Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Nou ik denk dat Bigone net als ik jeuk krijgt op rare plekken van jou...
Zou zeggen kom eens onder je steen vandaan en ga begrijpend lezen
Pocca_Locca schreef:@bigone, zeg het nou maar, je houdt gewoon van me..al was het alleen maar omdat je me zo grondig haat
Marie_Anne schreef:_San87_ schreef:Ik vraag me wel oprecht af of er andere sporten zijn die net als voetbal in dezelfde categorie als scholen vallen. Weet iemand dat?
Volgens dit artikel vallen alle sporten niet onder evenementen, maar onder sportverenigingen. Die dus op 6 april weer bekeken worden.
Citaat:CLL is de meest voorkomende vorm van leukemie, met in Nederland 600 tot 700 nieuwe patiënten per jaar. ... Ongeveer 30% van de patiënten heeft een zeer mild ziektebeloop dat de levensverwachting niet beïnvloedt. Vijftien procent van de patiënten overlijdt echter binnen 2 à 3 jaar aan CLL-gerelateerde aandoeningen.
Pocca_Locca schreef:dat zie ik echt anders. We zullen nooit weten of hij nog langer had geleefd zonder de Corona. Vermoedelijk niet bijster veel langer, omdat je nul weerstand hebt met leukemie.
Vergelijk het met aids. Aidspatienten ( laatste stadium) kunnen aan elk (verkoudheids) virus doodgaan waar bijna elk ander persoon alleen wat snotterig van zou zijn. Zeggen we dan dat zo’n aidspatient aan verkoudheid overleed of zeggen we dat hij door de aids een kapot immuunsysteem had en aan alles wat voorbij kwam kon overlijden?
Firelight schreef:Bovendien:Citaat:CLL is de meest voorkomende vorm van leukemie, met in Nederland 600 tot 700 nieuwe patiënten per jaar. ... Ongeveer 30% van de patiënten heeft een zeer mild ziektebeloop dat de levensverwachting niet beïnvloedt. Vijftien procent van de patiënten overlijdt echter binnen 2 à 3 jaar aan CLL-gerelateerde aandoeningen.
Bron: https://www.leukemie.nl/chronische-leuk ... -en-vu-mc/
Wie zegt dat deze jongen niet tot die 30% behoorde en gewoon oud had kunnen worden.
MizzMontana schreef:_San87_ schreef:Italië gaat vanaf vanavond tankstations sluiten.
Jemig, dan komt het land wel echt stil te liggen, ook voor de vitale beroepen lijkt mij. Of is hier iets anders voor geregeld? Heb je misschien een link naar dit nieuws?