Ik snapte het ook niet, vooral niet omdat ik het jaar ervoor vaak op een Berner pup paste (weer een andere) en iedereen daar bovenop dook...
Nu was het niet zo erg,want hij hield als pup al niet van vreemde mensen. Voor mij is het een enorme knuffelkont, maar anderen kunnen hem niet aanhalen. Hij loopt of met een boog om je heen, of ontwijkt je als je je hand uitsteekt. Zelfs als pup al.
Ik vind het ook indrukwekkend, de hele sport was heel gaaf.

Alleen lastig uit te leggen aan mensen dat pakwerk maar 1 onderdeel is en je toch echt de 2 andere onderdelen ook moet doen haha. Die van mij was helaas heel lastig met lossen en als je dan tips krijgt van mensen die niet in de sport zitten en die roepen dat je als eigenaar het allerleukste moet zijn wenste ik ze altijd veel succes. Er is geen grotere beloning dan mogen bijten, dat wil je juist, wakker je aan en wordt op gefokt even plat gezegd.
Even iets heel anders. Ik had wat sportartikelen besteld, omdat ik dus niet meer bij de fysio mijn oefeningen kan doen. Gisteren had ik alles binnen, is er alleen één pakket niet hetgeen wat ik besteld had.

Nou ja, het was zo'n grote bal, maar die had ik ergens anders besteld en dit pakketje had een mat, foamroller en balanskussen moeten zijn... Baal er nogal van, nu moet ik extra naar de supermarkt om pakketje terug te sturen als ik contact heb gehad met de leverancier en kan ik nog niet beginnen met oefeningen. Best een teleurstelling, normaal 2 keer per week fysiobehandelingen en begeleiding bij oefeningen, anders kan ik niet meer bewegen/lopen. Die behandelingen zijn al flink teruggeschroefd en de oefeningen die ik zonder die spullen thuis kan doen werken niet voldoende.