Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:12

Zo is het ook hoor volgens mij swipen de mannen alles naar rechts en als ze een match hebben, gan ze pas kijken of ze het wat vinden _O-

Voor mannen moet jij de enige zijn, anders zijn ze gekrenkt in hun ego, maar andersom hebben ze meerdere dates.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:19

Een kassa... _O-

Ik vind het ook echt debiel dat al die egootjes zo kwetsbaar zijn. :+ En dan ben ik een zeur dat ik ooit niet tweede keus wilde zijn bij iemand (die me dus daarvoor al eeuwen wél aan het lijntje had gehouden). fiets off zeg.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:50

Dat gevoel heb ik ook Silly. Kijk als ze nou dan kijken na de match of ze je echt interessant vinden, en zo niet meteen unmatchen - ok. Niet heel netjes maar teministe duidelijk.

Het toont ook gewoon meteen aan hoe onzeker ze zijn he. Ik durf te wedden dat mijn date van morgen ook gewoon door zit te tinderen, en gelijk heeft die! En ik zou meself niet meteen als super zelfverzekered bestempelen.

Maddy_Paola

Berichten: 1339
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 16:37

Agh ik had een match met een jongen, in zn bio 'wie niet praat heeft geen respect', hij groet gestuurd, naja goh ik antwoord wel, vervolgens moet t gesprek volledig van mijn kant komen, ja sorry maar dan reageer ik niet meer als jij niets stuurt wat nuttig is, en toen unmatchte die, sorry maar wie heeft er dan geen respect 8)7

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:09

Als een gesprek helemaal van mijn kant moet komen dan zeg ik dat gewoon na een paar vragen :')

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:17

Mannen met zo'n dingen in de bio gaan sowieso naar links. Kwam gisteren eentje tegen die had dit in zijn bio: Doe niet zo moeilijk, ben blij dat ik interesse in je toon. :evaw:

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:27

Hier ook naar links als er wat negatiefs staat over daten/Tinder/Vrouwen in hun BIO.

Zonet een leuke korte chat met een nieuwe match hier. Even kijken of we een langer gesprek kunnen aanhouden en dan uit vragen op een date

(Waar komt dit zelfvertrouwen plots vandaan??!!!)

Ook een bericht ontvangen van een militeir....maar had ik hier gelezen dat je deze het beste meedt? Waar moet ik voor opletten?

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:27

En dan zich op een gegeven moment afvragen waarom ze single blijven :+

Waardeloze mannen...ver van weg blijven!

Nou mijn andere ex FWB probeert uit de friendzone te komen of hij is jaloers...Dit is sinds mijn nieuwe vlam :') Right...

Nieuwe vlam is overigens back in Town en kon wel wat afleiding gebruiken, dus appte mij deze middag om vanavond af te spreken :D jeuhhhh

Luca03

Berichten: 2608
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: België

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:42

Nog steeds geen bericht van m'n date :'). Gisteren onverwacht wel een leuke date gehad met een oude bekende! Geen relatie materiaal want hij is nog al een stoner maar was wel gezellig en kon de afleiding wel gebruiken -:)

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 17:48

Jeetje - nu wordt ik bang....zou ik mijn date voor morgen toch maar een berichtje sturen om te checken? Hoe zou ik dat het beste verwoorden?>

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:06

Neverland schreef:
Mannen met zo'n dingen in de bio gaan sowieso naar links. Kwam gisteren eentje tegen die had dit in zijn bio: Doe niet zo moeilijk, ben blij dat ik interesse in je toon. :evaw:


Wauw ok doeiiiiii!

En ik zou 't checken FatCat. Gewoon zeggen van joh ik hoor al een tijdje niks van je en ik wou even bevestigen dat ik morgen niet voor niets kom opdagen. :P

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:53

Gewoon vragen of hij al zenuwachtig is voor morgen :D

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 20:03

Hahah dat is een leuke LL!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 20:13

FatCat schreef:
Hier ook naar links als er wat negatiefs staat over daten/Tinder/Vrouwen in hun BIO.

Zonet een leuke korte chat met een nieuwe match hier. Even kijken of we een langer gesprek kunnen aanhouden en dan uit vragen op een date

(Waar komt dit zelfvertrouwen plots vandaan??!!!)

Ook een bericht ontvangen van een militeir....maar had ik hier gelezen dat je deze het beste meedt? Waar moet ik voor opletten?


Niet alle militairen zijn hetzelfde he. Mijn leukste date ooit was met een militair. Het klikte zo ontzettend goed, maar helaas zag hij het niet zitten. Denk nog best vaak aan hem. :o

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:28

En Janine hier in het topic heeft een relatie met een militair!

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:45

ah hoopvol!

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:50

Ow ja - bereid jullie maar voor op een groot paniek bericht ivm mijn date morgenvroeg, ik schat zo rond 11u30 :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:51

FatCat schreef:
Ow ja - bereid jullie maar voor op een groot paniek bericht ivm mijn date morgenvroeg, ik schat zo rond 11u30 :')


Hebben we denk ik allemaal wel meegemaakt Hahaha. Dacht elke keer weer, waaaarom doe ik dit :Y)

listiglistje

Berichten: 14415
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 21:57

Gelukkig geen last van, 2 x getinderd en 2 x direct een leuke :D

Beroepen...Ik zweer het ik zoek ze niet uit erop maar trek dat gewoon aan :+
Altijd creatievelingen...nog nooit 1 met een normale baan.
Deze is kunstenaar/designer die ik nu getroffen heb.
Voor nu nog extra bij te verdien geeft hij 2 dagen les, kunst en vormgeving op een vakschool in Amsterdam.

CarinaR

Berichten: 11955
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 22:27

Mijn vriend is veteraan. Heeft 12jaar bij de defensie gezeten.
Exvriendje 10 jaar bij defensie, zonder missie of uitzending.

En nog wat matches gehad met militairen.
Ze hebben allemaal een bepaalde 'air. Kan t niet goed uitleggen.
Ligt er ook een beetje aan wat ze doen. Lucht of landmacht zit veel verschil in.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 22:42

CarinaR schreef:
Mijn vriend is veteraan. Heeft 12jaar bij de defensie gezeten.
Exvriendje 10 jaar bij defensie, zonder missie of uitzending.

En nog wat matches gehad met militairen.
Ze hebben allemaal een bepaalde 'air. Kan t niet goed uitleggen.
Ligt er ook een beetje aan wat ze doen. Lucht of landmacht zit veel verschil in.


Ze zeggen dat de luchtmacht mannen wat 'intelligenter' (weet niet hoe ik het moet noemen) zijn. Maar ik had er eentje op Tinder en die was toch zo kortzichtig met denken en hij vond zichzelf helemaal fantastisch. Dus het ligt echt aan de man zelf.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 22:57

Oh hier ook een leuke. Lekker aan het praten, en echt midden in het gesprek zegt ik ‘ik verveel me’ met zo een zzz smiley erbij.
En direct erna, volgende week heb ik een weekje vakantie.

Ja leuk voor je :z

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 00:06

Ik heb dus geen idee hoe jullie die dates voor elkaar krijgen, ik vind het oprecht knap!
Nou ben ik ook niet heel serieus met tinder maar ik kom toch echt alleen viezeriken en vreemde mensen tegen. Ik had van de week een match en die leek heel leuk, toen eerst kwam ik er achter dat hij kaal was, hij had alle fotos vanaf zijn voorhoofd afgeknipt :') . Nu is er niks mis met kale mensen maar verberg het dan niet.
Vandaag een match, wiens openings bericht was dat ik mooie voeten had. Tja, dan haak ik snel af :+
Edit: ook heeeel veel die met vieze praatjes komen, maar ik denk dat jullie zelf ook wel weten hoe dat er ongeveer uit ziet :P

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 01:08

Mijn eerste en tot noch toe enige date via Tinder was met een ex officier bij de commando's ontzettend leuke vent, maar zat teveel met zichzelf in de knoop helaas

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 04:55

xrobbiee schreef:
Ik heb dus geen idee hoe jullie die dates voor elkaar krijgen, ik vind het oprecht knap!
Nou ben ik ook niet heel serieus met tinder maar ik kom toch echt alleen viezeriken en vreemde mensen tegen. Ik had van de week een match en die leek heel leuk, toen eerst kwam ik er achter dat hij kaal was, hij had alle fotos vanaf zijn voorhoofd afgeknipt :') . Nu is er niks mis met kale mensen maar verberg het dan niet.
Vandaag een match, wiens openings bericht was dat ik mooie voeten had. Tja, dan haak ik snel af :+
Edit: ook heeeel veel die met vieze praatjes komen, maar ik denk dat jullie zelf ook wel weten hoe dat er ongeveer uit ziet :P


Ik moet zeggen dat de leukste gesprekken waren met mannen die ik aansprak en niet andersom. :j Dus misschien dat je dat eens kunt proberen als je dat nog niet doet?