Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Onnodig links is onnodig links, welke draai je er ook aan geeft. Hele stukken ruimte op de baan rechts van je waar je gewoon had moeten rijden. En nee dat betekent niet dat je er rechts voorbij moet gaan.
Ik was daar gisteren op de A9 ook gewoon schuldig aan. Ik had geen zin om te schuiven. Niemand achter me, met een lekker constant tempo reed ik gewoon even lekker zo. Niet netjes, maar was zo relaxed even.
Anoniem schreef:Wat de auto die jouw inhaalde deed was een debiele kamikaze actie, ik dacht dat dat niet gezegd hoefde te worden?
Maar het stuk daar voor, vanaf het begin van het filmpje, daar had je toch prima naar rechts gekund?
Ibbel schreef:Verder verbaas ik me over alle 'rij in hemelsnaam 100 waar het 100 is' (lees voor 100 willekeurig welke max. snelheid) ergernissen. De maximumsnelheid is geen verplicht te rijden snelheid.
lifaya schreef:pfff wat een mafklappersIk houd van die dashcam compilaties, altijd interessant om te zien.
Anoniem schreef:De eerste halve minuut en vanaf 1.15 had je gewoon naar rechts gemoeten toch eigenlijk?
Maar hey, jij vindt dat je het goed doet. En ik vind het prima, je plakt in ieder geval niet. Maar ik had je ook ingehaald op een gegeven moment. Alleen dan op een heel wat normalere wijze dan degene die het nu deed.
Ghostattack schreef:Lifaya, neemt jouw dashcam ook video's van 1 minuut op? Dan ben ik vast niet de enige die, als ik al iets meemaak op de weg, dat precies rond die 1 minuut gebeurt.. Waardoor ik 2 filmpjes van mijn dashcam moet halen en deze aan elkaar moet plakken
lifaya schreef:Anoniem schreef:De eerste halve minuut en vanaf 1.15 had je gewoon naar rechts gemoeten toch eigenlijk?
Maar hey, jij vindt dat je het goed doet. En ik vind het prima, je plakt in ieder geval niet. Maar ik had je ook ingehaald op een gegeven moment. Alleen dan op een heel wat normalere wijze dan degene die het nu deed.
Ten eerste, ik moet helemaal niksMaar ik was hier niet degene die onnodig links aan het rijden was maar mijn voorganger met als gevolg dat er een rits achteraan gaat. Als ik zie dat een voorganger lang links rijd kijk ik eerst wat de oorzaak is. Komt dit door een andere auto dan ga ik niet stressen. Komt dit omdat die gewoon chill op linkerbaan wil rijden ben ik normaal wel geneigd om even te seinen als de mogelijkheid ervoor is om naar rechts te gaan maar gezien nu het andere verkeer door alle vrachtwagens ook niet door reed, heb ik dit niet gedaan. Maar dit was een druk moment, veel vrachtwagens met tussendoor personen auto's, dan ga ik voor veiligheid ook al zou ik er graag met 130 voorbij willen gaan. Maar het is nu inmiddels wel duidelijk dat de rest hier allemaal meteen naar rechts was gegaan. Goed bezig
edit: voor de mensen die bekend zijn met de A4, dit is het stukje net voor de traject controle tussen Zoeterwoude en Leidschenveen waar de baan bij de vlietlanden erbij komt. Algemeen bekend knelpunt
Ghostattack schreef:Oh nee, daar is die van mij te goedkoop voor denk ik. Hij werkt op voice commands, maar hij is zo debiel gevoelig dat ie ook op mijn muziek reageert![]()
Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze situatie vinden. In deze straat mag je maar 30, rechts staan meerdere auto's geparkeerd. Ik wacht hier nog even voor de VW die aan komt rijden want die komt relatief hard aan. In principe had ik het wel gered om de geparkeerde auto's te passeren, maar dat vond ik even niet zo sociaal en ik had zeker geen haast. Meneer achter mij dacht daar kennelijk anders over
[ Video ]
lifaya schreef:Ik was na de trekker wel doorgereden. Maar je moet het zelf weten, is een woonwijk, lage snelheid en in dat geval better safe than sorry
mvdende schreef:Ja je ergert je waarschijnlijk ook aan mij als je me nu tegenkomt, ik trek namelijk tamelijk langzaam op bij het stoplicht, het duurt ff voor ik aan de 80kmh zit en laat mn auto vrij lang uitrollen richting rotonde.