Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Goof schreef:
Ja, omdat er altijd figuren zijn die met dit weer toch bestellingen plaatsen. Ik vind het echt enorm (laat ik het netjes zeggen ...) 'bijzonder' dat mensen met zulk weer als dat van gisteravond bewust eten bestellen en thuis laten bezorgen.
We hebben het om 5 uur laten komen. Dus voor de regen en het ergste. En er stond niet dat er niet geleverd werd, navraag gedaan, en dus besteld. En als zehet niet hadden willen leveren hadden ze ook ons kunnen bellen na geverifieerde bestelling, dan hadden we niet geklaagd. Maar het was dus gewoon afgestemd, dus voordat je weer direct oordeelt.
Cayenne schreef:Ik had ook geen eten besteld denk ik. Dan trek ik wel iets uit de kast.
We kwamen gisteren rond 17:00 uur een auto tegen met een volle tweepaardstrailer. Die kwamen terug van wedstrijd. Levensgevaarlijk!
Boras schreef:germie schreef:
We hebben het om 5 uur laten komen. Dus voor de regen en het ergste. En er stond niet dat er niet geleverd werd, navraag gedaan, en dus besteld. En als zehet niet hadden willen leveren hadden ze ook ons kunnen bellen na geverifieerde bestelling, dan hadden we niet geklaagd. Maar het was dus gewoon afgestemd, dus voordat je weer direct oordeelt.
Dat doet er niets aan af. Dat bedoelt men denk ik. En ik begrijp dat wel.
Een (jonge?) werknemer krijgt de opdracht van de baas (die zelf waarschijnlijk lekker veilig binnen blijft maar graag gewoon geld verdient) om jouw eten te gaan bezorgen. Misschien zelfs op de fiets of scooter. En dat tijdens een uitzonderlijke storm die een naam kreeg en als code oranje werd beoordeeld.
Het afgegeven advies is luid en duidelijk: GA NIET NAAR BUITEN, ER KUNNEN GEVAARLIJKE SITUATIES ONTSTAAN!!
En eigenljjk maakt dat advies natuurlijk alle andere argementen overbodig.
Je dus mensen mogelijk in gevaar voor jouw hapje.
Dan moet je niet naar anderen gaan wijzen, maar zelf verantwoordelijk gedrag laten zien. Het is niet sociaal om dan een maaltijdbezorger te laten komen.
Ik had niet gewillen dat er iemand voor mij de weg op was gegaan.
Zou wat geweest zijn als die bezorger geraakt en gewond zou zijn geraakt. Dat risico
neem je niet. Ik denk dat de vorige schrijvers daar verontwaardigt over zijn.
Gelukkig is er niets gebeurd.
Cayenne schreef:We kwamen gisteren rond 17:00 uur een auto tegen met een volle tweepaardstrailer. Die kwamen terug van wedstrijd. Levensgevaarlijk!
beatje schreef:Ik had gelukkig de paarden buiten gelaten,want we hebben geen stal dak meer![]()
.
Boras schreef:germie schreef:
Ja, omdat er altijd figuren zijn die met dit weer toch bestellingen plaatsen. Ik vind het echt enorm (laat ik het netjes zeggen ...) 'bijzonder' dat mensen met zulk weer als dat van gisteravond bewust eten bestellen en thuis laten bezorgen.
Granoek schreef:Is het vandaag nog steeds zo erg? Ik hoop toch dat ik vandaag thuis geraak, helemaal prima in een of ander fancy resort maar het ‘niks weten’ is toch ook een beetje enerverend aan het worden. De vliegmaatschappij communiceert helemaal niks..
Tiggs schreef:Granoek schreef:Is het vandaag nog steeds zo erg? Ik hoop toch dat ik vandaag thuis geraak, helemaal prima in een of ander fancy resort maar het ‘niks weten’ is toch ook een beetje enerverend aan het worden. De vliegmaatschappij communiceert helemaal niks..
Als ik naar de vluchten vanaf Zürich kijk, worden vooral de vluchten naar Duitsland gecanceld..