Tieneke schreef:EK voetbal uitgesteld.
Waar wordt dat gemeld. Zag net wel iets in het nos journaal langs komen.
Hadden ze het daar over uitstel. Luisterde met half oor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Bloodymary schreef:Als belastingadviseur/accountant maak ik me toch echt wel ernstig zorgen om de economie. WTV aanvragen voor werkgevers. En dat zijn geen grote bedrijven, maar gewoon eenmanszaakjes met 1 of 2 man personeel. Die niet meer betaald kunnen worden. En als de sluiting langer duurt of er komen meer sluitingen bij, dan betekent dat veel faillissementen en mensen op straat. Ook veel ondernemers bij wie de opdrachten aan de lopende band gecancelled worden.
Ook grotere bedrijven, denk aan uitzendorganisaties.
tienus63 schreef:Tieneke schreef:EK voetbal uitgesteld.
Waar wordt dat gemeld. Zag net wel iets in het nos journaal langs komen.
Hadden ze het daar over uitstel. Luisterde met half oor.
Femke_Tweety schreef:Scum schreef:Je kunt toch ook even een kriebel in je keel hebben en daardoor 1x moeten hoesten? Dat lijkt me geen reden om thuis te blijven. Ik heb nu ook weleens dat ik 1x ergens voor moet hoesten.
Het verschil is niet te zien zonder testen.
En daarom moet je er in dat geval voor ieders veiligheid vanuit gaan dat je besmet bent.
Sizzle schreef:Waarom horen we nog geen vreselijke verhalen van Ijsland? Hebben die meer IC per hoofd of is de populatie jonger?
MissBambi, Nee, dit is de top 10, maar dat laat zich uitrekenen als je weet hoeveel infecties er zijn volgens WHO.
MissBambi schreef:Ik vind de lijst wel heel fijn maar ik snap het van de andere kant ook wel. Alhoewel ik er gewoon overheen scroll
Hoorde net dat het bedrijf waar mijn zwager werkt voor onbepaalde tijd dicht gaat (BE).
Vanaf vandaag tussen 8 en 9 uur alleen 65+ers in de supermarkt welkom zijn, een samenscholingaverbod en dat er een avondklok is (allen vlak bij turnhout)
Femke_Tweety schreef:Deze tabel:
[ [url=m/YlIKBd.png]Afbeelding[/url] ]
Uit dit linkje
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Geeft ook veel duidelijkheid.
Hij is interactief, in die zin dat je per kolom kan selecteren.
Dus bijvoorbeeld op totaal aantal besmettingen, of op aantal besmettingen per miljoen inwoners.
Hij wordt dagelijks bijgehouden, met de laatste gegevens die de afzonderlijke landen doorgeven.
secricible schreef:Femke_Tweety schreef:Deze tabel:
[ [url=m/YlIKBd.png]Afbeelding[/url] ]
Uit dit linkje
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
Geeft ook veel duidelijkheid.
Hij is interactief, in die zin dat je per kolom kan selecteren.
Dus bijvoorbeeld op totaal aantal besmettingen, of op aantal besmettingen per miljoen inwoners.
Hij wordt dagelijks bijgehouden, met de laatste gegevens die de afzonderlijke landen doorgeven.
daar zie ik ijsland dan weer niet...
Kaja schreef:dakplaat schreef:Kaja dat soort emo-betogen met 'jullie jullie jullie' draagt ook weinig bij aan enige verbondenheid. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje hoor.
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Het enige wat ik graag zou zien, is dat sommige het bekijken vanuit een ander perspectief.
Niets emo aan, want het irriteert me mateloos!
bigone schreef:Zo'n tabel zegt vrij weinig, misschien heeft ijsland iedereen getest en een ander land bijna niemand.
secricible schreef:ja, maar ik bedoel dat hij daar niet als nummer 1 naar boven komt, sorry ik was beetje vaag
Destination schreef:secricible schreef:ja, maar ik bedoel dat hij daar niet als nummer 1 naar boven komt, sorry ik was beetje vaag
Dat klopt, want de tabel is gesorteerd op het grootste aantal gevallen. Als je helemaal rechts op tot cases/1m pop klikt, staat IJsland wel helemaal bovenaan.
beatje schreef:Toch vraag ik me wat af,als nederland zoveel plek in ziekenhuizen heeft.Waarom liggen de belgische ziekenhuizen dan vol nederlanders vraag ik me af?
Niet nu met de corona,dat weet ik niet .Maar doorgaans staan hier de grensziekenhuizen vol gele nummerplaten.