Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Magrathea schreef:Ik vind het prima als er hier moeders meelezen / af en toe posten hoor. Maar eh, het blijft wel een kindvrij topic. Dus daar moet je toch bepaalde verwachtingen bij hebben, of niet? Of dacht je soms dat we hier gezellig zaten te kirren over hoe leuk kinderen wel niet zijn? Denk je niet dat we dan ergens anders zouden zitten, zoals het "kinderen zijn wolkjes en ik wil er 45" topic?
@deMolenhoek, dit bedoel ik. Mag best meegekletst worden hoor maar blijf een kinderloos topic..
Brainfail schreef:Ik heb vooral een hekel aan alles wat kinderen doen en vooral dat opdringerige als ze wat ouders zijn gaan we praten. (al ben ik zelf ook echt mega druk maar dat is ook waarom ik hun drukte niet kan verdragen omdat het al te vol is in mijn hersenpan)
Maargoed net als dat kinderen er weinig aan kunnen doen dat ze kind zijn kan ik er weinig aan doen dat ik ze alles behalve leuk vind.
Maar dat ik haat kinderen zo big deal is. Dat is voor mij hetzelfde als een hekel aan hebben alleen klinkt haten wat gemener. Who the hell cares.
sanso schreef:Ik heb ook een vrouw op stal staan met een tweeling meisjes. Maar vaak word stal gebruikt als een dumpplek voor kinderen en komen er regelmatig vriendinnetjes mee.. moeders gaat rijden in de bak en de kinderen zoeken het maar uit en rennen en vliegen overal gillend heen![]()
Heb mijn eigen er maar bij neergelegd.