Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:
lenaa_tje schreef:Cinnepin schreef:en die wc's dan met zo'n buis, die buis moet je naar beneden trekken..weet niet hoe ik het moet uitleggen..
Dit heeft mijn vader nog steedsouder huurhuis ze zijn wat traag met onderhoud.
chanicha schreef:De vader van mijn oma, dus overgrootvader, had een boerderij/slachterij in Polsbroek en die hadden een outhouse, wc buiten!
Wij leerden nog borduren en smockwerk maken, kregen kookles en dan moesten we het zelf opeten![]()
Touwtje uit de deur hadden wij hier ook tot zo’n 10 jaar geleden.
Ik mocht vroeger Peyton Place kijken als ik lief was geweesten de keren dat het niet mocht keek ik vanaf het balkon aan mijn slaapkamer zo door het raam naar de tv
![]()
Later nog naar Betamax video's gekeken en pacman gespeeld.
Konden we gewoon over de kermis lopen bij ons om de hoek zonder dat je lastiggevallen werd of dat er knokken was.
Bouwjaar 1960.
LadyMadonna schreef:Wie helpt? Ik had een speelgoed vogel, beetje my little pony idee, met lange regenboog staart van haar, en op zn hoofd ook een staartje van haar in regenboog kleuren... kan t niet vinden....
Oh wacht.... deze, maar dan een blauwe
[ [url=m/UW5poA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morganlefay schreef:chanicha schreef:De vader van mijn oma, dus overgrootvader, had een boerderij/slachterij in Polsbroek en die hadden een outhouse, wc buiten!
Wij leerden nog borduren en smockwerk maken, kregen kookles en dan moesten we het zelf opeten![]()
Touwtje uit de deur hadden wij hier ook tot zo’n 10 jaar geleden.
Ik mocht vroeger Peyton Place kijken als ik lief was geweesten de keren dat het niet mocht keek ik vanaf het balkon aan mijn slaapkamer zo door het raam naar de tv
![]()
Later nog naar Betamax video's gekeken en pacman gespeeld.
Konden we gewoon over de kermis lopen bij ons om de hoek zonder dat je lastiggevallen werd of dat er knokken was.
Bouwjaar 1960.
Ja Peyton Place en vergeet Coronation Street niet en dan bedoel ik deze https://networkonair.com/all-products/1 ... -1960-1969
Riddershow schreef:oeh ja, als je iets nodig had opzoeken in het telefoonboek of de gouden gids!
En wie heeft nog met een overheadprojector gewerkt? (ik nog op de HBO...)
Dilan93 schreef:Riddershow schreef:oeh ja, als je iets nodig had opzoeken in het telefoonboek of de gouden gids!
En wie heeft nog met een overheadprojector gewerkt? (ik nog op de HBO...)
Geen idee wat dat is.
Wij hadden wel een dia projector.
En we moesten werkstukken metde hand maken, inclusief het inplakken van plaatjes (werd al gauw met de pc, dat wel)
verootjoo schreef:Jaa, de overheadprojector! Was echt een handig ding.