Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:25

Scum schreef:
Hoe zit dat eigenlijk met die preview? Stel dat je de helft niet leuk vindt, en je geeft dat aan.
Krijg je daarna weer een preview net zo lang totdat je alles leuk vindt?
Of krijg je maar 1 preview, je geeft aan wat je niet leuk vindt en daarna is het afwachten wat er bezorgd wordt?

Dat laatste, dus het blijft een beetje een gok. Maar juist dat vind ik wel leuk.
Vind het wel opvallend hoe sommige boxen echt niet aansluiten bij de wensen, het is ook maar net welk deel van Zalando de styliste kent. Die kan natuurlijk niet alle 3000 T-shirtjes kennen...

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:33

24/4 besteld. Preview maandag gehad. Viel iets tegen. Er zaten 3 lange (en truttige) jurken in. Vond het sowieso iets truttig. Aangegeven dat ik graag wat stoerders wil. Dat zou ze doen. Verder geen bericht meer gehad. Zie nu dat ze de puntjes op i aan het zetten is.
Heb nu dus geen idee wat ik ga ontvangen afgezien van de items die ik wel leuk vond. Kan het in de app ook niet terug zien.
Ik laat me verrassen en wat ik weer niet leuk vind, stuur ik terug.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:34

astridastrid: hoe speel ik dat klaar? :+ Kan je je voorstellen nog terugvinden als je al feedback hebt gegeven?

Ik had als stijl nonchalant trendy en stoer en gezegd dat ik geen meisjemeisje dingen wilde of truttige prints.
Ik heb als eerste outfit een leren broek gekregen, een tof topje erop (mintgroen), een heel speciale blouse , een jeansvest met wollen voering en bruine cowboyboots.
2e outfit was een groene skinny broek, beetje cargostyle, bruin leren jasje en beige boots.

Ook waren er 3 topjes, 1 wit gestreept, 1 hawaihemd, en 1 met bloemetjes, deze heb ik afgewezen, allemaal mijn ding niet zo echt. Hoop dat ik er andere leuke voor in de plaats krijg.
Dan nog een jeansrok, heb ik ook afgewezen, hou wel van dat soort rokken, maar deze had zo opvallend stiksel en rits vooraan.

Denk dat ik de schoenen sowieso niet hou, ze zijn tof, maar niet 100% wat ik wil. De broeken blijven sowieso als ze goed passen, evenals het jeansjasje. Leren jasje weet ik nog niet. Topje is leuk, maar moet ik aan zien, vooral de kleur. De blouse was heel out of the box dus daar ben ik erg benieuwd naar hoe die me staat.
Laatst bijgewerkt door Charisma op 30-04-20 11:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:35

De preview van de 2e styliste vond ik ook poedersuiker dus nu zelf spullen besteld. Zalon en ik zijn geen match.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:42

Charisma schreef:
astridastrid: hoe speel ik dat klaar? :+ Kan je je voorstellen nog terugvinden als je al feedback hebt gegeven?

Ja op de site van Zalon (niet in de app) en dan bij mijn bestellingen

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:42

Naar aanleiding van dit topic en de previews heb ik de sites van p.s Zoë en Maison 365 ook bekeken. Het spreekt mij wel aan dat ze zich daar (tenminste bij Maison 365 staat het specifiek op de site) ook richten op “boutique-items”, dat vind ik wel leuk. Net even andere kleding dan van de grote(re) labels.

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:47

MarcoBorsato schreef:
De preview van de 2e styliste vond ik ook poedersuiker dus nu zelf spullen besteld. Zalon en ik zijn geen match.

Same -O-

Echt super duidelijke wensen doorgegeven en Pinterest foto’s die echt soortgelijke outfits tonen als die ikzelf draag. Nu 4x nieuwe styliste geprobeerd, 4x hooguit 1 product waarvan ik dacht oké.

Verder gewoon echt niet naar al m’n dingen gekeken heb ik het gevoel. Voel me bijna beledigd dat ik blijkbaar zulke saaie items oproep. (Terwijl ik echt aangaf dat ik wel hou van een opvallend of gek item en graag prints wilde ;) )

Ik wil ook een succes ervaring :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:48

BrittOllie schreef:
MarcoBorsato schreef:

Same -O-

Echt super duidelijke wensen doorgegeven en Pinterest foto’s die echt soortgelijke outfits tonen als die ikzelf draag. Nu 4x nieuwe styliste geprobeerd, 4x hooguit 1 product waarvan ik dacht oké.

Verder gewoon echt niet naar al m’n dingen gekeken heb ik het gevoel. Voel me bijna beledigd dat ik blijkbaar zulke saaie items oproep. (Terwijl ik echt aangaf dat ik wel hou van een opvallend of gek item en graag prints wilde ;) )

Dat vraagt om foto’s! Is Sibel niks voor jou als styliste?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:51

Snorlex; ik ben erg blij met de maison 365 box.. styliste die ect luistert.. wel duurder dsn zalon.maar wel apartere kledingstukken. Shop verder veel 2e hands, en moet het echt leuk vinden en kwaliteit.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:51

[/quote]
Ja op de site van Zalon (niet in de app) en dan bij mijn bestellingen[/quote]

Daar staat enkel dat ik nog geen afgeronde bestellingen heb?

Effe zo dan maar...

Ik had als stijl nonchalant trendy en stoer en gezegd dat ik geen meisjemeisje dingen wilde of truttige prints.
Ik heb als eerste outfit een leren broek gekregen, een tof topje erop (mintgroen), een heel speciale blouse , een jeansvest met wollen voering en bruine cowboyboots.
2e outfit was een groene skinny broek, beetje cargostyle, bruin leren jasje en beige boots.

Ook waren er 3 topjes, 1 wit gestreept, 1 hawaihemd, en 1 met bloemetjes, deze heb ik afgewezen, allemaal mijn ding niet zo echt. Hoop dat ik er andere leuke voor in de plaats krijg.
Dan nog een jeansrok, heb ik ook afgewezen, hou wel van dat soort rokken, maar deze had zo opvallend stiksel en rits vooraan.

Denk dat ik de schoenen sowieso niet hou, ze zijn tof, maar niet 100% wat ik wil. De broeken blijven sowieso als ze goed passen, evenals het jeansjasje. Leren jasje weet ik nog niet. Topje is leuk, maar moet ik aan zien, vooral de kleur. De blouse was heel out of the box dus daar ben ik erg benieuwd naar hoe die me staat.

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:14

Tanya schreef:
BrittOllie schreef:
Same -O-

Dat vraagt om foto’s! Is Sibel niks voor jou als styliste?

Kan geen foto’s meer zien, geannuleerd.
Maar ik had dit doorgegeven als wat ik leuk vind:
Afbeelding
En zo ging ik er absoluut niet uitzien met hun outfits :')

Ik moet even terugzoeken wat de stijl van Sibel is.

Ga nu even kijken naar de maison box die jullie noemen!

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:21

Dit is mijn bestelling geworden. De eerste 3 producten heeft ze toegevoegd na mijn feedback.
Andere kleding had ze goed gedaan na aanleiding van mijn ingegeven wensen.

Heeeeel benieuwd, wachten duuuuurt lang :D

Afbeelding

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:21

Ik heb mijn preview binnen en ik ben enthousiast!! Sommige dingen gaan sowieso terug, maar ik vind dat ze leuke outfits heeft samengesteld. Ik had Cherylle en ze heeft heel goed naar mijn wensen en budget geluisterd.

Afbeelding

Opzich wel leuke schoenen, maar €90 is te duur dus die gaan terug.

Afbeelding

Leuke jurk, die wil ik wel graag passen.

Afbeelding

Over deze twijfel ik...

Afbeelding

Deze vind ik ook heel mooi.

Afbeelding

Deze is mwah. Ik weet niet of zoiets mij staat, maar ik wil het wel passen.

Afbeelding

Deze gaat terug, want ik ben niet van de merkkleren.

Afbeelding

Deze vind ik niet mooi, dus gaat ook terug.

Afbeelding

Gewone jeans, altijd welkom.

Afbeelding

En als laatste. Die vind ik ook heel leuk!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:26

Ik heb mijn box preview ook gehad en ben redelijk tevreden. Niet hele gekke dingen, heb 1 shirtje weg geklikt en daar is een simpel wit shirtje voor in de plaats gekomen. Op de pc kan je je box zien als je bij Zalon bovenin klikt op "je bestellingen". Mijn box:
Afbeelding
Ik denk dat ik alleen de onderste 2 middelste bloesjes leuk ga vinden. Het roze jasje lijkt me ook leuk maar die is nogal erg duur en ik heb al iets soortgelijks. Ik heb ook Cherylle!

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:33

@Wieke: Leuke box! Die schoenen vind ik ook tof, maar kan slecht op hakken lopen dus dat wordt hem helaas niet.

@Femke: Fijn dat je blij bent, zitten ook echt leuke dingen tussen!

@xSCWx: Weer heel anders, maar ook leuk! Dat tweede shirtje met streepjes vind ik leuk, weet je welke dat is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:34

Ik wil ook bestellen.... ;( Toch echt nog een paar weken wachten tot zwangere buik weg is! Vind PS Zoe er ook erg leuk uit zien.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:36

Marleen_L schreef:
@Wieke: Leuke box! Die schoenen vind ik ook tof, maar kan slecht op hakken lopen dus dat wordt hem helaas niet.

@Femke: Fijn dat je blij bent, zitten ook echt leuke dingen tussen!

@xSCWx: Weer heel anders, maar ook leuk! Dat tweede shirtje met streepjes vind ik leuk, weet je welke dat is?

Ja dat was echt een duur shirt van Hugo... vond hem in verhouding te duur, ik geloof €50. Ik heb soortgelijke van zeeman voor €4 :')
Edit:
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:40

Waarom moet zo'n vrij simpel shirt in hemelsnaam zoveel geld kosten? Omdat er Hugo in staat? (Ken het merk niet eens, bij mij is Hugo "wijn ", of is het Hugo Boss?)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:44

LadyMadonna schreef:
Waarom moet zo'n vrij simpel shirt in hemelsnaam zoveel geld kosten? Omdat er Hugo in staat? (Ken het merk niet eens, bij mij is Hugo "wijn ", of is het Hugo Boss?)

Ja dat vroeg ik me dus ook af :D Ik gok inderdaad dat het Hugo Boss is

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:45

BrittOllie schreef:
Kan geen foto’s meer zien, geannuleerd.
Maar ik had dit doorgegeven als wat ik leuk vind:
[ [url=m/9b3awM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo ging ik er absoluut niet uitzien met hun outfits :')

Ik moet even terugzoeken wat de stijl van Sibel is.

Ga nu even kijken naar de maison box die jullie noemen!

Ik had Siebel, heb een heel uitgebreid stuk op mijn site gezet ook met foto's van mijn preview <3 !
http://astridalida.com

Ze is superhip, heeft zelf een modemerk en vertaalt vooral catwalktrands naar draagbaar. Ik ben SUUUUPER tevreden! Jammer dat ik hier geen filmpjes kan uploaden; ze had mijn preview ook in haar story gedeeld haha.

[Edit]Iemand vroeg nog naar meer details over die complete destroyed jeans in mijn overzicht. Ik heb het gevonden maar weet nu niet meer wie het gevraagd had haha.
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 30-04-20 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:46

Oke, dat vind ik ook wat te veel voor zo'n simpel shirtje ja. Al merk je wel dat dit soort shirts vaak beter blijven en toch mooier zitten, maar €64 is me te gek. Wel bdankt voor het delen :+

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:49

xSCWx schreef:
Ik heb mijn box preview ook gehad en ben redelijk tevreden. Niet hele gekke dingen, heb 1 shirtje weg geklikt en daar is een simpel wit shirtje voor in de plaats gekomen. Op de pc kan je je box zien als je bij Zalon bovenin klikt op "je bestellingen". Mijn box:
[ [url=m/3MjIks.png]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik alleen de onderste 2 middelste bloesjes leuk ga vinden. Het roze jasje lijkt me ook leuk maar die is nogal erg duur en ik heb al iets soortgelijks. Ik heb ook Cherylle!

Oh dit vind ik een leuke box :D

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:51

SCW leuke box, die rokjes vind ik ook wel heel leuk. En die bloesjes ook.

Na mijn gefaalde poging om de Zalon box te bestellen heb ik nu zelf maar wat dingen besteld die me leuk lijken, maar ik anders nooit zou bestellen. Moest wel vooruit betalen, maar dat is dan niet anders. Wel jammer dat het niet kan want ik vind het een leuk concept en mijn stylist leek me ook heel leuk.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:55

Marleen_L schreef:
Oke, dat vind ik ook wat te veel voor zo'n simpel shirtje ja. Al merk je wel dat dit soort shirts vaak beter blijven en toch mooier zitten, maar €64 is me te gek. Wel bdankt voor het delen :+

Ze blijven misschien op lange termijn wel beter (maar dan moet je bij wit nog altijd opletten dat ze niet grauw worden door het wassen, je er geen vetvlekken op maakt, etc).
Mijn zeemanshirtjes (ik haal altijd die met het v-nekje in het zwart, ideaal in de winter want ze vallen lang, en ik was en droog ze wekelijks). Kosten 3.99, gaan minstens een halfjaar mee (maar ik heb ze meestal een stuk langer, als ze te vaal worden gaan ze naar de paardenkledij. En als ik ze kapot maak met vlekken valt het van niet hoog om ze te vervangen. Voor 60 euro heb ik 15 van die shirtjes :D.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:02

Liever een mooi duurzaam shirt dan een goedkoop sweatshop ding. Niet dat HB duurzaam is, maar al dat knieperige gezeur, kan daar zo slecht tegen :')