Qua hobby's ed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het kan altijd voorkomen dat een pakket niet volledig naar wens is. Om dit te voorkomen kan je duidelijke kaders geven aan wat je wel en niet leuk vind.
Sommige mensen zullen dit echter een beetje jammer vinden, andere zijn er juist heel blij mee.
Het niet duidelijk afkaderen van je tops en flops kan dus gevolgen hebben van hoe leuk je een pakket vind. Dit is een risico die je zelf bewust neemt.
Ik neem echter aan dat elke bokker hier mee doet voor de lol en dat wanneer er iets in je pakket zit wat je minder leuk vind dit niet wordt gezien als een pesterij.
En dit gezegd hebbende zou hiermee nu graag het gesprek willen afsluiten over dit onderwerp
germie schreef:Ik kom wel weer op een top: een grote theemok van 750-1000ml. Echt zo'n megading. Ik heb nog 1 bij mijn ouders staan en de mijne thuis is gevallen. Gewone mokken zijn flop, heb er genoeg, maar zo'n grote vind ik leuk.
Wasabi is flop, bah wat is dat smerig, net als mosterd.
Marjo schreef:germie schreef:Ik kom wel weer op een top: een grote theemok van 750-1000ml. Echt zo'n megading. Ik heb nog 1 bij mijn ouders staan en de mijne thuis is gevallen. Gewone mokken zijn flop, heb er genoeg, maar zo'n grote vind ik leuk.
Wasabi is flop, bah wat is dat smerig, net als mosterd.
EEN LITER MOK?!
Yonker schreef:Anders ga je ff precies voorkauwen wat je wil![]()
Het is toch ook juist leuk om een verrassing te krijgen??
Yonker schreef:Anders ga je ff precies voorkauwen wat je wil![]()
Het is toch ook juist leuk om een verrassing te krijgen??