Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Ah politie bellen zou hier wel nut hebben denk ik, maar ik zit maar in een kleine gemeente ipv de stad. Aan een melding dat ze "in het dorp" afsteken hebben ze niks aan, anders had ik toch al wel een paar keer gebeld.
Hond is sinds 15u niet meer buiten geweest.. wel blij met ons mee lopen naar de deur maar vol op de rem bij de opening. Gelukkig werken de pilletjes wel een beetje en heeft hij vanochtend even buiten gespeeld
Steeph schreef:Dat DPD zo onduidelijk is
Op de 22e twee pakketjes besteld, kerst er tussen, afgelopen vrijdag kreeg ik twee mailtjes over de afleverdatum. De ene kreeg ik op een moment dat ik meteen het afleveradres kon veranderen, de andere kwam pas om tien voor 12, dus daar kon ik geen adres meer voor aanpassen. Heel het weekend geprobeerd maar wilde allemaal niet. Nu vanochtend twee emails met dat het ene pakket afgeleverd word op adres A en het andere pakket word afgeleverd op adres B. DPD een berichtje gestuurd dat als het lukte beide pakketjes ook naar adres B mogen, dat is voor de bezorger ook makkelijker. Niks terug gehoord. Bezorgvak breekt aan en om hopelijk mijn pakketje vandaag nog te krijgen vul ik in bij de "Neerzet toestemming" van het ene pakket dat het samen met het andere pakket ook naar adres B mag. Bezorgmoment breekt aan en nu staat er dat ze het pakket niet hebben kunnen bezorgen. Half uur later staat er bij bijde pakketten ineens adres B, maar nog steeds dat het niet bezorgd kon worden... Ik heb verder geen bericht meer terug gehad van DPD, geen nieuw bezorg moment, niks.
[naam] schreef:Erger mij aan de kat die denkt dat ze met hard mauwen onder haar oudjaarsdag huisarrest weg komt ><
Edit : ze heeft tegen mijn broek aangepist op het wasrek, die heeft een dag langer huisarrest
sterregoud schreef:Vuurwerk, zinloos geknal dat dieren en mensen angst aanjaagt, en vaak schade veroorzaakt.
Adelaide71 schreef:sterregoud schreef:Vuurwerk, zinloos geknal dat dieren en mensen angst aanjaagt, en vaak schade veroorzaakt.
Idem! Waardeloos vind ik het. Wat een lol...![]()
De herten stuiven hier uit het bos en weten niet waar ze het zoeken moeten, een van de paarden is compleet van slag en mijn Labrador kruipt steeds op schoot. En die is nogal flink dus niet echt aangenaam