cursebreaker schreef:Ik heb net het Valentino tasje opgehaald wat ik via united wardrobe gekocht had voor de communie outfit
(op wat hele lichte gebruikers krasjes na op het metaal ziet hij nog uit als nieuw dus dan is €15 minder betalen als nieuw het wel waard geweest)
Ik heb ze gelijk even naast de schoenen gezet en ze matchen imo wel goed, wat vinden jullie?
Nu nog even kijken of ik ze dan met de groene broek en witte blouse (+evt. Een spijkerjasje) aandoe of de groene Gstar jurk. Ik zal een dezer dagen eens beide outfits aandoen en showen (voor het jurkje ga ik morgen nog op zoek naar een riempje of touw voor ok te binden)
[ [url=m/Z3Ht37.jpg]Afbeelding[/url] ]
100% de jurk en dan met de matchende Valentino riem in je taille

Hopen dat hij goed past. Heb wel gekeken naar de maattabellen en gemeten om m’n taille maar ik ben geen held dus weet niet of ik wel op de juiste plek gemeten heb enz. We gaan het zien haha. Hij komt morgen binnen en kan kosteloos terugsturen als het niet goed is.
Zit nu op mijn telefoon dus kan niet iedereen quoten maar wat langs komt ziet er leuk uit! Heel verschillend allemaal.
Mn haar is nu kort ook 
Ik ga mijn best doen om actief te posten, mee te lezen en te reageren. Vooral de fijne sfeer in dit topic spreekt me altijd aan en maakt dat ik outfits durf te laten zien. De outfits hier boven zijn ook weer heel gaaf en ik vind het heel knap dat sommige van jullie op zulke hoge hakken kunnen lopen, ik zou wensen dat ik dit ook kan