Nadir schreef:
Dus als ik niet veel Nederlanders tegen wil komen moet ik naar Italië gaan? Staat genoteerd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Camper is een lastige nu, dubbele info. Advies is blijf thuis en ga niet onnodig rijden maar camperplekken en campings zijn deels ook gewoon open.
Er staat hier een rijklare camper met eigen stroom en douche. Maar ja is dat een noodzakelijke verplaatsing of niet. Daar piekeren we al over sinds we klachtenvrij zijn
karuna schreef:Camper kun je op camperplaats staan. Geen camping voor nodig als je zelf alles aan boord hebt. En er zijn ook nog gewoon campings open alleen zonder gezamenlijk sanitair. Dat is het rare ervan. Dubbele informatie dus. Blijf zoveel mogelijk binnen, dat kan ook in een camper, caravan of huisje zijn. Want ook vakantiehuis verhuur gaat deels gewoon door afhankelijk van de regio. Idem dus campings die open zijn en je de gelegenheid geven te overnachten.
Nu ga ik voorlopig nergens heenmaar het zou kunnen. Camperplaats hier staat ook gewoon best vol, niet zo vol als normaal maar zeker een camper of 6 minstens.
karuna schreef:Even opgezocht. Dit zijn de regels het mag dus kennelijk wel.
Zo zijn in Zeeland, Zuid-Holland, Twente en Noord-Holland Noord alle campings en vakantieparken verplicht gesloten. In IJsselland (Overijssel) en Brabant mogen recreanten wel verblijven in huisjes of stacaravans, als die eigen sanitaire voorzieningen hebben. In de overige zestien veiligheidsregio’s mogen campings openblijven, als ze zich houden aan de RIVM-richtlijnen.
Zonnetje81 schreef:Als campings dicht zijn en je niet mag wild kamperen is er weinig mogen lijkt me. Ook tweede huisjes mogen niet.
karuna schreef:Even opgezocht. Dit zijn de regels het mag dus kennelijk wel.
Zo zijn in Zeeland, Zuid-Holland, Twente en Noord-Holland Noord alle campings en vakantieparken verplicht gesloten. In IJsselland (Overijssel) en Brabant mogen recreanten wel verblijven in huisjes of stacaravans, als die eigen sanitaire voorzieningen hebben. In de overige zestien veiligheidsregio’s mogen campings openblijven, als ze zich houden aan de RIVM-richtlijnen.