Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tones schreef:Heerlijk topic.
Vandaag hingen er een stuk of 8 boven de koeling in de Jumbo aan de rollade’s te trekken.
Alsof ze zouden verhongeren.
Laatst had ik bij dezelfde super geparkeerd, stopt er een auto, tuteren, of ik een vak op wilde schuiven, want zij wilde daar staan.
Heb op mn voorhoofd getikt en ben weggelopen.
tones schreef:Ik zal ze de volgende keer op een rijtje zetten en precies tellen.
Pfff.

Hier was t ook knokken om de laatste kalkoen bij AH, de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent
pien_2010 schreef:Hier in Frankrijk doet iedereen dat, jong en oud. Kussen als je bekende tegen komt, even praten, ook met de cassièreof aan de kassa. In het begin regeerde ik net als Coconut , maar inmiddels ben ik allang zo onthaast. En doe er zelfs aan mee. Persoonlijk contact staat bij mij nu ook bovenaan als het meest belangrijk tussen mensen. Net als alle anderen wacht ik blijmoedig zelfs als het niet echt heel handig is vind ik het ook wel prima.
Dat was in het begin echt totaal anders. Heb ik geleerd van de mensen hier.

Mars schreef:Ik moest ook lachen, vond m grappig en droog omschreven en erg treffendHier was t ook knokken om de laatste kalkoen bij AH, de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent
pillow schreef:Mars schreef:Ik moest ook lachen, vond m grappig en droog omschreven en erg treffendHier was t ook knokken om de laatste kalkoen bij AH, de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent
Ik haak af hier. Alsof alleen ouderen zich misdragen en aso zijn. Hoe degenererend e&a omschreven wordt . stuitend
Dan gaat het over ouderen, en we weten ook echt wel dat andere doelgroepen zich kunnen misdragen. Daarbij is het een hele hoop satire en even politiek incorrect mogen zijn, niet uit disrespect voor ouderen in het algemeen, maar gewoon omdat het even een uitlaatklep is en het fijn is om het op zo'n manier te kunnen vertellen. Neem het allemaal toch niet zo serieus, sla de delen over die je niet fijn vind en move on. pillow schreef:Mars schreef:Ik moest ook lachen, vond m grappig en droog omschreven en erg treffendHier was t ook knokken om de laatste kalkoen bij AH, de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent
Ik haak af hier. Alsof alleen ouderen zich misdragen en aso zijn. Hoe degenererend e&a omschreven wordt . stuitend
pillow schreef:Mars schreef:Ik moest ook lachen, vond m grappig en droog omschreven en erg treffendHier was t ook knokken om de laatste kalkoen bij AH, de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent

heidy_wilco schreef:Maar het is een topic over ouderenDan gaat het over ouderen, en we weten ook echt wel dat andere doelgroepen zich kunnen misdragen. Daarbij is het een hele hoop satire en even politiek incorrect mogen zijn, niet uit disrespect voor ouderen in het algemeen, maar gewoon omdat het even een uitlaatklep is en het fijn is om het op zo'n manier te kunnen vertellen. Neem het allemaal toch niet zo serieus, sla de delen over die je niet fijn vind en move on.
Citaat:de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent
ik moest hier zo om lachen.
en reken maar dat je dan aan mij denkt
.
.

Mars schreef:Ik moest ook lachen, vond m grappig en droog omschreven en erg treffendHier was t ook knokken om de laatste kalkoen bij AH, de kunstheupen, gebitten en glazen ogen rolden nog net niet door de tent