Tigress schreef:Kirito als in SAO kirito?
*fronst* IS er een andere?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missymb schreef:Moet ik mij hier even voorstellen?...vriendinnetje die hier ook aan meedoet heeft me hierop gewezen en lijkt me harstikke leuk, heb ervaring met soortgelijks (mamaswap, doos maken voor mamas met kids) en dat vond ik super leuk om te doen en te krijgen, dus ga me best er voor doen iets leuks moois van te maken!..
Even wat tops, ik ben echt een mega roze fan, en hou van glitters, goud beetje over de top zeg maar (denk aan my big fat gypsy wedding), unicorns, meisjes achtige dingen (terwijl ik al bijna 40 ben haha oeps) groot fan van alles wat er maar te vinden in de Claires winkels! Dus leef je uit zou ik zeggen!!
verder heb ik drie kids (2,8,11) hoef je verder niks voor te doen hoor, wil t pakketje wel helemaal voor mezelf houden haha, een lieve vriend, 2 honden kleine en grote, en een welshje van 6 jaar die recreatief gereden word.
Flops:
Ik ben eigenlijk heel makkelijk, verras me maar!! mij kan niks te gek enige... mij maak je niet blij met een saaie grijze doos, met eveneens saai kado papier, of saai in gepakt...
verder is eten en drinken lekker, maar voor mij niet teveel aangezien ik recent een klein maagje heb gekregen en ik niet alles kan verdragen dus zonde als er teveel van inzit..
Ik zal proberen zo actief mogelijk mee te babbelen!
Toralone schreef:Het aanmelden is het probleem niet, maar actief mee kletsen is misschien een dingetje XD Hoewel ik in 3 posts duidelijk heb gemaakt wat ik leuk vind