstand te houden en vervolgens daar niks mee te doen.
Mooi weer omgedraaid :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:50

Jessol schreef:
Ik vind het ook nogal wat om iemand te dun te noemen.. Dat kan even hard aankomen als te dik. Mensen kiezen toch zelf of ze op hun lijn willen letten? Daarmee bedoel je toch niet direct me dat je te dik bent?

Dit wilde ik ook zeggen. Je weet niet hoe iemand is, waar die vandaan komt, waar die mee worstelt, dus ik vind het niet passend om te zeggen dat iemand niet moet zeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 14:57

Jessol schreef:

Ik vind mensen die op hun lijn letten altijd super goed bezig. Te dik of te dun, het maakt mij niet uit. Maar vind het wel jammer als mensen mij te dun gaan noemen, niet dat het me iets doet. Maar ik ben van bijna overgewicht naar normaal gewicht gegaan. En moet echt wel opletten dat ik niet teveel ga snaaien. En tsja laat dat nou net heel lastig zijn in de maandelijkse periode hahaha

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:04

Nou, ik zou willen dat mensen mij te dun zouden noemen :+ Liever te dun dan te dik hoor. Ik baseer dat op foto's die ik gezien heb van Marije. Maar oké, dan niet jongens. Ik dacht dat mensen hier hun ergernissen gewoon neer konden zetten, blijkbaar niet. Mijn fout. :)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:07

Zertab schreef:
@Marije: jij bent echt niet te dik, eerder te dun. Ik ben een beetje allergisch voor dunne mensen die zeuren over dat ze aan hun lijn moeten denken.

Dit soort dingen vind ik echt niet kunnen. Daarnaast, ongeacht gewicht is het altijd goed om bewust te eten.

Als dunne mensen alles maar eten omdat het toch wel kan, dan blijven de meeste niet dun :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:08

Iemand uitmaken voor "te dun" en "niet moet zeuren" naar een persoon in dit topic gericht, is geen ergernis meer. :) Zeker niet als je de achtergrond niet kent van iemand en/of de beweegredenen.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 19-07-20 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:08

Zertab schreef:
Nou, ik zou willen dat mensen mij te dun zouden noemen :+ Liever te dun dan te dik hoor. Ik baseer dat op foto's die ik gezien heb van [***]. Maar oké, dan niet jongens. Ik dacht dat mensen hier hun ergernissen gewoon neer konden zetten, blijkbaar niet. Mijn fout. :)

Ik weet niet of je m'n benen gezien hebt hahaha maar daar past niets meer tussen door als ik normaal sta.

Je kan prima je ergenis delen, en je bent dus niet de enige die de ergenis heeft zin te hebben in chocolade eten. En iedereen die aan de lijn doet is super bezig, want je doet het voorjezelf niet voor anderen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:16

Mijn ergernis is juist dat ik héél vaak moet horen dat ik 'veel te dun ben' en daar al mijn hele leven mee gepest wordt :) Net als dat dikkere mensen het niet fijn vinden om te horen, waarderen dunnere mensen dit net zo goed niet.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:23

Nou idd.. Ik werd uitgescholden voor wandelend skelet of Anorexia spook oid.

Ik eet gewoon normaal en let alsnog wel op dat ik gezond eet. Want al word ik tot nu toe dan niet dik, van binnen is het net zo slecht als voor iedereen om ongezond te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:26

Mensen die in de winkels lak hebben aan de 1.5meter.
Ja, ik weet dat het onnatuurlijk is... Maar kom op...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 15:29

xDenies schreef:
Mijn ergernis is juist dat ik héél vaak moet horen dat ik 'veel te dun ben' en daar al mijn hele leven mee gepest wordt :) Net als dat dikkere mensen het niet fijn vinden om te horen, waarderen dunnere mensen dit net zo goed niet.

Precies. :j Dat is ook mijn ergernis, helemaal in combinatie met de opmerkingen dat ik rustig die extra taart of iets anders ongezonds kan pakken, want 'ik kan het hebben'. Nee, dat kan ik ook niet, ik moet ook gezond eten en het is geen kwestie van gewoon wat meer eten. :+
Ik ben liever helemaal niet te dun en ik zou willen dat mensen zich realiseren dat het ook voor dunne mensen vervelend is om opmerkingen te krijgen over hun gewicht.

Mijn ergernis van vandaag, dat veel winkels nu aanbieden dat je spullen online kan bestellen en dan afhalen in de winkel. Alleen dan geen ophaalmogelijkheid hebben hier in de buurt, want die winkels kan je niet selecteren? Of je moet er 2 weken op wachten... Nu moet ik morgen dus langs een aantal winkels, omdat ik geen 40 euro per winkel aan bezorgkosten wil en kan betalen. Niet tof in de vakantie en met alle mensen die lak hebben aan anderhalve meter of met 1 persoon de winkel in.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 16:36

Steeph schreef:
Dat we al een uur zitten te wachten op iets om open te gaan omdat mijn vriend het niet fatsoenlijk heeft uitgezocht... |o

Nou, het hele ding ging sowieso niet open vandaag dus na dik een uur zijn we al weer omgedraaid. Vriend die ook zou komen zou er om 9 uur zijn en die belde dat ie 'iets' (lees: 2 uur) later zou zijn. Maar omdat er dus nog steeds geen ruk te doen was zijn wij weer 3 uur naar huis gereden (onderweg wat plaatsjes aangedaan). Nu net thuis en kotst de kat alles onder |o
De mat meteen maar weggeflikkerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:06

Ineke2 schreef:
Nou idd.. Ik werd uitgescholden voor wandelend skelet of Anorexia spook oid.

Ik eet gewoon normaal en let alsnog wel op dat ik gezond eet. Want al word ik tot nu toe dan niet dik, van binnen is het net zo slecht als voor iedereen om ongezond te eten.
Ik heb niet eens ondergewicht en krijg al regelmatig opmerkingen, maar om dezelfde reden als jij eet ik idd zo gezond mogelijk, en met mate. En ik heb ook heus wel een dag waarop er weinig gezonds naar binnen gaat, maar de dag erna voel ik me meteen opgeblazen en een stuk minder fit.

De pre-verhuisstress begint toe te slaan. :x Ik moet vooral even uitzoeken wat ik naar m'n ouders stuur en wat ik zelf meeneem, maar meh, geen zin.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:29

Een jongen die onder de douches bij de sportschool zichzelf stond af te beren. :x

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:34

:
Rawr schreef:
Een jongen die onder de douches bij de sportschool zichzelf stond af te beren. :x

:r

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 17:34

Rawr schreef:

Wat ongemakkelijk :')